Кафедра практики англійського усного і писемного мовлення

Постійний URI для цієї колекції

Перегляд

Останні подання

Зараз показано 1 - 5 з 240
  • Документ
    Тестування, як метод діагностики якості знань з англійської мови
    (Cuiavian University in Wloclawek, 2024-02-05) Лобзова, С. Л.
    У тезах розглянуто методи діагностики якості знань при вивченні англійської мови.Отже, тести є потужними інструментами для навчання і відповідають різноманітним цілям на будь-якому рівні освіти. Вони допомагають перевірити й оцінити, чи навчається учень того, що очікується. Добре розроблений тест може мотивувати учнів та допомогти їм зосередитися на їхніх академічних зусиллях. Особливої актуальності набуває застосування тестοвих завдаʜь при навчанні англійської мови. Виклики сьогодення сприяють активному проведенню тестуваʜня із застосовуванням комп’ютерних технологій, опануванню формату дистанційного навчання, тому викладач повинен уміло використовувати автоматизовані системи тестуваʜня у своїй роботі. The thesis deals with the methods of diagnosing the quality of knowledge in learning English. Therefore, tests are powerful tools for learning and are considered to be important purposes at any level of education. They help to check and assess whether the student is learning what is expected. Well designed test can motivate students and help them focus on their academics efforts. The using of test tasks becomes especially relevant when learning English. Today's challenges encourage active conducting testing using computer technologies, mastering the distance learning format, so the teacher must skillfully use automated testing systems in the work.
  • Документ
    Наукові розвідки студентів факультету іноземної філології Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Випуск 5
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-18)
    У збірнику представлено тези наукових доповідей здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти факультету іноземної філології Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди, присвячені актуальним проблемам іноземної філології та методики навчання іноземних мов. Для науковців, викладачів і здобувачів вищої освіти філологічних спеціальностей. This collection contains abstracts of scientific reports by postgraduate (master’s) students of the Faculty of Foreign Philology at H. S. Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University, which deal with current issues of foreign philology and methodology of foreign language teaching. It is intended for scholars, academics, postgraduate and undergraduate students.
  • Документ
    ПАНОРАМНИЙ ОГЛЯД ОБРАЗІВ У ЛІРИЦІ ДМИТРА КРЕМЕНЯ
    (Міжнародний гуманітарний університет, Видавничий дім «Гельветика», 2024) Юр’єва, Ж. А.
    Статтю присвячено панорамному огляду образів у ліриці відомого українського поета Дмитра Дмитровича Кременя. Актуальність дослідження визначена увагою сучасної філології до проблеми функціонування мовних засобів вираження образу в поетичному тексті і формування його ліричного простору. Різноманітна образність у творах талановитого лірика дасть змогу поглибити уявлення про світовідчуття та ідіостиль поета. Оригінальність таланту лірика, гостре відчуття сучасності помітні у поетичних текстах. Український поет був володарем кращих рис людської натури: працелюбності, гострого розуму, свободи мислення і викликав особливий інтерес у багатьох науковців: В. Базилевський, В. Баденкова, І. Дзюба, Ю. Ковалів, Г. Косарєва, Т. Кремінь, Ю. Набок-Бабенко, Л. Старовойт, М. Сулима, В. Шуляр та інші. Метою статті є визначення особливостей прояву образів у поетичних творах Дмитра Дмитровича Кременя. Матеріалом для статті послужили фрагменти його віршів. У поемі «Коні Адамові» представлені різні образи: наскрізний жіночий образ, образ звіра, образ жінки-спокуси, образ коней. У антифашистській поемі «Меморандум Герштейна» поет репрезентує художні образи лейтенанта К. Герштейна, Христоса, подушку арійських дів із волоссям жертв. У збірці Дмитра Кременя «Пектораль» помітні наступні біблійні образи: Бог/Господь, Ісус Христос, Матір Божа, Адам, Єва, Марія, Петро й Павло, Ісая, Ірод, Пілат та інші. Образи храму, собору, церкви, а також релігійні символи й атрибути: хрест, ікона, свіча також присутні у поетичних текстах. Науковці звертають увагу на художні образи: Дніпра, степу, неба, липи, верби, поета-пророка, мандрівного філософа. Образ води представлений у її різних втіленнях: море, дощ, хмара, річка, сніг. Образ Блукаючого Вогню з’являється у збірці «Тан блукаючого вогню». Проаналізований у статті матеріал дає підстави стверджувати, що дослідження образів у творах Дмитра Кременя дозволяє створити уявлення про світовідчуття, мовну картину, ідіостиль, індивідуально-авторську концептосферу талановитого митця. Образи й сюжети, представленні у поезії, допомагають осягненню подій української сучасності. Функціонування мовних засобів вираження образу в віршованому тексті і формування його ліричного простору представляє значний інтерес для подальшого вивчення мовної картини світу. The article is devoted to a panoramic survey of images in the lyrics of the famous Ukrainian poet Dmytro Dmytrovych Kremin. The relevance of the study is determined by the attention of modern philology to the problem of the functioning of language means of expressing an image in a poetic text and the formation of its lyrical space. A variety of imagery in the works of the talented lyricist will allow you to deepen your understanding of the worldview and idiostyle of the poet. The originality of the lyricist's talent, a keen sense of modernity are visible in the poetic texts. The Ukrainian poet was the possessor of the best traits of human nature: hard work, sharp mind, freedom of thought and aroused special interest among many scientists: V. Bazilevskyi, V. Badenkov, I. Dzyuba, Yu. Kovaliv, H. Kosareva, T. Kremin, Yu. Nabok-Babenko, L. Starovoit, M. Sulima, V. Shulyar and others. The purpose of the article is to determine the features of the manifestation of images in the poetic works of Dmytro Dmytrovych Kremin. Fragments of his poems served as material for the article. In the poem "Adam's Horses" various images are presented: a thoroughly feminine image, an image of a beast, an image of a temptress, an image of horses. In the anti-fascist poem "Memorandum of Gershtein", the poet represents artistic images of Lieutenant K. Gershtein, Christ, a pillow of Aryan virgins with the hair of victims. In the collection of Dmytro Kremin "Pectoral" the following biblical images are visible: God/Lord, Jesus Christ, Mother of God, Adam, Eve, Mary, Peter and Paul, Isaiah, Herod, Pilate and others. Images of a temple, cathedral, church, as well as religious symbols and attributes: a cross, an icon, a candle are also present in poetic texts. Scientists pay attention to artistic images: Dnipro, steppe, sky, linden, willow, poet-prophet, traveling philosopher. The image of water is presented in its various incarnations: sea, rain, cloud, river, snow. The image of the Wandering Fire appears in the collection "Tan of the Wandering Fire". The material analyzed in the article gives grounds for asserting that the study of images in Dmytro Kremin's works allows us to create an idea of the worldview, language picture, idiostyle, individual author's conceptual sphere of the talented artist. Images and plots presented in poetry help to understand the events of Ukrainian modernity. The functioning of language means of expressing an image in a poetic text and the formation of its lyrical space is of great interest for the further study of the linguistic picture of the world.
  • Документ
    КОГНІТИВНИЙ ПІДХІД ДО НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЯК ШЛЯХ ДО ВДОСКОНАЛЕННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ СТУДЕНТІВ
    (Cuiavian University in Wloclawek, 2024-02-05) Лаврухіна, В. Л.
    У тезах розглянуто комунікативно-когнітивний підхід до навчання іноземної мови. Основою створення комунікативно-когнітивного підходу стали комунікативний підхід, комунікативний метод та когнітивний підхід. Важливим є розвиток рефлексії. Зазначено, що процес навчання є не лише особистісний, а й соціально-обумовлений процес. Тому у навчально-пізнавальному процесі актуальна співпраця не тільки студентів, але й студентів та викладача. Ця співпраця є багатогранний та трудомісткий процес, який має за ціль формування когнітивних умінь при роботі з навчальним матеріалом. The thesis deals with the communicative and cognitive approach to foreign language teaching. The basis of the communicative-cognitive approach is the communicative approach, the communicative method and the cognitive approach. The development of reflection is important. It is noted that the learning process is not only a personal but also a socially conditioned process. Therefore, in the educational and cognitive process, cooperation is relevant not only for students, but also for students and teachers. This cooperation is a multifaceted and time-consuming process aimed at developing cognitive skills when working with educational material.
  • Документ
    ПРИСЛІВ’Я ЯК ЗАСІБ ВІДОБРАЖЕННЯ ГЕНДЕРНОЇ ПОВЕДІНКИ В АНГЛОМОВНОМУ ДИСКУРСІ
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-04-24) Мірошниченко, О. М.; Коваленко, О. А.
    У публікації розглянуто прислів’я як засіб відображення гендерної поведінки в англомовному дискурсі. Англомовні прислів’я відображають закріплені уявлення та сформовані в національній традиції образи чоловіків і жінок. Прислів’я – це універсальні вислови, що типізують життєві явища та/або поведінку людини. Зазначено, що прислів’їв, в яких відображено жінку, значно більше, ніж прислів’їв, головним персонажем яких є чоловік. Ставлення до здібностей жінки різноманітне: є прислів’я, що визнають мудрість жінки, але є й такі, що її заперечують. Однак більшість сучасних одиниць пареміологічного корпусу ставлять жінку на високий щабель у суспільстві та виражають схвальне ставлення до її кар’єрного розвитку. The article examines proverbs as a means of reflecting gender behaviour in English discourse. English proverbs reflect fixed ideas and images of men and women formed in the national tradition. Proverbs are universal expressions that typify life phenomena and/or human behaviour. It is noted that there are significantly more proverbs that depict women than proverbs with a man as the main character. The attitude to women's abilities is diverse: there are proverbs that recognise the wisdom of women, but there are also those that deny it. However, most of the modern units of the paremic corpus place women on a high level in society and express a favourable attitude towards their career development.