Перегляд за Автор "Олефіренко, Н."
Зараз показано 1 - 20 з 39
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументBrain Pad як сучасна платформа для кодування роботів(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-11) Петрига, А.; Носова, В.; Олефіренко, Н.В статті розроблено комплект завдань ігрового та проєктного характеру для школярів 7-9 класів, які можна реалізувати за допомогою плати BrainPad як на позакласних заняттях з робототехніки, так і у гуртковій роботі. Запропоновані завдання дають змогу школярам поєднати знання з фізики та програмування, виявити креативність, виконувати невеликі дослідження, придумувати власні інженерні рішення. Застосування сучасних мікрокомп‘ютерів, зокрема, BrainPad, дає змогу широко запровадити основи робототехніки у освітньому процесі закладів загальної середньої освіти, а також сприяти розвитку STEAM-освіти. The article develops a set of game and project tasks for students of grades 7-9, which can be implemented using the BrainPad board both in extracurricular robotics classes and in club work. The proposed tasks allow students to combine knowledge of physics and programming, to show creativity, perform small studies, come up with their own engineering solutions. The use of modern microcomputers, in particular, BrainPad, makes it possible to widely introduce the basics of robotics in the educational educational process of general secondary education institutions, as well as to promote the development of STEAM education.
- ДокументАНАЛІЗ ВИМОГ ДО МОБІЛЬНОГО ДОДАТКУ ЖУРНАЛУ АКАДЕМІЧНОЇ ГРУПИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Олефіренко, Н.; Коновалов, О.У тезах подано огляд та аналіз вимог до створення мобільного додатку для обліку відвідування занять здобувачами освіти. Окремо визначені проблеми хибнопозитивного та хибнонегативного спрацювання автоматичного обліку відвідування занять. The theses provide an overview and analysis of requirements for the development of a mobile application for tracking educational session attendance by learners. Issues of false positive and false negative responses in the automatic attendance tracking are separately identified.
- ДокументВИКОРИСТАННЯ ОНЛАЙН СЕРЕДОВИЩ ДЛЯ РОЗВИТКУ ТВОРЧИХ УМІНЬ ШКОЛЯРІВ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Олефіренко, Н.; Оберемко, С.Інформатика є надзвичайно зручним предметом для розвитку та формування творчих умінь школярів. В процесі виконання завдань кожний учень може виявити ініціативу, придумати власний спосіб, створити власний продукт. У статті розглянуто онлайн середовища, які можуть бути використані для створення незвичних графічних зображень. Всі середовища прості в опануванні, що робить можливим їх використання у початковій школі. Informatics is an extremely convenient subject for the development and formation of creative abilities of school students. While completing tasks, each student can show initiative, come up with his own method, create his own product. The article discusses online tools that can be used to create unusual graphic images. All toola are easy to master, which makes it possible to use them in elementary school.
- ДокументВИКОРИСТАННЯ ОНЛАЙН ІНСТРУМЕНТІВ ДЛЯ ПІДТРИМКИ МОТИВАЦІЇ УЧНІВ ДО ВИВЧЕННЯ ІНФОРМАТИКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Олефіренко, Н.; Скачко, Н.У тезах розглянуто використання онлайн інструментів, таких як Kahoot! та Quizizz, для підтримки мотивації учнів до вивчення інформатики. Робота також включає використання цих інструментів на уроках, їхнього впливу на зацікавленість учнів та зрозуміння навчального матеріалу. Загалом, як використання цих онлайн інструментів може стимулювати учнів до активності та підтримувати їхню мотивацію для глибшого вивчення нового матеріалу. The abstracts consider the use of online tools such as Kahoot! and Quizizz, to support the motivation of students to study computer science. The work also includes the use of these tools in lessons, their impact on the interest of students and the understanding of educational material. In general, how the use of these online tools can stimulate students to be active and support their motivation for deeper learning of new material.
- ДокументВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ У ВЕБ-ДИЗАЙНІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Гуртовенко, Є.; Олефіренко, Н.У статті розглянуто застосування технологій штучного інтелекту у веб-дизайні та розробці веб-сторінок. Описано, як сервіси штучного інтелекту допомагають прискорити процес створення HTML-коду, зменшити кількість помилок та генерувати адаптивні веб-сторінки. Проаналізовано використання таких інструментів, як OpenAI Codex, GitHub Copilot та Wix для автоматичного створення коду, а також перетворення дизайн-макетів із програм на кшталт Figma в код. Відзначено можливі недоліки, пов'язані з неоригінальністю контенту та недостатнім врахуванням культурних і соціальних факторів. The article shows the application of artificial intelligence technologies in web design and web page development. It explains how AI services help accelerate the creation of HTML code, reduce errors, and generate responsive web pages. The use of tools such as OpenAI Codex, GitHub Copilot, and Wix for automatic code generation, as well as converting design mockups from programs like Figma into clean code, is analyzed. The article also highlights potential drawbacks, including lack of originality in the content and insufficient attention to cultural and social factors.
- ДокументВИКОРИСТАННЯ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ ДЛЯ ПІДТРИМКИ ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Олефіренко, Н.; Федоряка, Д.Досвід використання цифрових технологій для організації освітнього процесу потребує аналізу, вивчення та поширення найкращих практик. Розглянуто функціональні можливості окремих сервісів для організації освітнього процесу. Кожний із сервісів має як беззаперечні переваги, так і обмеження, які слід ураховувати при необхідності реалізації власного задуму або вирішення задач, що виникають. The experience of using digital technologies to organize the educational process requires analysis, study and expansion of best practices. The functional possibilities of individual services for the organization of the educational process are considered. Each of the services has both indisputable advantages and limitations, which should be taken into account when it is necessary to implement one's own idea or solve the tasks they provide.
- ДокументВНУТРІШНЯ СТРУКТУРА ТА ІНТЕРФЕЙСИ ПЛАТ ARDUINO ДЛЯ ДИСЦИПЛІНИ «ОСНОВИ МІКРОПРОЦЕСОРНОЇ ТЕХНІКИ»(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-15) Гайдусь, А.; Олефіренко, Н.Широке використання мікропроцесорної техніки дозволяє розширювати кругозір студентів і тому сьогодні існує безліч мікроконтролерів і платформ для здійснення управління фізичними процесами стосовно мікропроцесорних комплексів. У статті розглянуто використання платформи Arduino, яка є основним елементом для дослідження та вирішення завдань у процесі вивчення дисципліни. Вона спрощує процес роботи з мікроконтролерами, та забезпечує ряд переваг перед іншими пристроями через просте і зрозуміле середовище програмування, низьку ціну і безліч плат розширення. The widespread use of microprocessor technology allows to expand the horizons of students, and therefore today there are many microcontrollers and platforms for managing physical processes in relation to microprocessor complexes. The article discusses the use of the Arduino platform, which is the main element for research and problem solving in the process of studying the discipline. It simplifies the process of working with microcontrollers, and provides a number of advantages over other devices due to a simple and understandable programming environment, low price and many expansion boards.
- ДокументВПРОВАДЖЕННЯ МОБІЛЬНИХ ДОДАТКІВ У ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Маслов, О.; Олефіренко, Н.В статті розглядаються питання впровадження мобільних додатків в освітній процес. Визначено передумови щодо використання мобільних додатків: забезпеченість школярів мобільними пристроями; наявність значної кількості мобільних додатків освітнього призначення; потужність смартфонів для виконання і відображення додатків; можливість постійного доступу до інтернету. Схарактеризовано переваги та обмеження використання мобільних додатків. Визначені фактори, які слід враховувати при створенні мобільних додатків освітнього призначення. The article examines the issues of introduction of mobile application in learning process. In the article explained preconditions of usage of mobile application in education processes such as: availability of mobile devices among pupils; availability of mobile application for learning; calculating power of mobile devices for execution of mobile application; access of mobile devices to network. It is brought advantages and disadvantage of usage of mobile devices in education. Article defined factors that should be considered during development of mobile applications for education purposes.
- ДокументДИДАКТИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИБІРКОВОГО МОДУЛЯ «БАЗИ ДАНИХ»(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Колесник, Л.; Олефіренко, Н.У статті висвітлюються дидактичні засоби для навчання школярів вибіркового модуля «Бази даних». Розкрито зміст навчальних посібників, електронних засобів створення моделей баз даних (Creately, WWW SQL Designer, DbDesigner.net, draw.io), а також функціональні можливості електронних тренажерів (SQL: w3schools, Sqlbolt, BYTESCOUT.COM) для формування умінь й навичок з теми. The article highlights the didactic tools for teaching students the optional module "Databases". The content of training manuals, electronic tools for creating database models (Creately, WWW SQL Designer, DbDesigner.net, draw.io), as well as the functionality of electronic simulators (SQL: w3schools, Sqlbolt, BYTESCOUT.COM) for the formation of skills and abilities with topics.
- ДокументЗАСТОСУВАННЯ ARDUINO UNO В КУРСІ ДИСЦИПЛІНИ «ОСНОВИ МІКРОПРОЦЕСОРНОЇ ТЕХНІКИ»(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Олефіренко, Н.; Гайдусь, А.В процесі розвитку комп’ютерної техніки потрібно застосовувати більш новітні підходи для вивчення мікропроцесорної техніки. Одним з таких підходів є використання плати Arduino Uno яка дозволяє більш цікаво проводити навчальний процес завдяки багатофункціональності та багатозадачності цієї плати. Поєднання багатьох частин таких галузей як фізика, хімія, інформатика, мікропроцесорна техніка, які реалізовані в цьому апаратно-програмному комплексі, дозволяє більш детальніше зрозуміти процеси які оточують нас. Також присутня и програмна реалізація яка створена на базі мови С++. In the process of development of computer technology, it is necessary to apply newer approaches to studying microprocessor technology. One of these approaches is the use of the Arduino Uno board, which makes the educational process more interesting thanks to the multi-functionality and multitasking of this board. The combination of many parts of such fields as physics, chemistry, computer science, microprocessor technology, which are implemented in this hardware and software complex, allows us to understand the processes that surround us in more detail. There is also a software implementation created on the basis of the C++ language.
- ДокументКРЕАТИВНЕ ПРОГРАМУВАННЯ ЯК ІНСТРУМЕНТ ДЛЯ СТВОРЕННЯ ХУДОЖНІХ ТВОРІВ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Курило, А.; Олефіренко, Н.У статті розглядається поняття креативного програмування як поєднання творчого процесу та технічних знань у сучасному цифровому мистецтві. Креативне програмування поєднує креативність і алгоритмічне мислення, що дозволяє створювати унікальні медіа-артефакти, включаючи візуалізації, інтерактивні інсталяції, звукові композиції та інші форми цифрового мистецтва. Проаналізовано історію розвитку креативного програмування, починаючи з перших експериментів у 90-х роках, до сучасних технік генеративного мистецтва та використання цифрових інструментів. Окрему увагу приділено взаємодії між мистецтвом і програмуванням, яка сприяє розвитку інноваційних підходів до творчості. The article examines the concept of creative programming as a combination of the creative process and technical knowledge in modern digital art. Creative programming merges creativity and algorithmic thinking, enabling the creation of unique media artifacts, including visualizations, interactive installations, sound compositions, and other forms of digital art. The history of the development of creative programming is analyzed, starting from the early experiments in the 1990s to modern generative art techniques and the use of digital tools. Special attention is given to the interaction between art and programming, which fosters the development of innovative approaches to creativity.
- ДокументМетодична підготовка майбутніх учителів як складова формування готовності до професійної педагогічної діяльності(Харківський національний університет радіоелектроніки, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, Харківський регіональний інститут державного управління Національної академії державного управління при Президентові України, Приватна фірма «Колегіум», 2022) Пономарьова, Н.; Боярська-Хоменко, А.; Жерновникова, О.; Масич, В.; Олефіренко, Н.Стаття присвячена аналізу досвіду впровадження цілісної концепції методичної підготовки майбутніх учителів як складової формування їх готовності до подальшої професійної педагогічної діяльності на фізико-математичному факультеті Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Розкрито сутність, мету, завдання, підходи, принципи, зміст, форми та методи методичної підготовки майбутніх учителів фізики, математики та інформатики, а також магістрів з освітніх, педагогічних наук. Методична підготовка майбутніх учителів розглядається як така, що має забезпечити синтез предметних, психолого-педагогічних та методичних знань, умінь, навичок та особистісних якостей здобувачів вищої педагогічної освіти. До основи розробки концепції методичної підготовки майбутніх учителів покладено інтеграцію таких методологічних підходів як системний, особистісно-орієнтований, акмеологічний, компетентнісний, діяльнісний, синергетичний. До принципів методичної підготовки майбутніх учителів віднесено такі: послідовності, наступності і систематичності; науковості та актуальності (знань і професійних умінь); системності; зв'язку теорії з практикою; свідомості, активності і самостійності; аксіологічності, інтегрованості, прогностичності, інноваційності, опори на власний практичний досвід. Схарактеризовано методичну підготовку майбутніх учителів як наскрізну, яка здійснюється протягом усього періоду їх навчання і за сутністю полягає в інтегруванні предметних, загальних психолого-педагогічних, методичних знань та досвіду власної практичної діяльності за фахом. Висвітлено особливості методичної підготовки майбутніх учителів в залежності від спеціалізації та рівня вищої освіти — фізика, математика, інформатика, магістрів з освітніх, педагогічних наук. Упровадження розробленої концепції методичної підготовки майбутніх учителів дозволяє забезпечити передумови для створення траєкторії їх подальшого професійного розвитку, зорієнтованої на їх особистісне та професійне зростання, успішну професійну самореалізацію. The article is devoted to the analysis of the experience of implementing the holistic concept of methodical training of future teachers as a component of their readiness for further professional pedagogical activity at the Faculty of Physics and Mathematics of Kharkiv H. S. Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University. The essence, purpose, tasks, approaches, principles, content, forms and methods of methodical training of future teachers of physics, mathematics and computer science, as well as masters in educational and pedagogical sciences are revealed. Methodical training of future teachers is considered as one that should provide a synthesis of subject, psychological, pedagogical and methodological knowledge, skills, abilities and personal qualities of applicants for higher pedagogical education. The development of the concept of methodical training of future teachers is based on the integration of such methodological approaches as systemic, personality-oriented, acmeological, competence, activity, synergetic. The principles of methodological training of future teachers include the following: consistency, continuity; scientificity and relevance (knowledge and professional skills); systematicity; connection of theory with practice; consciousness, activity and independence; axiology, integration, predictability, innovation, reliance on their own practical experience. The methodical training of future teachers is characterized as end-to-end, which is carried out throughout the period of their training and essentially consists in the integration of subject, general psychological and pedagogical, methodological knowledge and experience of their own practical activities in the specialty. Features of methodical training of future teachers depending on specialization and level of higher education — physics, mathematics, computer science, masters in educational, pedagogical sciences are covered. Implementation of the developed concept of methodical training of future teachers allows to provide preconditions for creation of a trajectory of their further professional development focused on their personal and professional growth, successful professional self-realization.
- ДокументМЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ОЗНАЙОМЛЕННЯ УЧНІВ З ГЕНЕРАТИВНИМ МИСТЕЦТВОМ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-15) Курило, А.; Олефіренко, Н.У світі, насиченому технологічними досягненнями, зростає роль творчості та креативного підходу до вирішення проблем. Поєднання творчості та технологій утворює так зване «генеративне мистецтво», яке стає інструментом створення інноваційних продуктів, дослідження й пошуку нових форм візуального подання об’єктів реальності. Використовуючи мови програмування, алгоритми, програмні продукти, митці створюють нові твори – динамічні або статичні зображення, 3D моделі, рухомі композиції, віртуальні об’єкти тощо. Дослідження та обговорення питань, пов’язаних з генеративним мистецтвом можуть сприяти формуванню нових підходів у вивченні програмування та допомогти виховати покоління митців, здатних поєднувати технічні знання з творчим потенціалом. In a world saturated with technological advances, the role of creativity and a creative approach to solving problems is growing. The combination of creativity and technology forms the so-called "generative art", which becomes a tool for the creation of innovative products, research and the search for new forms of visual presentation of objects of reality. Using programming languages, algorithms, software products, artists create new works - dynamic or static images, 3D models, moving compositions, virtual objects, etc. Research and discussion of issues related to generative art can contribute to the formation of new approaches in the study of programming and help to educate a generation of artists who are able to combine technical knowledge with creative potential.
- ДокументНАВЧАННЯ ШКОЛЯРІВ ТЕХНОЛОГІЙ КОМП’ЮТЕРНОГО ЗОРУ ТА ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ ЧЕРЕЗ РЕАЛІЗАЦІЮ STREAM-ПРОЄКТІВ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-15) Курганський, А.; Олефіренко, Н.У статті розглянуто проєкт «Чи можуть машини бачити?» для ознайомлення учнів з технологіями штучного інтелекту й комп’ютерного зору. Зміст проєкту полягає у реалізації технологій автопілоту для автомобіля. Робота над проєктом передбачає ознайомлення учнів з сучасними підходами до нейронних мереж та комп’ютерного зору, теоретичними аспектами розпізнавання дорожньої розмітки, знаків, рухомих об’єктів для забезпечення безпеки учасників дорожнього руху. Проєкт передбачає самостійну розробку і реалізацію учнями автопілотованого робота-автомобіля на базі плати Raspberry Pi, програмування нейронної мережі та комп’ютерного зору для нього. The article discusses the project "Can machines see?" to introduce students to the technologies of artificial intelligence and computer vision. The content of the project consists in the implementation of autopilot technologies for the car. Work on the project involves familiarizing students with modern approaches to neural networks and computer vision, theoretical aspects of recognizing road markings, signs, and moving objects to ensure the safety of road users. The project involves the independent development and implementation by students of a self-piloted robot-car based on the Raspberry Pi board, neural network programming and computer vision for it.
- ДокументНОВІТНІ ТЕХНОЛОГІЧНІ РІШЕННЯ У ВЕБ ДИЗАЙНІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-15) Гуртовенко, Є.; Олефіренко, Н.У статті розглянуто інноваційні технологічні рішення, які використовуються у сучасному проєктуванні веб-сайтів. Інструменти штучного інтелекту знайшли використання при створенні веб-сайтів. Створення ефективних веб-сайтів ґрунтується також на використанні інших технологій. Наприклад, технології відстеження даних дають змогу збирати інформацію про відвідуваність сайту, поведінку користувачів на ньому, виявити корисні і зайві функції сайту, проаналізувати трафік та продуктивність сайту. Зазначено, що у веб дизайні використовуються новітній інструментарій, такі інноваційні технології, що зорієнтовані на залучення уваги користувачів, урахування їх особистих потреб у демонстрації контенту. The article discusses innovative technological solutions used in modern website design. Artificial intelligence tools have found use in creating websites. The creation of effective websites is also based on the use of other technologies. For example, data tracking technologies make it possible to collect information about site visits, user behavior on it, identify useful and redundant site functions, analyze site traffic and performance. It is noted that the latest tools and innovative technologies are used in web design, which are aimed at attracting the attention of users, taking into account their personal needs in displaying content.
- ДокументОГЛЯД ЕЛЕКТРОННИХ ЗАСОБІВ ДЛЯ ПІДГОТОВКИ ДО ОЛІМПІАД І КОНКУРСІВ З ПРОГРАМУВАННЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Олефіренко, Н.; Курганський, А.Підготовка школярів до змагань з програмування є специфічною діяльністю учителя інформатики. В першу чергу специфіка полягає у необхідності опанування учасниками змагань програмних середовищ автоматизованої перевірки правильності виконання завдань. Кожний тип змагань використовує власне програмне забезпечення, власну систему оцінювання розв’язків, отже вимагає попереднього ознайомлення з ними. У статті розглянуті онлайн середовища, які можуть бути використані як для проведення індивідуальних та командних змагань з програмування, так і для забезпечення ефективної підготовки до них - eolymp, cses, online judge, leetcode, hackerearth, codewars, visualgo, algorithm visualizer, codechef і kattis. Preparing students for programming competitions is a specific activity of an informatics teacher. First of all, the specificity lies in the need for the participants of the competition to master software environments for automated verification of the correctness of tasks. Each type of competition uses its own software, its own solution evaluation system, so it requires prior familiarization with them. The article discusses online software that can be used both for conducting individual and team programming competitions and for ensuring effective preparation for them - eolymp, cses, online judge, leetcode, hackerearth, codewars, visualgo, algorithm visualizer, codechef and kattis.
- ДокументОсвітній потенціал сучасних музеїв(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-11) Пономарьова, В.; Олефіренко, Н.В статті розглянуто музеї в освіті дітей та молоді. Багато музеїв розпочали онлайн-діяльність, створюють віртуальні експозиції, тури та спеціальні програми. Музейний потенціал може бути використаний як на уроках, так і у позаурочні роботі – за окремими предметами, так і інтегруючи різні навчальні дисципліни. The article deals with museums in the education of children and youth. Many museums have started online activities, create virtual exhibitions, tours and special programs. Museum potential can be used both in lessons, as well as in extracurricular work – on individual subjects, and integrating different academic disciplines.
- ДокументОСОБЛИВОСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ МІЖПРЕДМЕТНИХ ЗВ'ЯЗКІВ У НАВЧАННІ ІНФОРМАТИКИ В ПРОФІЛЬНІЙ ШКОЛІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Дубовік, Т.; Олефіренко, Н.Статтю присвячено питанням реалізації міжпредметних зв’язків у навчанні інформатики учнів профільної школи. Висвітлено специфіку навчання інформатики у профільній школі. Визначено і схарактеризовано особливості реалізації міжпредметних зв’язків у навчанні інформатики учнів старших класів. Наведено приклади завдань міжпредметного змісту, які можуть бути впроваджені у шкільне навчання. The article is devoted to the implementation of interdisciplinary connections in the teaching of informatics for students of a specialized school. The specifics of studying informatics in a specialized school are highlighted. The peculiarities of the implementation of interdisciplinary connections in the teaching of informatics for high school students have been determined and characterized. Examples of tasks of interdisciplinary content that can be implemented in school education are given.
- ДокументПЕРЕВАГИ І ФУНКЦІОНАЛЬНІ МОЖЛИВОСТІ ЕЛЕКТРОННИХ ЖУРНАЛІВ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-15) Федоряка, Д.; Олефіренко, Н.У тезах розглянуто використання електронних журналів в освіті. Електронний журнал може використовуватися в процесі звичайного очного навчального процесу, так і в умовах віддаленого навчання, є надзвичайно зручним засобом. Основною перевагою електронного журналу є оперативність збирання, зручність зберігання й швидкість обробки отриманих даних, в тому числі із використанням статистичних методів. Крім того, електронні журнали дають змогу швидко формувати шкільні звіти та відслідковувати динаміку оцінок здобувача освіти, а за рахунок збереження даних Інформація може зберігатися у хмарному середовищі, що знижує ризик втрати цих даних. Хоча існують певні труднощі, такі як залежність від джерел живлення та необхідність постійного доступу до Інтернету. Зазначено, що електронні журнали є невід'ємною частиною сучасної освітньої інфраструктури, забезпечуючи гнучкість та надійність у навчальному процесі. Theses consider the use of electronic journals in education. The electronic journal can be used in the course of the regular face-to-face educational process, as well as in the conditions of distance learning, it is an extremely convenient tool. The main advantage of the electronic journal is the efficiency of collection, convenience of storage and speed of processing of the received data, including with the use of statistical methods. In addition, electronic journals make it possible to quickly create school reports and monitor the dynamics of student grades, and due to data retention, information can be stored in the cloud environment, which reduces the risk of losing this data. Although there are some difficulties, such as dependence on power sources and the need for constant access to the Internet. It is noted that electronic journals are an integral part of modern educational infrastructure, providing flexibility and reliability in the educational process.
- ДокументПРАВИЛА ОФОРМЛЕННЯ ІНФОГРАФІКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-15) Пономарьова, В.; Олефіренко, Н.У роботі розглянуто правила створення ефективної інфографіки. Інфографіка виявляється надзвичайно корисним інструментом у передачі складних даних та концепцій. Якісна інфографіка вимагає значних зусиль та попередньої підготовки. Необхідно планувати концепцію, ретельно вивчати деталі та елементи, а також збирати необхідні матеріали та дані для реалізації проєкту. Глибока підготовка на початковому етапі сприяє ефективному втіленню ідеї та досягненню бажаного результату. Дотримання правил допоможе створити інфографіку, яка буде не тільки естетично привабливою, але й ефективною в передачі інформації. The work considers the rules for creating effective infographics. Infographics prove to be an extremely useful tool in communicating complex data and concepts. High-quality infographics require considerable effort and preliminary preparation. It is necessary to plan the concept, carefully study the details and elements, as well as collect the necessary materials and data for the implementation of the project. Deep preparation at the initial stage contributes to the effective implementation of the idea and the achievement of the desired result. Adherence to the rules will help create an infographic that will be not only aesthetically attractive, but also effective in conveying information.