Перегляд за Автор "Гуріна, В. О."
Зараз показано 1 - 10 з 10
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументБезперервна пропедевтична педагогічна практика(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, видавець ТОВ «Планета-Принт», 2019-05-12) Балацинова, А. Д.; Башкір, О. І.; Васильєва, С. О.; Гуріна, В. О.; Дейниченко, Г. В.; Зеленська, Л. Д.; Золотухіна, С. Т.; Кабанська, Г. А.; Калашнікова, Л. М.; Кін, О. М.; Лазарєва, О. М.; Лупаренко, С. Є.; Пісоцька, М. Е.; Попова, О. В.; Рибалко, Л. С.; Рогова, Т. В.; Собченко, Т. М.; Твердохліб, Т. С.; Ткачова, Н. О.; Трубавіна, І. М.; Цапко, А. М.У методичних рекомендаціях розкрито мету, завдання, зміст безперервної пропедевтичної педагогічної практики в закладах загальної середньої освіти, подано вимоги до оформлення звітної документації, зразки виконання завдань, різні методичні матеріали, які стануть у нагоді студентам закладів вищої педагогічної освіти під час проходження ними практики. В методических рекомендациях раскрыты цели, задачи, содержание непрерывной пропедевтической педагогической практики в учреждениях общего среднего образования, представлены требования к оформлению отчетной документации, образцы выполнения задач, различные методические материалы, которые пригодятся студентам учреждений высшего педагогического образования во время прохождения ими практики. The methodological recommendations disclose the goals, objectives, content of continuous propaedeutic pedagogical practice in institutions of general secondary education, provide requirements for the preparation of reporting documents, examples of tasks, various teaching materials that will be useful to students of higher education institutions during their internship.
- ДокументМетодичні рекомендації до проведення педагогічної практики для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня другого року навчання(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, видавець ТОВ «Планета-Принт», 2019-05-12) Башкір, О. І.; Васильєва, С. О.; Головашкіна, Л. М.; Гуріна, В. О.; Дейниченко, Г. В.; Зеленська, Л. Д.; Золотухіна, С. Т.; Кабанська, Г. А.; Калашнікова, Л. М.; Кін, О. М.; Лазарєва, О. М.; Лупаренко, С. Є.; Пісоцька, М. Е.; Попова, О. В.; Рибалко, Л. С.; Рогова, Т. В.; Собченко, Т. В.; Твердохліб, Т. С.; Ткачова, Н. О.; Трубавіна, І. М.; Цапко, А. М.Методичні рекомендації складено на основі багаторічної роботи викладачів кафедри загальної педагогіки і педагогіки вищої школи. Підготовлені матеріали призначено для супроводу проходження здобувачами вищої освіти другого (магістерського) рівня другого року навчання педагогічних університетів виробничої практики у закладах загальної і спеціалізованої середньої та вищої освіти. У методичних рекомендаціях наведено програми та розкрито особливості проходження магістрами педагогічної практики у середній та вищій школі, висвітлено вимоги до оформлення документації практики, представлено списки рекомендованих інформаційних джерел та зразки звітних документів та виконання запланованих завдань. Призначено для викладачів та магістрантів закладів вищої педагогічної освіти, учителів-практиків. Методические рекомендации составлены на основе многолетней работы преподавателей кафедры общей педагогики и педагогики высшей школы. Подготовленные материалы предназначены для сопровождения прохождения соискателями высшего образования второго (магистерского) уровня второго года обучения педагогических университетов производственной практики в учреждениях общего и специализированного среднего и высшего образования. В методических рекомендациях приведены программы и раскрыты особенности прохождения магистрами педагогической практики в средней и высшей школе, освещены требования к оформлению документации практики, представлены списки рекомендованных информационных источников и образцы отчетных документов и выполнения запланированных задач. Предназначено для преподавателей и магистрантов учреждений высшего учебного педагогического образования, учителей-практиков. Methodical recommendations are based on the many years of work of teachers of the Department of General Pedagogy and Pedagogy of Higher Education. The prepared materials are intended to accompany the passage of applicants for higher education of the second (master) level of the second year of training of pedagogical universities of industrial practice in institutions of general and specialized secondary and higher education. The methodological recommendations include programs and the features of master's teaching practice in secondary and higher education, the requirements for the preparation of practice documentation are highlighted, lists of recommended information sources and samples of reporting documents and the fulfillment of planned tasks are presented. Designed for teachers and undergraduates of institutions of higher educational teacher education, practical teachers.
- ДокументМетодичні рекомендації до проведення педагогічної практики для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня 3 та 4 року навчання(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, видавець ТОВ «Планета-Принт», 2019-05-12) Балацинова, А. Д.; Башкір, О. І.; Васильєва, С. О.; Гуріна, В. О.; Дейниченко, Г. В.; Зеленська, Л. Д.; Золотухіна, С. Т.; Кабанська, Г. А.; Калашнікова, Л. М.; Кін, О. М.; Лазарєва, О. М.; Пісоцька, М. Е.; Попова, О. В.; Рибалко, Л. С.; Рогова, Т. В.; Собченко, Т. М.; Твердохліб, Т. С.; Ткачова, Н. О.; Трубавіна, І. М.; Цапко, А. М.Методичні рекомендації висвітлюють питання організації та проведення педагогічної практики в закладах загальної середньої освіти здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня 3 та 4 року навчання закладів вищої педагогічної освіти. У посібнику розкрито мету, основні завдання та зміст педагогічної практики, особливості її проходження в основній і старшій школі, уміщено перелік інформаційних джерел, на які можна спиратися в процесі виконання завдань практики, зразки оформлення документації практики та виконання завдань. Методические рекомендации освещают вопросы организации и проведения педагогической практики в учреждениях общего среднего образования соискателей высшего образования первого (бакалаврского) уровня 3 и 4 года обучения учреждений высшего педагогического образования. В пособии раскрыты цели, задачи и содержание педагогической практики, особенности ее прохождения в основной и старшей школе, помещен перечень информационных источников, на которые можно опираться в процессе выполнения заданий практики, образцы оформления документации практики и выполнения задач. Guidelines cover the organization and conduct of teaching practice in institutions of general secondary education of applicants for higher education of the first (bachelor's) level 3 and 4 years of study of higher education institutions. The manual reveals the goals, objectives and content of pedagogical practice, the features of its passage in primary and high school, contains a list of information sources that you can rely on in the process of fulfilling the tasks of practice, samples of documentation of practice and tasks.
- ДокументМистецька освіта в жіночих навчальних закладах(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, Стиль-Издат, 2017-04-11) Гуріна, В. О.У роботі узагальнено досвід організації мистецької освіти в жіночих навчальних закладах України другої половини ХІХ – початку ХХ століття. Аналізуючи, систематизуючи і узагальнюючи літературні джерела з досліджуваної проблеми, розглянуто організацію таких складових мистецької освіти, як музика, живопис, хореографія. У результаті дослідження накреслено напрями творчого використання історичного досвіду в сучасних умовах. В работе обобщен опыт организации художественного образования в женских учебных заведениях Украины второй половины XIX - начала ХХ века. Анализируя, систематизируя и обобщая литературные источники по исследуемой проблеме, рассмотрено организацию таких составляющих художественного образования, как музыка, живопись, хореография. В результате исследования намечены направления творческого использования исторического опыта в современных условиях. The experience of organization of art education at women’s educational institutions in Ukraine during the second half of 19th century – the beginning of the 20th century has been generalized in the paper. On the basis of analysis, systematization and generalization of literary sources on the researched topic, the organization of such components of art education as music, painting and choreography has been revealed. As a result of the research, the perspectives of creative use of historical experience in the modern conditions have been characterized.
- ДокументМистецька освіта в жіночих навчальних закладах духовного відомства(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2017-04-21) Гуріна, В. О.Стаття висвітлює деякі аспекти мистецької освіти в жіночих навчальних закладах духовного підпорядкування, які існували на теренах України у другій половині ХІХ – на початку ХХ століття. Досліджено педагогічні надбання в сфері формування у підростаючого покоління високих духовних запитів і музичних смаків. Статья освещает некоторые аспекты художественного образования в женских учебных заведениях духовного подчинения, которые существовали на територии Украины во второй половине XIX - начале ХХ века. Исследованы педагогические достижения в области формирования у подрастающего поколения высоких духовных запросов и музыкальных вкусов. The article discusses some aspects of art education in women's educational institutions of spiritual subordination that existed in Ukraine in the second half of the XIX - early XX centuries. Pedagogical achievements in the formation of high spiritual needs and musical tastes of the younger generation are investigated.
- ДокументМистецька спадщина Птушкіна Володимира Михайловича(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2019-12-23) Солонченко, А. Р.; Гуріна, В. О.У статті на основі аналізу довідкової літератури представлена творча спадщина харківського композитора В. Птушкіна, його творчий дороботок, творчі аспекти. В статье на основании анализа справочной литературы представлено музыкальное наследие харьковского композитора В. Птушкина, его творческие наработки, творческие аспекты. In the article on the basis of analysis of certificate literature it is presented the creative heritage of the Kharkiv composer Ptushkin V., his creative improvements and aspects.
- ДокументПедагогічні умови формування творчих умінь майбутніх викладачів музичного мистецтва(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2019-12-23) Маслій, Є. М.; Гуріна, В. О.У статті автор порушує проблему формування творчих умінь майбутніх викладачів музичного мистецтва. Автор висвітлює стан дослідження проблеми в педагогічній теорії. Визначаються педагогічні умови формування творчих умінь майбутнього вчителя музичного мистецтва в процесі професійної підготовки. В статье автор поднимает проблему формирования творческих умений будущих преподавателей музыкального искусства. Автор освещает состояние исследования проблемы в педагогической теории. Определяются педагогические условия формирования творческих умений будущего учителя музыкального искусства в процессе профессиональной подготовки. In the article the author raises the problem of the formation of the creative skills of the future music teachers. The author highlights the state of the problem research in pedagogical theory. Pedagogical conditions of the formation of the creative abilities of the future music teacher in the course of the professional training are defined.
- ДокументПоняття «творчі уміння» у науково-дослідній літературі(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2019-12-23) Маслій, Є. М.; Гуріна, В. О.У статті на основі аналізу довідкової та наукової літератури представлено підходи до визначення поняття «творчі уміння»; систематизовано погляди педагогів, митців різних історичних періодів щодо визначення даної дефініції. В статье на основе анализа справочной и научной литературы представлены подходы к определению понятия «творческие умения»; систематизированы взгляды педагогов, творческих деятелей разных исторических периодов по определению данной дефиниции. Based on the analysis of the reference and scientific literature, the article presents approaches to the definition of the "creative skills"; systematized views of the teachers, artists of the different historical periods regarding the definition of this definition.
- ДокументПостановка мюзиклу як форма позааудиторної роботи(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2019-12-23) Слободенюк, Г. Ф.; Гуріна, В. О.У статті розкрито суть позааудиторної роботи на прикладі постановки мюзиклу як дієвий спосіб оптимізації професійної підготовки майбутніх вчителів музичного мистецтва. Проаналізована позааудиторна робота як форма музично-сценічної діяльності студентів. В статье раскрыта суть внеаудиторной работы на примере постановки мюзикла как действенный способ оптимизации профессиональной подготовки будущих учителей музыкального искусства. Проанализирована внеаудиторная работа как форма музыкально-сценической деятельности студентов. The article reveals the essence of the extracurricular work on the example of the staging a musical as an effective way to optimize the training of the future teachers of the musical art. Extracurricular work is analyzed as a form of students'musical-expressive activity.
- ДокументСутність поняття «музична спадщина» у довідковій та науковій літературі(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2019-12-23) Солонченко, А. Р.; Гуріна, В. О.У статті на основі аналізу довідкової та наукової літератури представлено підходи до визначення понять “музична спадщина”, “культурна спадщина”, систематизовано погляди педагогів, митців на дані дефініції. В статье на основе анализа справочной и научной литературы представлены подходы к определению понятий "музыкальное наследие", "культурное наследие", систематизированы взгляды педагогов, художников на данные дефиниции. In the article on the basis of analysis of the certificate and scientific literature it is presented going near determination of the concept “musical experience”, “cultural heritage”, systematic views of the teachers and other artist.