Кафедра практики англійського усного і писемного мовлення

Постійний URI для цієї колекції

Перегляд

Останні подання

Зараз показано 1 - 5 з 229
  • Документ
    GOOGLE FORMS AS A TOOL FOR SELF-REFLECTION IN A FOREIGN LANGUAGE CLASSROOM
    (Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого, 2024-02-22) Chekhratova, O.
    The integration of technology in education has become essential in today's digital age, particularly in distance learning environments. Higher education institutions are focusing on fostering individual responsibility among students, recognizing it as vital for the resilience and efficiency of contemporary higher education. Google Forms, typically known for managing tests and assignments, offers educators a versatile tool for engaging students in self-reflection. Reflection is seen as crucial for effective learning, aiding students in developing better learning strategies and problem-solving skills. However, it's often perceived as disconnected from the learning process. By embracing self-reflection, students can identify strengths and weaknesses, facilitating targeted efforts for improvement and fostering lifelong learning. Google Forms' diverse question types and features, such as multimedia integration and conditional logic, enable educators to create personalized reflection experiences for students, ensuring inclusivity and representing diverse perspectives within the classroom. Інтеграція технологій в освіту стала необхідною в сучасну цифрову епоху, особливо в середовищі дистанційного навчання. Вищі навчальні заклади зосереджуються на вихованні індивідуальної відповідальності серед студентів, визнаючи її життєво важливою для стійкості та ефективності сучасної вищої освіти. Google Форми, зазвичай відомі для управління тестами та завданнями, пропонують викладачам універсальний інструмент для залучення студентів до саморефлексії. Рефлексія вважається вирішальною для ефективного навчання, допомагаючи студентам розвивати кращі навчальні стратегії та навички розв'язання проблем. Однак часто її сприймають як відірвану від навчального процесу. За допомогою самоаналізу учні можуть визначити свої сильні та слабкі сторони, що сприятиме цілеспрямованим зусиллям для вдосконалення та сприятиме навчанню впродовж усього життя. Різноманітні типи запитань і функції Google Форм, такі як інтеграція мультимедіа та умовна логіка, дозволяють педагогам створювати персоналізований досвід рефлексії для учнів, забезпечуючи інклюзивність і представляючи різноманітні точки зору в класі.
  • Документ
    Методичні рекомендації до практичних занять для здобувачів спеціальностей 014.021 «Середня освіта (Мова і література (англійська))» і 035.041 «Філологія (Германські мови та літератури (переклад включно), перша – англійська)» першого (бакалаврського) рівня з навчальної дисципліни «Практика англійського усного і писемного мовлення»
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Чехратова, О. А.
    Методичні рекомендації до практичних занять з навчальної дисципліни «Практика англійського усного і писемного мовлення» розроблені для здобувачів вищої освіти другого року навчання галузі знань 01 «Освіта/Педагогіка» (спеціальність 014 «Середня освіта (Мова і література (англійська))» і 03 «Гуманітарні науки» (спеціальність 035 «Філологія») денної форми навчання. Методичні рекомендації укладені відповідно до робочої програми навчальної дисципліни та на основі підручника для здобувачів вищої освіти другого року навчання мовного ЗВО. Метою цього збірника рекомендацій і завдань є розширення комплексу компетентностей, зокрема комунікативних, лінгвістичних, соціокультурних та професійних, а також розвиток навичок навчальної автономії студентів. Методичні рекомендації містять додаткові завдання для практичних занять, спрямованих на стимулювання творчого мислення здобувачів. Methodical recommendations for practical classes in the discipline "Practice of English Speaking and Writing" are designed for second-year students in the field of study 01 "Education/Pedagogy" (speciality 014 "Secondary Education (Language and Literature (English))" and 03 "Humanities" (speciality 035 "Philology") of full-time education. The methodological recommendations are compiled in accordance with the curriculum of the discipline and on the basis of a textbook for second-year students of a language university. The purpose of this collection of recommendations and tasks is to expand the range of competences, including communicative, linguistic, socio-cultural and professional, as well as to develop students' learning autonomy skills. The guidelines contain additional tasks for practical classes aimed at stimulating students' creative thinking.
  • Документ
    МОВНІ ЗАСОБИ ВИРАЖЕННЯ ПРОСПЕКЦІЇ У ТВОРАХ У. С. МОЕМА
    (Бая ГРАД-БГ ОДД, 2024-01-17) Соляник, В. І.
    Розгляд проспекції як форми дисконтинууму переносить дослідження в сферу тимчасових і просторових понять і їхньої реалізації в мові. У лінійному розгортанні тексту саме завдяки категорії проспекції здійснюється той процес, без якого неможливе осмислення дій, що відбуваються і, можливо, будуть відбуватись із розвитком сюжету твору через певний зв'язок часів. З погляду тимчасового зрізу при розгляді контексту творів У. С. Моема можливо виділити повну та часткову проспекцію саме за характером показу тимчасових зв'язків. Як правило, проспекція починає свою експліцитно виражену реалізацію із самого початку твору, а саме його назви, яка має інформацію щодо актуального міста майбутніх сюжетних дій, тобто просторового континууми, наприклад, «Театр», «На віллі» тощо. Відмінність між ретроспекцією та проспекцією в творах даного автора у тому, що ретроспекція завжди займає певне місце у поступовому розвитку тексту, тоді як проспекція може залишитись нереалізованою, оскільки рідко є викликаною самим ходом сюжетного розгортання. Оскільки проспекція та ретроспекція аналізуються насамперед як елементи художнього часу, а не художнього простору, цілком очевидно, що ці текстові категорії у їх єдності певним чином корелюють з інтроспекцією, такою собі точкою дотику між ними. Психологізм твору може проявлятися через те, що ці три явища стосуються внутрішньої реальності персонажа, наприклад, його спогадів, планів на майбутнє, тобто звернення як до минулих, так і можливих майбутніх подій, які реалізуються лише у свідомості саме персонажа. Таким чином, випадки проспекції та ретроспекції можна вважати одночасно і випадками інтроспекції на тій підставі, що всі вони відтворюють внутрішній світ персонажа, описують рух його думки, необмежений часом. The consideration of prospecting as a form of discontinuum brings research into the sphere of temporal and spatial concepts and their implementation in language. In the linear unfolding of the text, precisely thanks to the prospecting category, the process is carried out, without which it is impossible to understand the actions that are taking place and, perhaps, will take place with the development of the plot of the work due to a certain connection of times. From the point of view of the temporal section when considering the context of the works of U. S. Moye. It is possible to distinguish full and partial prospecting precisely by the nature of showing temporary connections. As a rule, prospection begins its explicitly expressed implementation from the very beginning of the work, namely its title, which has information about the actual city of the future plot actions, that is, the spatial continuum, for example, "Theatre", "At the Villa", etc. The difference between retrospection and prospection in the works of this author is that retrospection always takes a certain place in the gradual development of the text, while prospection can remain unrealized, as it is rarely caused by the plot unfolding itself. Since prospection and retrospection are analyzed primarily as elements of artistic time, and not of artistic space, it is quite obvious that these textual categories in their unity are somehow correlated with introspection, a kind of point of contact between them. The psychological nature of the work can be manifested due to the fact that these three phenomena relate to the inner reality of the character, for example, his memories, plans for the future, that is, referring to both past and possible future events that are realized only in the consciousness of the character himself. Thus, cases of prospection and retrospection can be considered as cases of introspection at the same time, on the grounds that they all reproduce the character's inner world, describe the movement of his thoughts, unlimited by time.
  • Документ
    ДО ПИТАННЯ ПРАГМАТИКИ ХУДОЖНЬОГО ДИСКУРСУ
    (Міжнародні наукові інтернет-конференції, 2023-06-20) Яценко, М. О.; Горич, Т. С.
    У межах даної роботи дискурс розуміється як послідовний процес взаємодії між текстом і реальним читачем, який враховує або порушує "інструкції" автора, вносячи в текст інформацію, яка була відома та/або нова для автора. Within current work discourse is understood as a consistent process of interaction between the text and the real reader, which takes into account or violates the "instructions" of the author, bringing to the text the information that was known and/or new to the writer.
  • Документ
    УВІЧЛИВІСТЬ ЯК КОМУНІКАТИВНА КАТЕГОРІЯ
    (Міжнародні наукові інтернет-конференції, 2023-06-20) Яценко, М. О.; Гарна, Г. О.
    Увічливість визначено як національно-специфічну комунікативну категорію, змістом якої є система ритуалізованих стратегій комунікативної вербальної та невербальної поведінки, спрямованих на гармонійне, безконфліктне спілкування та дотримання соціально прийнятих норм спілкування. Politeness is defined as a national-specific communicative category, the content of which is a system of ritualized strategies of communicative verbal and nonverbal behaviour, aimed at harmonious, conflict-free communication and compliance with socially accepted norms of communication.