Перегляд за Автор "Жерновникова, О."
Зараз показано 1 - 20 з 56
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументАКТУАЛЬНІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ РОЗВ’ЯЗАННЯ ГЕОМЕТРИЧНИХ ЗАДАЧ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Жерновникова, О.; Глузман, В.; Потикун, С.; Жеребний, М,Стаття присвячена розгляду актуальних методів навчання розв’язання геометричних задач. Автори описують класичні та сучасні методи, аналізують їхні переваги та недоліки, а також наводять практичні рекомендації щодо їх використання на уроках математики. The article is devoted to the consideration of current methods of learning how to solve geometric problems. The authors describe classical and modern methods, analyze their advantages and disadvantages, and provide practical recommendations for their use in mathematics lessons.
- ДокументВИВЧЕННЯ ТЕМИ «ПІРАМІДА» З ВИКОРИСТАННЯМ КОМП’ЮТЕРНИХ 3D МОДЕЛЕЙ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-15) Міллєр, Г.; Жерновникова, О.У статті досліджено використання комп'ютерних 3D моделей на уроках математики, що відкриває нові можливості для вивчення стереометрії, зокрема теми «Піраміда». Наведено деякі приклади використання комп'ютерних 3D моделей на уроках з теми «Піраміда». Зазначено, що використання комп'ютерних 3D моделей на уроках математики має багато переваг і може зробити процес навчання більш ефективним та цікавим. 3D моделі дозволяють учням краще зрозуміти стереометричні поняття, розвинути просторову уяву та навички вимірювання, а також розв'язувати стереометричні задачі. The article examines the use of computer 3D models in mathematics lessons, which opens up new opportunities for studying stereometry, in particular the topic "Pyramid". Some examples of the use of computer 3D models in lessons on the topic "Pyramid" are given. It is noted that the use of computer 3D models in mathematics lessons has many advantages and can make the learning process more effective and interesting. 3D models allow students to better understand stereometric concepts, develop spatial imagination and measurement skills, and solve stereometric problems.
- ДокументВИВЧЕННЯ ФУНКЦІЙ У КУРСІ АЛГЕБРИ ТА ПОЧАТКІВ АНАЛІЗУ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Жерновникова, О.; Семенів, П.; Шульга, В.; Мазур, К.Стаття розкриває ключові аспекти вивчення функцій в курсі алгебри та початків аналізу. Автори описують основні поняття, пов'язані з функціями, методи їх дослідження та графічне зображення. Також акцентується увага на застосуванні функцій в різних галузях знань та їх ролі у формуванні математичної свідомості учнів. The article reveals the key aspects of the study of functions in the course of algebra and the beginnings of analysis. The authors describe the main concepts related to functions, methods of their research and graphic representation. Attention is also focused on the application of functions in various fields of knowledge and their role in the formation of students' mathematical consciousness.
- ДокументВИЗНАЧЕННЯ СУТІ ПОНЯТТЯ «ДИФЕРЕНЦІЙОВАНЕ НАВЧАННЯ» В НАУКОВО-МЕТОДИЧНІЙ ЛІТЕРАТУРІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-15) Захаров, І.; Жерновникова, О.У статті проаналізовано термін «диференційоване навчання», який не має єдиного визначення, більш того дуже часто в науково-методичній літературі він розглядається разом такими термінами як «диференціація» та «диференційований підхід». Щодо визначення суті диференційованого навчання в працях українських науковців, виділено три основні підходи. Зауважено, що попри значну кількість трактувань суті поняття «диференційоване навчання» у всіх цих визначеннях є дещо спільне – врахування індивідуальних особливостей учнів. Саме це і є суттю диференційованого навчання, а наявні відмінності та різні, іноді протилежні взаємозв’язки з іншими поняттями пов’язані зі специфікою та цілями дослідження того чи іншого вченого. The article analyzes the term "differentiated learning", which does not have a single definition, moreover, very often in the scientific and methodical literature it is considered together with such terms as "differentiation" and "differentiated approach". Regarding the definition of the essence of differentiated education in the writings of Ukrainian scientists, three main approaches are distinguished. It is noted that despite the significant number of interpretations of the essence of the concept of "differentiated education", all these definitions have something in common - taking into account the individual characteristics of students. This is the essence of differentiated learning, and the existing differences and different, sometimes opposite relationships with other concepts are related to the specifics and research goals of this or that scientist.
- ДокументВикористання додатків Google в освітньому процесі(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-11) Сидоренко, Ф.; Жерновникова, О.В статті розглянуто впровадження новітніх технологій у освітній процес - це важливий та відповідальний крок, бо технології не стоять на місці, тому і педагог не повинен зупинятися. Сервіси Google потребують уваги як найбільш доступні для кожного з нас. The article considers the introduction of the latest technologies in the educational process - this is an important and responsible step, because technology does not stand still, so the teacher should not stop. Google services need attention as the most accessible for each of us.
- ДокументВикористання екстремумів в задачах(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-11) Кірєєва, А.; Жерновникова, О.В статті запропоновано схему розв'язання задач на знаходження екстремуму. Завдання на екстремум – це своєрідне завдання оптимізації, але з одним обмеженням. Це може бути як максимізація, так і мінімізація. Завдання на максимум і мінімум часто зустрічаються як у науці, так і у повсякденному житті людини. Своєю поширеністю вони зобов'язані тому, що при розв'язанні задач ми знаходимо найвигідніший із наявних варіантів. The article proposes a scheme for solving problems of finding the extremum. The extremum problem is a kind of optimization problem, but with one restriction. It can be either maximization or minimization. Maximum and minimum problems are often found both in science and in everyday human life. Their prevalence is due to the fact that when solving problems, we find the most profitable of the available options.
- ДокументВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕМЕНТІВ ІСТОРИЗМУ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-15) Гринько, І.; Жерновникова, О.У статті розглянуто використання елементів історизму на уроках математики. Наведено елементи історизму, які можна використовувати на уроках математики. Зауважено, що використання елементів історизму в уроках математики – це не лише спосіб зробити навчання більш захоплюючим і динамічним, але й потужний інструмент для розвитку критичного мислення, поваги до інтелектуальної спадщини людства та глибокого розуміння математичних понять. The article examines the use of elements of historicism in mathematics lessons. The elements of historicism that can be used in mathematics lessons are given. It is noted that the use of elements of historicism in mathematics lessons is not only a way to make learning more exciting and dynamic, but also a powerful tool for the development of critical thinking, respect for the intellectual heritage of mankind, and a deep understanding of mathematical concepts.
- ДокументВИКОРИСТАННЯ КОМПЛЕКСНИХ ЧИСЕЛ У ВИВЧЕННІ ТА АНАЛІЗІ ФРАКТАЛІВ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-15) Брюхович, М.; Жерновникова, О.У статті проаналізовано використання комплексних чисел у вивченні фракталів. Фрактал – це складна геометрична фігура, що має властивість самоподібності, тобто складена з декількох частин, кожна з яких подібна всьому тілу. Наведено приклади фракталів, створених за допомогою комплексних чисел. Зазначено, що вивчення фракталів за допомогою комплексних чисел дає можливість глибше зрозуміти геометрію та її застосування в різних галузях знань. Фрактали – це унікальні геометричні об’єкти, які відкривають значні можливості для досліджень і розвитку сучасних технологій. The article analyzes the use of complex numbers in the study of fractals. A fractal is a complex geometric figure that has the property of self-similarity, that is, it is composed of several parts, each of which is similar to the whole body. Examples of fractals created using complex numbers are given. It is noted that the study of fractals with the help of complex numbers provides an opportunity to better understand geometry and its application in various fields of knowledge. Fractals are unique geometric objects that open up significant opportunities for research and development of modern technologies.
- ДокументЕЛЕМЕНТИ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ПРИ ВИВЧЕННІ ПОХІДНОЇ В ПРОФІЛЬНІЙ ШКОЛІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-15) Гончаров, А.; Жерновникова, О.У статті розглянуто вивчення похідної в профільній школі. Ця тема є важливою для майбутніх студентів, оскільки вона слугує основою для вивчення диференціального числення та його застосування під час вступу до вищої освіти. Використання інформаційних і комунікаційних технологій є основою дистанційного навчання. Тема «Похідна функції» складна, тому учні повинні докладати більше зусиль і розвивати навички самостійного навчання. На етапі представлення нового матеріалу можна використовувати презентації та відеоуроки. The article deals with the study of the derivative in a specialized school. This topic is important for future students because it serves as a foundation for studying differential calculus and its application when entering higher education. The use of information and communication technologies is the basis of distance learning. The topic "Derivative of a function" is difficult, so students should put more effort and develop self-study skills. Presentations and video lessons can be used at the stage of introducing new material.
- ДокументЗАПРОВАДЖЕННЯ ГЕЙМІФІКАЦІЇ У ПРОЦЕС ВИВЧЕННЯ МАТЕМАТИКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Жерновникова, О.; Шешуряк, В.; Візіренко, О.; Фалько, Д.У цій статті досліджуються можливості використання гейміфікації у процесі вивчення математики. Автори описують сутність гейміфікації, її переваги та недоліки, а також наводить приклади практичного застосування гейміфікованих елементів на уроках математики та в позаурочний час. This article explores the possibilities of using gamification in the process of learning mathematics. The author describes the essence of gamification, its advantages and disadvantages, and also gives examples of the practical application of gamified elements in mathematics lessons and in extracurricular time.
- ДокументЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ОРГАНІЗАЦІЇ ШКІЛЬНОЇ МАТЕМАТИЧНОЇ ОСВІТИ (НА ПРИКЛАДІ ШВЕЦІЇ)(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Толок, Д.; Жерновникова, О.В дослідженні розглянуто та проведено порівняльний аналіз досвіду організації шкільної математичної освіти у Швеції та Україні. У шведських школах освіта є безкоштовною та обовʼязковою, яка поділяється на: Grundskola (рівні: початковий (1-3 клас), проміжний (4-6 клас) та старший (7-9 клас). В навчальних планах початкового рівня передбачено вивчення цифр та букв, учні вчаться читати та робити арифметичні дії лише в школі. У Швеції після закінчення кожного рівня школярі проходять національні тести з математики, шведської та англійської мов, а також з природничих і соціальних наук. У Швеції існує 18 загальнодержавних програм для вступу до університету та професійної освіти, які складаються з різних предметів, які можуть бути загальними або спеціальними, індивідуальними за вибором учнів, проєктними або поглибленими. Рівень вивчення математики залежить від програми і поділяється на пʼять груп: готельно-туристична та ресторанна галузь, де вивчається лише курс математики 1а; дозвілля, будівництво, транспорт, бізнес та адміністрування де вивчаються курси математики 1а та 2a; енергетика, ремесло та природні ресурси, де вивчаються курси математики 1а, 2a, 3b та 3c; фінанси, естетика, гуманітарні науки, промисловість та суспільствознавство, де вивчається розширений та поглиблений зміст курсу математики; наука і техніка, де математика вивчається на вищому рівні змісту та складності, включаючи спеціальні курси з різних розділів математики, таких як теорія чисел, диференціальна геометрія та математична фізика. Аналіз програм у шведських школах надає підстави стверджувати, що вивчення математики має прикладну спрямованість. The study considered and carried out a comparative analysis of the experience of organizing school mathematics education in Sweden and Ukraine. In Swedish schools, education is free and compulsory, and is divided into: Grundskola (levels: primary (grades 1-3), intermediate (grades 4-6) and senior (grades 7-9). The primary level curricula include the study of numbers and letters, students learn to read and do arithmetic only at school. In Sweden, at the end of each level, students take national tests in mathematics, Swedish and English, as well as natural and social sciences. In Sweden, there are 18 national programs for entering university and vocational education, which consist of different subjects, which can be general or special, individual according to the students' choice, project-based or in-depth. The level of studying mathematics depends on the program and is divided into five groups: the hotel, tourist and restaurant industry, where only the course of mathematics 1a is studied; leisure, construction, transport, business and administration where mathematics courses 1a and 2a are studied; energy, craft and natural resources, where mathematics courses 1a, 2a, 3b and 3c are studied; finance, aesthetics, humanities, industry and social science, where the extended and in-depth content of the mathematics course is studied; science and engineering, where mathematics is studied at a higher level of content and complexity, including specialized courses in various branches of mathematics such as number theory, differential geometry, and mathematical physics. The analysis of programs in Swedish schools provides grounds for asserting that the study of mathematics has an applied orientation.
- ДокументЗАСОБИ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ УЧНІВ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Жерновникова, О.; Колісник, А.; Кур’ята, Л.; Паренко, П.Стаття присвячена дослідженню засобів інтелектуального розвитку учнів на уроках математики. Розкрито сутність інтелектуального розвитку, описано різні методи та засоби його стимулювання на уроках математики, проаналізовано результати дослідження ефективності використання цих методів та засобів. The article is devoted to the study of the means of intellectual development of students in mathematics lessons. The essence of intellectual development is revealed, various methods and means of its stimulation in mathematics lessons are described, the results of research on the effectiveness of using these methods and means are analyzed.
- ДокументМЕТОДИКА ВИВЧЕННЯ МАТЕМАТИКИ ЗА НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНОЮ ПРОГРАМОЮ «ІНТЕЛЕКТ УКРАЇНИ»(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Жерновникова, О.; Левенко, Г.; Фунтова, Ю.У статті описується методика вивчення математики за науково-педагогічною програмою «Інтелект України». Автор аналізує основні принципи та цілі програми, а також описує методи та прийоми викладання математики, які рекомендується використовувати в рамках цієї програми. The article describes the methodology of studying mathematics according to the scientific-pedagogical program "Intellect of Ukraine". The author analyzes the main principles and goals of the program, and also describes the methods and techniques of teaching mathematics that are recommended to be used within the framework of this program.
- ДокументМЕТОДИКА ЗАСТОСУВАННЯ ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОГО ПІДХОДУ ПРИ ВИВЧЕННІ НЕРІВНОСТЕЙ В КУРСІ АЛГЕБРИ ТА ПОЧАТКІВ АНАЛІЗУ ПРОФІЛЬНОЇ ШКОЛИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Жерновникова, О.; Карпенко, С.; Кафтанова, О.Стаття присвячена дослідженню методики застосування диференційованого підходу до вивчення нерівностей в курсі алгебри та початків аналізу профільного рівня. Розкрито сутність та переваги диференційованого навчання, описано методи його реалізації, проаналізовано результати дослідження ефективності застосування диференційованого підходу до вивчення нерівностей. The article is devoted to the study of the methodology of applying a differentiated approach to the study of inequalities in the course of algebra and the beginnings of profile level analysis. The essence and advantages of differentiated education are revealed, the methods of its implementation are described, and the results of research on the effectiveness of the application of a differentiated approach to the study of inequalities are analyzed.
- ДокументМЕТОДИКА ОРГАНІЗАЦІЇ МІЖПРЕДМЕТНИХ ЗВ'ЯЗКІВ У КУРСІ МАТЕМАТИКИ ПРОФІЛЬНОЇ ШКОЛИ В УМОВАХ ОНЛАЙН НАВЧАННЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Жерновникова, О.; Шкільов, О.; Троєцький, Р.; Черненко, О.У статті описується методика організації міжпредметних зв'язків у курсі математики профільної школи в умовах онлайн навчання. Автор аналізує теоретичні засади міжпредметних зв'язків, а також описує практичні методи та прийоми їх реалізації в онлайн середовищі. The article describes the method of organizing interdisciplinary connections in the mathematics course of a specialized school in the conditions of online learning. The author analyzes the theoretical foundations of interdisciplinary connections, as well as describes practical methods and methods of their implementation in the online environment.
- ДокументМЕТОДИКА ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ З МАТЕМАТИКИ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ ОНЛАЙН НАВЧАННЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Жерновникова, О.; Орлов, О.; Антонець, Є.У статті описується методика організації освітнього процесу з математики в закладах загальної середньої освіти в умовах онлайн навчання. Автор аналізує особливості онлайн навчання математики, а також описує методи та прийоми викладання, які рекомендується використовувати в онлайн середовищі. The article describes the method of organizing the educational process in mathematics in institutions of general secondary education in the conditions of online learning. The author analyzes the peculiarities of online learning of mathematics, and also describes the teaching methods and techniques that are recommended to be used in the online environment.
- ДокументМЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ ДОСЛІДНИЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ НА УРОКАХ ГЕОМЕТРІЇ НА ЗАСАДАХ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОГО ПІДХОДУ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Жерновникова, О.; Брусенцова, О.; Замоздра, Т.; Юсупов, Е.У статті описується методика формування дослідницької компетентності учнів на уроках геометрії на засадах особистісно орієнтованого підходу. Автори розкривають теоретичні засади даної методики, а також пропонує практичні рекомендації щодо її впровадження в навчальний процес. The article describes the method of forming the research competence of students in geometry lessons based on the principles of a personally oriented approach. The authors reveal the theoretical foundations of this technique, and also offer practical recommendations for its implementation in the educational process.
- ДокументМетодична підготовка майбутніх учителів як складова формування готовності до професійної педагогічної діяльності(Харківський національний університет радіоелектроніки, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, Харківський регіональний інститут державного управління Національної академії державного управління при Президентові України, Приватна фірма «Колегіум», 2022) Пономарьова, Н.; Боярська-Хоменко, А.; Жерновникова, О.; Масич, В.; Олефіренко, Н.Стаття присвячена аналізу досвіду впровадження цілісної концепції методичної підготовки майбутніх учителів як складової формування їх готовності до подальшої професійної педагогічної діяльності на фізико-математичному факультеті Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Розкрито сутність, мету, завдання, підходи, принципи, зміст, форми та методи методичної підготовки майбутніх учителів фізики, математики та інформатики, а також магістрів з освітніх, педагогічних наук. Методична підготовка майбутніх учителів розглядається як така, що має забезпечити синтез предметних, психолого-педагогічних та методичних знань, умінь, навичок та особистісних якостей здобувачів вищої педагогічної освіти. До основи розробки концепції методичної підготовки майбутніх учителів покладено інтеграцію таких методологічних підходів як системний, особистісно-орієнтований, акмеологічний, компетентнісний, діяльнісний, синергетичний. До принципів методичної підготовки майбутніх учителів віднесено такі: послідовності, наступності і систематичності; науковості та актуальності (знань і професійних умінь); системності; зв'язку теорії з практикою; свідомості, активності і самостійності; аксіологічності, інтегрованості, прогностичності, інноваційності, опори на власний практичний досвід. Схарактеризовано методичну підготовку майбутніх учителів як наскрізну, яка здійснюється протягом усього періоду їх навчання і за сутністю полягає в інтегруванні предметних, загальних психолого-педагогічних, методичних знань та досвіду власної практичної діяльності за фахом. Висвітлено особливості методичної підготовки майбутніх учителів в залежності від спеціалізації та рівня вищої освіти — фізика, математика, інформатика, магістрів з освітніх, педагогічних наук. Упровадження розробленої концепції методичної підготовки майбутніх учителів дозволяє забезпечити передумови для створення траєкторії їх подальшого професійного розвитку, зорієнтованої на їх особистісне та професійне зростання, успішну професійну самореалізацію. The article is devoted to the analysis of the experience of implementing the holistic concept of methodical training of future teachers as a component of their readiness for further professional pedagogical activity at the Faculty of Physics and Mathematics of Kharkiv H. S. Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University. The essence, purpose, tasks, approaches, principles, content, forms and methods of methodical training of future teachers of physics, mathematics and computer science, as well as masters in educational and pedagogical sciences are revealed. Methodical training of future teachers is considered as one that should provide a synthesis of subject, psychological, pedagogical and methodological knowledge, skills, abilities and personal qualities of applicants for higher pedagogical education. The development of the concept of methodical training of future teachers is based on the integration of such methodological approaches as systemic, personality-oriented, acmeological, competence, activity, synergetic. The principles of methodological training of future teachers include the following: consistency, continuity; scientificity and relevance (knowledge and professional skills); systematicity; connection of theory with practice; consciousness, activity and independence; axiology, integration, predictability, innovation, reliance on their own practical experience. The methodical training of future teachers is characterized as end-to-end, which is carried out throughout the period of their training and essentially consists in the integration of subject, general psychological and pedagogical, methodological knowledge and experience of their own practical activities in the specialty. Features of methodical training of future teachers depending on specialization and level of higher education — physics, mathematics, computer science, masters in educational, pedagogical sciences are covered. Implementation of the developed concept of methodical training of future teachers allows to provide preconditions for creation of a trajectory of their further professional development focused on their personal and professional growth, successful professional self-realization.
- ДокументМЕТОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВИВЧЕННЯ ЗМІСТОВОЇ ЛІНІЇ «РІВНЯННЯ І НЕРІВНОСТІ» В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-15) Шуленко, Е.; Жерновникова, О.У контексті дистанційного навчання вивчення змістової лінії «Рівність і нерівність» має багато особливостей, які вчителі повинні враховувати при плануванні та проведенні уроків. Використання різноманітних методів і форм роботи в умовах дистанційного навчання є життєво важливим, щоб утримувати увагу учнів і сприяти кращому засвоєнню матеріалу. Використання наведених методів і рекомендацій дозволить вчителям організувати вивчення змістової лінії «Рівняння і нерівності» в умовах дистанційного навчання та гарантувати, що учні добре засвоїли матеріал. In the context of distance learning, teaching the Equality and Inequality content area has many features that teachers should consider when planning and delivering lessons. Using a variety of methods and forms of work in a distance learning environment is vital to keep students' attention and promote better learning. Using these methods and recommendations will allow teachers to organise the study of the content area ‘Equations and Inequalities’ in a distance learning environment and ensure that students learn the material well.
- ДокументМЕТОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВИВЧЕННЯ ЗМІСТОВОЇ ЛІНІЇ «ЧИСЛА І ВИРАЗИ» НА ЗАСАДАХ РОЗВИВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-15) Ходацька, Д.; Жерновникова, О.У статті схарактеризовано методичні особливості вивчення змістової лінії «Числа і вирази» на засадах розвивального навчання. На основі проведеного аналізу науково-методичної літератури, відмічено найбільш дієві методи. Зауважено, що вивчення змістової лінії «Числа і вирази» на засадах розвивального навчання є ефективним способом навчити дітей основам математики, розвинути їхнє критичне мислення, творчі здібності, вміння самостійно досліджувати та вирішувати проблеми. The article characterizes the methodological features of studying the content line "Numbers and Expressions" on the basis of developmental education. Based on the analysis of the scientific and methodological literature, the most effective methods were noted. It is noted that studying the content line "Numbers and Expressions" on the basis of developmental education is an effective way to teach children the basics of mathematics, develop their critical thinking, creative abilities, and the ability to independently investigate and solve problems.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »