Модель особистісно-орієнтованого навчання в закладах загальної середньої освіти: практичний аспект

Завантаження...
Зображення мініатюри
Дата
2022-05-11
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
В статті розглянуто застосування методу моделювання у практичному аспекті особистісно-орієнтованого навчання, що вимагає пошуку таких підходів, які б дозволили організувати освітній процес як з повагою до особистості учнів, так і ураховуючи їх потреби та особливості індивідуального розвитку. У цьому розрізі уявляється доцільним застосування задачного підходу, який дозволить реалізувати змістовно-процесуальну складову освітнього процесу через систему спеціально підібраних задач. The article considers the application of the modeling method in the practical aspect of personality-oriented learning, which requires the search for such approaches that would allow to organize the educational process both with respect for the personality of students, and taking into account their needs and peculiarities of individual development. In this this context, it is advisable to apply a task-based approach that will allow to implement the content and procedural component of the educational process through a system of specially selected tasks.
Опис
Ключові слова
особистісно-орієнтоване навчання, моделювання, заклади загальної середньої освіти, personality-oriented learning, modeling, general secondary education institutions
Цитування
Штикова А. Модель особистісно-орієнтованого навчання в закладах загальної середньої освіти: практичний аспект / А. Штикова, Н. Пономарьова // Інноваційні педагогічні технології в цифровій школі : тез доп. учасників IV Всеукр. (з міжнар. участю) наук.-практ. конф. молод. учених, Харків, 11–12 трав. 2022 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. – Харків, 2022. – С. 162–163.