Кафедра початкової і професійної освіти

Постійний URI для цієї колекції

Перегляд

Останні подання

Зараз показано 1 - 5 з 786
  • Документ
    Портфоліо вчителя початкових класів як інструмент самооцінки
    (Педагогічна Академія: наукові записки, 2025-01-29) Філатова, Л. С.
    У статті розглянуто інструменти самооцінки вчителя початкових класів, зокрема портфоліо. З'ясовано сутність поняття «портфоліо» – індивідуальний портфель освітніх досягнень вчителя, індивідуальну накопичувальну оцінку в професійній діяльності та його завдання. Було розглянуто види портфоліо: портфоліо досягнень, портфоліо-звіт, тематичне та комплексне портфоліо. Також було виокремлено два основних типи портфоліо: електронні (E-портфоліо) та паперові портфоліо. Стаття містить форми портфоліо (E-портфоліо), веб-портфоліо, паспорт компетенцій та кваліфікацій, європейське мовне портфоліо). Схарактеризовано структуру портфоліо вчителя: титульний аркуш; супровідний лист з коротким описом портфоліо щодо педагога, кваліфікаційної категорії, навчальної дисципліни по якій спеціалізується вчитель тощо; анотований зміст та самоаналіз кожного елемента/індикатора портфоліо. У статті розкрито основні особливості портфоліо вчителя, серед них самостійний вибір учителем структури, порядку розміщувати, внесення доповнень, зауважень, самоаналізу особистих напрацювань тощо. Також представлено основні індикатори професійної майстерності педагога, які можуть бути відображеними у портфоліо вчителя: відомості про вчителя; педагогічна діяльність вчителя, її результати; успіхи учнів; науково-методична діяльність вчителя; позаурочна діяльність учителя; навчально-матеріальна база вчителя; класне керівництво; творчий доробок; відгуки та ін. Крім того стаття розкриває загальні вимоги до оформлення портфоліо в паперовому вигляді, орієнтовні вимоги та рекомендації до оформлення презентації в MSPowerPоint та основні помилки при створенні портфоліо. освіти. Зроблено акцент на способах популяризації діяльності вчителя як серед учнів, так і серед колег, зокрема створення вчительського сайту, ведення власного блогу (блог-цитатник, платформа для спілкування, блог-портфоліо, лайфстайл-блог). The article examines self-assessment tools for primary school teachers, particularly portfolios. The essence of the concept of "portfolio" is clarified as an individual portfolio of educational achievements for teachers, an individual cumulative assessment of professional activity, and its objectives. Various types of portfolios are discussed, including achievement portfolios, report portfolios, thematic portfolios, and comprehensive portfolios. Additionally, two main types of portfolios are identified: electronic (E-portfolios) and paper portfolios. The article includes forms of portfolios (E-portfolios), web portfolios, competency and qualification passports, and the European Language Portfolio. The structure of a teacher's portfolio is characterized by the following components: a title page; a cover letter with a brief description of the portfolio concerning the educator, their qualification category, the subject area in which the teacher specializes, etc.; an annotated table of contents; and a self-analysis of each element/indicator of the portfolio. The article reveals the main features of a teacher's portfolio, including the teacher's independent choice of structure, the order of arrangement, the inclusion of additions and comments, and self-analysis of personal achievements, among others. The main indicators of a teacher's professional mastery that can be reflected in the teacher's portfolio are presented as follows: information about the teacher; the teacher's pedagogical activities and their results; student achievements; the teacher's scientific and methodological activities; extracurricular activities of the teacher; the teacher's educational and material base; class management; creative contributions; feedback, and more. Furthermore, the article reveals general requirements for formatting a portfolio in paper form, suggested criteria and recommendations for creating presentations in MS PowerPoint, and common mistakes when developing a portfolio. Emphasis is placed on ways to promote the teacher's activities among both students and colleagues, including creating a teacher's website, maintaining a personal blog (quote blog, communication platform, portfolio blog, lifestyle blog).
  • Документ
    Вплив культурних особливостей на спілкування вчителів з молодшими школярами у закладах освіти КНР
    (DEL c.z., 2024-10-20) Го, Цзянькунь
    У публікації описано вплив культурних особливостей на спілкування вчителів з молодшими школярами у закладах освіти КНР. The publication describes the influence of cultural characteristics on teachers' communication with younger students in educational institutions in China.
  • Документ
    Проблеми підготовки майбутніх учителів образотворчого мистецтва до комунікативної взаємодії з молодшими школярами в КНР
    (Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка, 2024-10-17) Го, Цзянькунь
    У публікації розкрито проблеми підготовки майбутніх учителів образотворчого мистецтва до комунікативної взаємодії з молодшими школярами в КНР. The publication reveals the problems of preparing future teachers of fine arts for communicative interaction with younger schoolchildren in China.
  • Документ
    Нові освітні тенденції у викладанні образотворчого мистецтва в КНР після пандемії
    (ГО “Наукова спільнота”; ФОП Шпак В. Б., 2024-09-19) Го, Цзянькунь
    У публікації описано нові освітні тенденції у викладанні образотворчого мистецтва в КНР після пандемії. The publication describes new educational trends in fine arts teaching in China after the pandemic.
  • Документ
    Формування комунікативних умінь у майбутніх учителів образотворчого мистецтва: досвід українських ЗВО
    (Scholarly Publisher ICSSH, 2024-06-12) Го, Цзянькунь
    У публікації розкрито шляхи формування комунікативних умінь у майбутніх учителів образотворчого мистецтва в українських ЗВО. The publication reveals ways to develop communicative skills in future teachers of fine arts in Ukrainian higher education institutions.