Перегляд
Останні подання
Зараз показано 1 - 5 з 29
- ДокументВікові особливості молодших школярів та їх врахування у забезпеченні пізнавальної активності(Pegas Publishing, 2022-10-20) Яворівська, В. Л.; Cидоренко, В. А.На сьогодні дослідження і врахування вікових особливостей дітей молодшого шкільного віку зостається одним з актуальніших завдань сучасної педагогіки. Тому метою нашої статті є визначення вікових особливостей розвитку молодших школярів та необхідність їх врахування у забезпеченні пізнавальної активності.Низку наукових праць присвячено віковій періодизації. За сучасною періодизацією молодший шкільний вік триває від 6 до 11-12 років. В цей період необхідно знати і враховувати розвиток пізнавальних процесів психіки молодших школярів, властивості їх пам’яті, схильності та інтереси, а також схильність до вивчення певних дисциплін. Беручи до уваги ці особливості здійснюється індивідуальний підхід до учнів у навчанні. Автори статті приділили значну увагу вивченню й розвитку чуттєво-емоційної сфери молодших школярів та врахуванню типології характеру кожної дитини, що, в свою чергу, сприяє кращій організації діяльності шкільного колективу, розподілу суспільних доручень тощо. В статті зазначено, що вікові особливості розвитку дітей молодшого шкільного віку проявляються в їхньому формуванні як особистості. Зокрема, визначено, що особистісний розвиток кожного учня характеризується значними індивідуальними від- мінностями та особливостями, які слід враховувати в освітньому процесі початкової школи. Today, the study and consideration of the age-related peculiarities of primary school children remains one of the most urgent tasks of modern pedagogy. Therefore, the purpose of our article is to determine the age-specific features of primary school children's development and the need to take them into account in ensuring cognitive activity.A number of scientific works are devoted to age periodisation. According to the modern periodisation, primary school age lasts from 6 to 11-12 years. During this period, it is necessary to know and take into account the development of cognitive processes of the psyche of junior schoolchildren, the properties of their memory, inclinations and interests, as well as the propensity to study certain disciplines. Taking these features into account, an individual approach to pupils is carried out. The authors of the article paid considerable attention to the study and development of the sensory-emotional sphere of primary schoolchildren and to the typology of each child's character, which, in turn, contributes to better organisation of the school team, distribution of social tasks, etc. The article notes that the age-related peculiarities of primary school children's development are manifested in their formation as a personality. In particular, it is determined that the personal development of each student is characterised by significant individual differences and peculiarities that should be taken into account in the educational process of primary school.
- ДокументПІДХОДИ ТА ПРИНЦИПИ ФОРМУВАННЯ МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ХОРЕОГРАФІЇ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-05-19) Тіщенко, О. М.У статті визначено основні підходи (цілісний, рефлексивний, соматичний, інтеграція мистецтв і нових технологій у хореографічній освіті, міжкультурний) та принципи (проблемності, аксіологічності, варіативності, креативності) формування міжкультурної компетентності майбутніх учителів хореографії. The article identifies the main approaches (holistic, reflective, somatic, integration of arts and new technologies in choreographic education, intercultural) and principles (problems, axiology, variability, creativity) of intercultural competence of future teachers of choreography.
- ДокументКОМПОНЕНТИ БАЛЕТМЕЙСТЕРСЬКОЇ РОБОТИ: ТЕОРІЯ ТА ПРАКТИКА(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Лиманська, О. В.; Покровська, О. Г.; Тіщенко, О. М.; Барабаш, О. В.; Алтухов, В. А.; Єфімова, О. В.Методичні рекомендації присвячені підготовці фахівців спеціальності «Хореографія» освітнього рівня магістр. В матеріалах представлені основні теоретичні відомості по балетмейстерській роботі, питання до самоконтролю з тем, надані композиційні плани хореографічних творів для самостійного вивчення та аналізу з точки зору наданого теоретичного матеріалу, а також рекомендована література до самостійного опрацювання здобувачами вищої освіти. Methodical recommendations are devoted to the training of specialists in the specialty "Choreography" at the master's level of education. The materials present basic theoretical information on ballet master work, questions for self-control on topics, compositional plans of choreographic works are provided for independent study and analysis from the point of view of the given theoretical material, as well as recommended literature for independent study by students of higher education.
- ДокументЗМІСТ І СТРУКТУРА ЕТНОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-03-16) Косиченко, В. А.У публікації досліджено формування етнокультурної компетенції майбутніх педагогів. Зазначено, що існує велика різноманітність формулювань понять «етнокультурна компетенція». Проте, незважаючи на відмінність у визначеннях, стилях і способах тлумачення, більшість дефініцій відображають ті самі компоненти: знання, уміння, навички та здібності особистості стосовно етнокультури в певному етнічному середовищі. The article deals with the formation of ethno-cultural competence of future teachers. It is noted that there is a wide variety of formulations of the concept of "ethno-cultural competence". However, despite differences in definitions, styles and methods of interpretation, most definitions reflect the same components: knowledge, skills, abilities and abilities of an individual in relation to ethnic culture in a particular ethnic environment.
- ДокументОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ВИКОНАВСЬКИХ УМІНЬ ТА НАВИЧОК У МАЙБУТНІХ ХОРЕОГРАФІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ «ПРАКТИКУМ З ВИКОНАВСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ХОРЕОГРАФА»(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-03-16) Волчукова, В. М.; Тіщенко, О. М.У публікації розглянуто формування виконавських умінь у майбутніх хореографів. Доведено, що головними умовами успішного формування виконавських умінь та навичок у майбутніх хореографів є усвідомлення мети завдання, розуміння його змісту і способів виконання. Цьому сприяє пояснення змісту творчого завдання, методики виконання танцювальних комбінацій, віртуозне виконання кращих танцювальних композицій, які є в репертуарі хореографічного ансамблю. Для формування виконавських умінь важливе свідоме ставлення студента-хореографа до творчого завдання з метою ефективного виконання дій, спрямованих на розв’язання його. The publication discusses the development of performance skills in future choreographers. It is proved that the main conditions for the successful formation of performing skills in future choreographers are awareness of the purpose of the task, understanding of its content and methods of performance. This is facilitated by explaining the content of the creative task, the methodology performance of dance combinations, and masterly performance of the best dance compositions in the repertoire of the choreographic ensemble. For the formation of performing skills, it is important for the student choreographer to have a conscious attitude to the creative task in order to effectively perform actions aimed at solving it.