Кафедра загального мовознавства і романо-германської філології

Постійний URI для цієї колекції

Перегляд

Останні подання

Зараз показано 1 - 5 з 424
  • Документ
    ADAPTING ELT MATERIALS TO THE NEEDS OF DYSLEXIC STUDENTS
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Chukhno, O.
    The article deals with the issue of adapting English language teaching materials to the needs of students with special educational needs, namely dyslexic learners. The author outlines and categorizes the adaptation techniques by putting them into three groups: the techniques used for modifying reading materials, those which may be helpful in adapting writing tasks, and the ones which can be used to adapt listening and speaking activities. У статті розглянуто питання адаптації матеріалів із навчання англійської мови до потреб учнів з особливими освітніми потребами, а саме з дислексією. Автор описує та класифікує прийоми адаптації, поділяючи їх на три групи: прийоми, що використовуються для модифікації матеріалів для читання; прийоми, які можуть бути корисними для адаптування завдань на розвиток вмінь письма; прийоми адаптації навчальних матеріалів для формування вмінь аудіювання й говоріння.
  • Документ
    Формування професійної спрямованості майбутніх філологів-перекладачів у дистанційному навчанні
    (Народна українська академія, 2023) Бочарникова, Т. Ф.; Лембік, С. О.
    Розвідка присвячена дослідженню процесу формування професійної спрямованості майбутніх філологів-перекладачів з використанням технологій дистанційного навчання. Надано визначення та характеристики дистанційного навчання. Доведено, що використання засобів дистанційного навчання має позитивний вплив на формування професійних компетенцій. The article is devoted to the study of the process of forming the professional orientation of future philologists-translators using distance learning technologies. The definition and characteristics of distance learning are given. It is proved that the use of distance learning tools has a positive impact on the formation of professional competences.
  • Документ
    ЦИТАТА ЯК МОТИВАЦІЙНИЙ ІНСТРУМЕНТ ПРИ ВИВЧЕННІ ІНОЗЕМНИХ МОВ (НА ПРИКЛАДІ НІМЕЦЬКОЇ МОВИ)
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-04-24) Кутова, Н. Ю.
    Cтаття присвячена пошуку шляхів мотивації до вивчення іноземних мов, а саме німецької мови. В якості мотиваційного інструменту обрана цитата. Розглядається історія використання цитат у мовленні, а також пропонуються приклади завдань з використанням цитат на заняттях з німецької мови. The article is devoted to the search for ways of motivation to study foreign languages, namely the German language. A quote was chosen as a motivational tool. The history of the use of quotations in speech is considered, as well as examples of tasks using quotations in German language classes are offered.
  • Документ
    APPLICATION DE LA THÉORIE DU «SKOPOS» ET DES APPROCHES FONCTIONNALISTES POUR L’ANALYSE DE LA TRADUCTION ANGLAIS-FRANÇAIS DE LA NOUVELLE DE O. HENRY «THE GIFT OF THE MAGI»
    (Akademia nauk stosowanych w Koninie, 2024) Kalinichenko, T.
    The purpose of the research is to study the application of the "Skopos" theory and functionalist approaches to the analysis of the translation of O. Henry's short story "The Gift of the Magi" from English to French. Метою розвідки є дослідження застосування теорії «skopos» та функціоналістських підходів до аналізу перекладу новели О. Генрі «Дар волхвів» з англійської на французьку мову.
  • Документ
    ПСИХОЛОГО-ПЕДАГІЧНЕ ПІДГРУНТЯ АВТОРСЬКОГО ДИСТАНЦІЙНОГО КУРСУ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-03-20) Лазарева, К.; Лазарєва, О.
    У тезах висвітлено деякі аспекти побудови авторського дистанційного курсу з англійської мови для учнів другого класу. Розкрито необхідні психологічні умови успішного запам’ятовування іноземної мови. Показано практичне застосування цих умов в авторському дистанційному курсі. The article reveals some aspects of the construction of the author’s distance learning course in English for second grades. The necessary conditions for successful memorization of a foreign language are revealed. The practical use of these conditions is shown in the author’s distance learning course.