Персональні колекції
Постійний URI для цього зібрання
Перегляд
Перегляд Персональні колекції за Автор "Boychuk, Yu."
Зараз показано 1 - 8 з 8
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументActivities for working with children who have special needs (for teachers, special educators and parents)(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021) Boychuk, Yu.; Kazachiner, O.The textbook is designed for teachers, specialists in special education, parents of children with special educational needs and contains an English selection of exercises, game tasks for articulation, finger, breathing exercises, for teaching children with Down syndrome, as well as an English selection of exercises. game tasks, books for children with diabetes. Навчально-методичний посібник призначений для вчителів, фахівців у галузі спеціальної освіти, батьків дітей з особливими освітніми потребами і містить англомовну добірку вправ, ігрових завдань для артикуляційної, пальчикової, дихальної видів гімнастики, для навчання дітей із синдромом Дауна, а також англомовну добірку вправ, ігрових завдань, книжок для дітей, хворих на цукровий діабет. Учебно-методическое пособие предназначено для учителей, специалистов в области специального образования, родителей детей с особыми образовательными потребностями и содержит англоязычную подборку упражнений, игровых заданий для артикуляционной, пальчиковой, дыхательной видов гимнастики, для обучения детей с синдромом Дауна, а также англоязычную. игровых заданий, книг для детей, больных сахарным диабетом.
- ДокументActual problems of special and inclusive education : tests, quizzes and questions (for teachers, teacher assistants and special educators)(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021) Boychuk, Yu.; Kazachiner, O.The textbook is intended for teachers, specialists in the field of special education, teaching assistants and contains an English selection of tests and test tasks, open questions related to current issues of special and inclusive education. With the help of the textbook, specialists have the opportunity to check and establish the level of knowledge on this issue. Навчально-методичний посібник призначений для вчителів, фахівців у галузі спеціальної освіти, асистентів учителя і містить англомовну добірку тестів та тестових завдань, відкритих питань, пов’язаних із актуальними проблемами упровадження спеціального та інклюзивного навчання. За допомогою навчального посібника фахівці мають змогу перевірити та встановити рівень знань із цього питання. Учебно-методическое пособие предназначено для учителей, специалистов в области специального образования, ассистентов учителя и содержит англоязычную подборку тестов и тестовых заданий, открытых вопросов, связанных с актуальными проблемами внедрения специального и инклюзивного обучения. С помощью учебного пособия специалисты могут проверить и установить уровень знаний по этому вопросу.
- ДокументComparative characteristics of the functional state of future art teachers and other pedagogical specialties students(Health, sport, rehabilitation, 2022) Kozin, O.; Cretu, M.; Boychuk, Yu.; Kozina, Zh.; Korobeinik, V.; Sirenko, P.Purpose: to reveal the autonomic regulation peculiarities of the functional state based on indicators of the nervous and cardiovascular systems work of future fine arts and music teachers for the development of recommendations for the use of physical exercises. Material and methods: 812 students of pedagogical institutions of higher education of Ukraine took part in the study. During psychophysiological testing, the following indicators were determined for each test: reaction time, number of errors. The shorter the reaction time, the higher the mobility of nervous processes. The lower the number of errors in the reaction test of choosing two elements out of three, the higher the stability of nervous processes. Orthostatic reactions were determined by the results of heart rate in the lying position and in the standing position. Parametric processing methods (Student's method for comparing average values) and hierarchical cluster analysis were used. Results: Two groups of students - future teachers were identified: with a predominance of the sympathetic department of the autonomic nervous system and with a predominance of the parasympathetic department of the autonomic nervous system. The largest number of students with predominance of the parasympathetic department of the autonomic nervous system was found among students – future teachers of creative specialties (faculty of arts). Students of the Faculty of Arts have significantly longer latency time of visual-motor reaction compared to representatives of other faculties. This indicates a lower mobility of nervous processes of students of the Faculty of Arts in comparison with students of other faculties. Along with this, future art teachers have significantly fewer errors in the test for choosing 2 elements out of 3. This indicates greater stability of nervous processes in future teachers – representatives of art compared to other future teachers. Conclusions: Students – future teachers of creative specialties (faculty of arts) have the more stability and less mobility nervous system in combination with the autonomic nervous system parasympathetic department predominance. That is why endurance exercises that do not require frequent switching of attention are suitable for them. Such exercises include walking, slow running, swimming et. all. Exercises should be performed for at least one hour. They will also be suitable for exercises with the activation of visual perception. Мета: виявити особливості вегетативної регуляції функціонального стану на основі показників роботи нервової і серцево-судинної систем майбутніх викладачів з образотворчого мистецтва і музики для розробки рекомендацій щодо застосування фізичних вправ. Матеріал і методи: В дослідженні взяли участь 812 студентів педагогічних університетів України. При психофізіологічному тестуванні за кожним тестом визначались наступні показники: час реакції, кількість помилок. Чим менше час реакції, тим вища рухливість нервових процесів, Чим менша кількість помилок в тесті реакції вибору двох елементів з трьох, тим вища сила та стійкість нервових процесів, Ортостатичні реакції визначались за результатами ЧСС в положенні лежачі та в положенні стоячи. Застосовувались параметричні методи обробки (метод Стьюдента для порівняння середніх значень) та ієрархічний кластерний аналіз. Результати: Виявлено дві групи студентів – майбутніх педагогів: з переважанням симпатичного відділу вегетативної нервової системи та з переважанням парасимпатичного відділу вегетативної нервової системи. Найбільша кількість студентів з переважанням парасимпатичного відділу вегетативної нервової системи виявлена серед студентів – майбутніх педагогів творчих спеціальностей (факультет мистецтв). У студентів факультету мистецтв достовірно більший латентний час зорово-моторної реакції у порівнянні з представниками інших факультетів. Це свідчить про меншу рухливість нервових процесів студентів факультету мистецтв у порівнянні зі студентами інших факультетів. Разом з цим у майбутніх викладачів мистецтва достовірно менша кількість помилок в тесті на вибір 2-х елементів з 3-х. Це свідчить про більшу стійкість нервових процесів у майбутніх педагогів – представників мистецтва у порівнянні з іншими майбутніми педагогами. Висновки: У студентів – майбутніх педагогів творчих спеціальностей (факультет мистецтв) більше стійкість нервової системи та менша рухливість у поєднанні з переважанням парасимпатичного відділу вегетативної нервової системи. Саме тому їм підходять вправи на витривалість, які не вимагають частого перемикання уваги. До таких вправ належить ходьба, повільний біг, плавання та інші. Вправи повинні виконуватись не менш, ніж одну годину. Також їм підійдуть вправи з активізацією образного сприйняття.
- ДокументDeveloping Teachers’ Inclusive Competence by Means of ICT in Postgraduate Education(LUMEN Publishing House, 2021) Boychuk, Yu.; Kazachiner, О.The traditional organization of increasing the teachers’ level of inclusive competence in the system of postgraduate education in the framework of stationary courses is not effective enough. One of the reasons for this is lack of access to a large amount of the latest information that is available in modern research. Rapid changes in information technologies development open up more opportunities for modern teacher to acquire the necessary professional knowledge for teaching children with special educational needs. The article proposes an improved organization for increasing the level of inclusive competence in the postgraduate education, in which, along with traditional training in the framework of stationary courses, teachers, using ICT, participate in online courses and webinars posted on various educational platforms in the Internet. The characteristics of educational platforms ed-era.com, futurelearn.com, elt.oup.com, coursera.org, vseosvita.ua were analyzed. Pedagogical experiment was carried out, in which 2 groups of English teachers participated. In the control group, professional development was carried out traditionally, and in the experimental group – within the framework of improved organization of training. The analysis of the results showed that in the experimental group the greater level of inclusive competence was achieved in comparison with the control group. It was proved that this result was achieved thanks to improved organization of training using ICT tools. The results of the pedagogical experiment indicate the advantage of proposed organization for teachers’ inclusive competence development in comparison with the existing one. In connection with the above, the work, in our opinion, is of international importance. Традиційна організація підвищення рівня інклюзивної компетентності викладачів у системі післядипломної освіти в рамках стаціонарних курсів є недостатньо ефективною. Однією з причин цього є відсутність доступу до великої кількості новітньої інформації, яка є в сучасних дослідженнях. Стрімкі зміни в розвитку інформаційних технологій відкривають перед сучасним учителем більше можливостей для отримання необхідних професійних знань для навчання дітей з особливими освітніми потребами. У статті пропонується вдосконалена організація підвищення рівня інклюзивної компетентності в післядипломній освіті, за якої поряд із традиційним навчанням у рамках стаціонарних курсів викладачі, використовуючи ІКТ, беруть участь в онлайн-курсах та вебінарах, розміщених на різних освітніх платформах Інтернет. Проаналізовано характеристики освітніх платформ ed-era.com, futurelearn.com, elt.oup.com, coursera.org, vseosvita.ua. Було проведено педагогічний експеримент, в якому взяли участь 2 групи вчителів англійської мови. У контрольній групі підвищення кваліфікації здійснювалося традиційно, а в експериментальній – в рамках вдосконалення організації навчання. Аналіз результатів показав, що в експериментальній групі досягнуто більшого рівня інклюзивної компетентності порівняно з контрольною групою. Доведено, що цього результату досягнуто завдяки вдосконаленню організації навчання з використанням засобів ІКТ. Результати педагогічного експерименту свідчать про перевагу запропонованої організації розвитку інклюзивної компетентності вчителів у порівнянні з існуючою. У зв’язку з вищевикладеним робота, на нашу думку, має міжнародне значення. Традиционная организация повышения уровня инклюзивной компетентности педагогов в системе последипломного образования в рамках стационарных курсов недостаточно эффективна. Одной из причин этого является отсутствие доступа к большому количеству новейшей информации, которая имеется в современных исследованиях. Быстрые изменения в развитии информационных технологий открывают перед современным учителем все больше возможностей для приобретения необходимых профессиональных знаний для обучения детей с особыми образовательными потребностями. В статье предлагается усовершенствованная организация повышения уровня инклюзивной компетентности в последипломном образовании, при которой, наряду с традиционным обучением в рамках стационарных курсов, преподаватели, используя ИКТ, участвуют в онлайн-курсах и вебинарах, размещенных на различных образовательных платформах в Интернет. Проанализированы характеристики образовательных платформ ed-era.com, futurelearn.com, elt.oup.com, coursera.org, vseosvita.ua. Проведен педагогический эксперимент, в котором приняли участие 2 группы учителей английского языка. В контрольной группе повышение квалификации осуществлялось традиционно, а в экспериментальной группе – в рамках усовершенствованной организации обучения. Анализ результатов показал, что в экспериментальной группе достигнут больший уровень инклюзивной компетентности по сравнению с контрольной группой. Доказано, что данный результат был достигнут благодаря усовершенствованной организации обучения с использованием средств ИКТ. Результаты педагогического эксперимента свидетельствуют о преимуществе предлагаемой организации развития инклюзивной компетентности педагогов по сравнению с существующей. В связи с изложенным работа, на наш взгляд, имеет международное значение.
- ДокументDIAGNOSTICS OF CHILD’S DEVELOPMENTAL DIFFICULTIES(International Science Group, Primedia eLaunch, Boston, USA, 2023) Kazachiner, O.; Boychuk, Yu.; Halii, A.A feature of modern educational technologies is thought out in every detail a model of joint pedagogical activity on design, organization and carrying out the educational process with the provision of comfortable conditions for both the children and the teacher. In this context, it becomes important use of diagnostic tools by a correctional teacher. According to research, diagnostics is a necessary component of practical activity, and teachers need a certain clarification regarding the differentiation of diagnostic contents and functions in psychological and pedagogical aspects. It is this actual problem that is highlighted in this monograph. In particular, the main features and peculiarities of the diagnostic activity of the correctional teacher in working with children of early, preschool and school age with and without psychophysical development disorders are revealed. Особливістю сучасних освітніх технологій є продумана до дрібниць модель спільної педагогічної діяльності з проектування, організації та проведення освітнього процесу із забезпеченням комфортних умов як для дітей, так і для педагога. У цьому контексті важливого значення набуває використання діагностичного інструментарію корекційним педагогом. Як свідчать дослідження, діагностика є необхідним компонентом практичної діяльності, а педагоги потребують певного роз'яснення щодо диференціації змісту та функцій діагностики в психолого-педагогічному аспекті. Саме цій актуальній проблемі і присвячена дана монографія. Зокрема основні риси та особливості діагностичної діяльності корекційного педагога в роботі з дітьми раннього, дошкільного та молодшого шкільного віку з порушеннями та без порушень психофізичного розвитку.
- ДокументFairy-tale therapy: scientific and methodical aspects(Іnternational Science Group, 2022) Kazachiner, O.; Boychuk, Yu.; Halii, A.The monograph is devoted to the use of one of the most effective methods of psychological correction - fairy tale therapy. A fairy tale is a means of introducing a child into the world of human destiny. It is a means of introducing a child into the world of human destinies, into history; it is a "golden key" to changing environment, its creative, constructive transformation. The child half lives in an imaginary, unreal world, and half imaginary, unreal world, and not just lives, but actively acts in it, rebuilding it and himself. and herself. It is from this treasury that he draws information about the reality that he does not know yet. does not yet know, the features of the future, about which it does not yet know how to to think about. Монографія присвячена використовуванню одного з найефективніших методів психологічної корекції - казкотерапії. Казка - це засіб введення дитини у світ людської долі, в історію; це "золотий ключик" до зміни довкілля, його творчого, конструктивного перетворення. Дитина наполовину живе в уявному, ірреальному світі, і не просто живе, а активно діє в ньому, перебудовуючи його і себе. Саме з цієї скарбниці вона черпає інформацію про реальність, якої ще не знає, про особливості майбутнього, про яке ще не вміє думати.
- ДокументTeaching Language and Speech Skills to Children with Special Needs(LAP LAMBERT Academic Publishing, 2022) Kazachiner, E.; Boychuk, Yu.The book introduces readers to forming language and communication skills of children with special educational needs. It emphasizes the language and speech difficulties which children with special educational needs have and their overcoming, and aims to organize educational process of language teaching in the classroom where there are children with special educational needs. The first part addresses all the categories of children with special educational needs and their language and speech difficulties. The second part provides a glimpse into the forms, methods, tools and technologies of teaching a language in inclusive classroom. It provides evidence for the language lesson planning, illustrating the discussion of modern approaches with multiple examples from the most recent research. Посібник знайомить читачів із формуванням мовних і комунікативних умінь і навичок дітей з особливими освітніми потребами. Акцентується увага на мовних і мовленнєвих труднощах, які мають діти з особливими освітніми потребами, та шляхах їх подолання, а також на організації навчально-виховного процесу з навчання мови в класі, де є діти з особливими освітніми потребами. У першій частині розглядаються всі категорії дітей з особливими освітніми потребами та їхні мовні та мовленнєві труднощі. Друга частина дає уявлення про форми, методи, засоби та технології навчання мови в інклюзивному класі. Вона містить рекомендації щодо планування уроків мови, ілюструючи обговорення сучасних підходів численними прикладами з найновіших досліджень.
- ДокументVegetative regulation of vascular tone and features of the nervous system of pedagogical universities students. Is there a relationship with professional specialization?(Health, sport, rehabilitation, 2023) Kozin, O.; Kozina, Zh.; Cretu, M.; Boychuk, Yu.; Ratko, P.; Garmash, I.; Berezhna, Ya.Purpose. To select recommendations on the use of physical culture means for students of future teachers, it is necessary to identify their functional features and genetically determined properties of the nervous system. Purpose: to reveal the relationship between the performance of the nervous system, orthostatic test and professional specialization of students of pedagogical universities. Material and methods. Students from 9 different faculties of Ukraine's leading pedagogical institute took part in the study. The total number of subjects was 841 people. Soon the reactions were determined by the program "Psychodiagnostics". Vegetative regulation of vascular tone were determined by the results of heart rate different between in the in the standing position and supine position. An analysis of variance (ANOVA) using the Duncan method was then conducted to determine the influence of the faculty of education on the testing indicators.. A correlation analysis of testing indicators and ranks of faculties was carried out using the Tau-b Kendall method. Results. Students of all experimental faculties were divided into 4 groups according to the number of errors in the choice reaction test based on the results of variance analysis (Duncan method). Faculties were divided into ranks from the first to the fourth. A significant negative correlation of the rank of the faculty according to the indicator of the strength and speed of nervous processes with the heart rate in the standing position (p<0.05) and the difference between the heart rate in the standing and lying positions (p<0.01) was revealed. Conclusions. The results obtained are new in identifying differences in psychophysiological functions and orthostatic reactions among students of pedagogical universities of different faculties; also on the fact of the presence of a correlation between the rank of the faculty in terms of stability and strength of the nervous system of students and the features of their psychophysiological functions and orthostatic reactions. The new facts obtained in this study are the distribution of students into 4 groups according to the stability and strength of the nervous system (from the lowest values to the highest): group 1 - students of the faculties of primary and preschool education, group 2 - students of humanitarian faculties, group 3 - students of the faculty Arts, group 4 - students of the Faculty of Physical Culture and Sports. Also new is the fact of revealing a significant negative correlation between indicators of mobility (reaction rate) and the stability of the nervous system (the number of errors when performing a reaction rate test) in students of pedagogical universities. It is expedient to use physical exercises in accordance with the professional characteristics and personal inclinations of students, who were divided into 4 groups according to the indicators of reaction speed and orthostatic test. Мета. Для підбору рекомендацій щодо застосування засобів фізичної культури для студентів - майбутніх вчителів необхідно виявити їх функціональні особливості та генетично обумовлені властивості нервової системи. Мета: виявити взаємозв'язок між показниками роботи нервової системи, показниками ортостатичної проби та професійною спеціалізацією студентів педагогічних університетів. Матеріал і методи. Студенти 9 різних факультетів провідного педагогічного університету України взяли участь у дослідженні. Загальна кількість випробуваних становила 841 людина. Швидкість реакції визначалася за програмою «Психодіагностика». Ортостатичні реакції визначалися за результатами ЧСС у положенні лежачи та в положенні стоячи. Проведено дисперсійний аналіз (ANOVA) з використанням методу Дункан для визначення впливу факультету навчання на показники тестування. Проведено кореляційний аналіз показників тестування та рангів факультетів за методом Тау-b Кендалла. Результати. Студенти всіх піддослідних факультетів за показником кількості помилок в тесті на реакцію вибору розподілилися на 4 групи за результатами дисперсійного аналізу (метод Дункан). Факультети були розподілені на ранги від першого до четвертого. Виявлено достовірний негативний взаємозв’язок рангу факультету за показником сили і швидкості нервових процесів зі значенням ЧСС в положенні стоячи (p<0,05) та різницею між ЧСС в положеннях стоячи і лежачи) (p<0,01). Висновки. Отримані результати є новими щодо виявлення відмінностей психофізіологічних функцій та ортостатичних реакцій у студентів педагогічних вузів різних факультетів; також за фактом наявності кореляційного зв'язку між рангом факультету зі стійкості та сили нервової системи студентів та особливості їх психофізіологічних функцій та ортостатичних реакцій. Новими фактами, отриманими у цьому дослідженні, є розподіл студентів на 4 групи за стійкістю та силою нервової системи (від нижчих значень до вищих): 1 група – студенти факультетів початкової та дошкільної освіти, 2 група – студенти гуманітарних факультетів, 3 група – студенти факультету мистецтв, 4 група – студенти факультету фізичної культури та спорту. Новим також є факт виявлення значущого негативного кореляційного зв'язку між показниками рухливості (швидкість реакції) та стійкістю нервової системи (кількість помилок при виконанні тесту швидкості реакції) у студентів педагогічних вузів. Фізичні вправи доцільно застосовувати відповідно до професійних особливостей та особистісних задатків студентів, які були поділені на 4 групи за показниками швидкості реакції та ортостатичної проби.