Кафедра математики

Постійний URI для цієї колекції

Перегляд

Останні подання

Зараз показано 1 - 5 з 498
  • Документ
    ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ПІДГОТОВКИ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ ДО РОЗВИТКУ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ УЧНІВ
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-15) Остапенко, А.
    У публікації проаналізовано інноваційні технології підготовки вчителів математики до розвитку критичного мислення учнів. Впровадження інноваційних технологій підготовки вчителів математики до розвитку критичного мислення учнів дозволить: підвищити якість математичної освіти; сформувати учнів, які володіють умінням критично мислити; підготувати вчителів до роботи в умовах мінливого світу; зробити процес навчання більш цікавим та ефективним. Їх ефективність залежить від багатьох факторів, таких як мотивація вчителів та учнів, рівень підготовки вчителів, матеріально-технічне забезпечення навчального процесу. The publication analyzes innovative technologies for training mathematics teachers for the development of students' critical thinking. The introduction of innovative technologies for the training of mathematics teachers for the development of students' critical thinking will allow: to improve the quality of mathematics education; to form students who have the ability to think critically; to prepare teachers to work in the conditions of a changing world; make the learning process more interesting and effective. Their effectiveness depends on many factors, such as the motivation of teachers and students, the level of teacher training, material and technical support of the educational process.
  • Документ
    АНАЛІЗ ОНЛАЙН-РЕСУРСІВ ДЛЯ ОРГАНІЗАЦІЇ STEM-НАВЧАННЯ
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-15) Простакова, Ю.; Попова, В.; Юрченко, П.
    У статті проаналізовано онлайн-ресурси, які можуть бути використані для організації STEM навчання. Перевагами розглянутих ресурсів є доступність, безкоштовний доступ до матеріалів, інтуїтивно зрозумілий інтерфейс та багата бібліотека готових відеоматеріалів та майданчиків для моделювання, а також можливість створювати та додавати власні розробки. Використання вказаних ресурсів дозволить як зробити звичайні уроки фізики, хімії, математики, інформатики більш живими та цікавими, так і може бути використане для організації інтегрованих уроків чи для проведення STEM-тижнів. The article analyzes online resources that can be used to organize STEM education. The advantages of the considered resources are accessibility, free access to materials, an intuitive interface and a rich library of ready-made video materials and modeling sites, as well as the ability to create and add your own developments. The use of these resources will make ordinary physics, chemistry, mathematics, and informatics lessons more lively and interesting, and can be used to organize integrated lessons or conduct STEM weeks.
  • Документ
    МЕТОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВИВЧЕННЯ ЗМІСТОВОЇ ЛІНІЇ «РІВНЯННЯ І НЕРІВНОСТІ» В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-15) Шуленко, Е.; Жерновникова, О.
    У контексті дистанційного навчання вивчення змістової лінії «Рівність і нерівність» має багато особливостей, які вчителі повинні враховувати при плануванні та проведенні уроків. Використання різноманітних методів і форм роботи в умовах дистанційного навчання є життєво важливим, щоб утримувати увагу учнів і сприяти кращому засвоєнню матеріалу. Використання наведених методів і рекомендацій дозволить вчителям організувати вивчення змістової лінії «Рівняння і нерівності» в умовах дистанційного навчання та гарантувати, що учні добре засвоїли матеріал. In the context of distance learning, teaching the Equality and Inequality content area has many features that teachers should consider when planning and delivering lessons. Using a variety of methods and forms of work in a distance learning environment is vital to keep students' attention and promote better learning. Using these methods and recommendations will allow teachers to organise the study of the content area ‘Equations and Inequalities’ in a distance learning environment and ensure that students learn the material well.
  • Документ
    ФОРМУВАННЯ В УЧНІВ УМІНЬ З ПОШУКУ ПЛАНІВ І СТРАТЕГІЙ РОЗВ’ЯЗУВАННЯ СТЕРЕОМЕТРИЧНИХ ЗАДАЧ
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-15) Шейко, І.; Нелін, Є.
    У статті проаналізовано проблеми, які виникають при пошуку учнями планів розв’язування стереометричних задач. Виділено складові елементи умінь учнів з складання планів і стратегій розв’язування стереометричних задач. Запропоновано методичні рекомендації щодо формування і удосконалення вмінь учнів пошуку планів і стратегій розв’язування стереометричних задач, що сприяло підвищенню ефективності навчання учнів. The article analyzes the problems that arise when students search for plans for solving stereometric problems. The constituent elements of students' skills in making plans and strategies for solving stereometric problems are highlighted. Methodological recommendations are proposed for the formation and improvement of students' abilities to find plans and strategies for solving stereometric problems, which contributed to increasing the efficiency of students' learning.
  • Документ
    МЕТОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНО-СПРЯМОВАНОГО НАВЧАННЯ ЗМІСТОВОЇ ЛІНІЇ «ГЕОМЕТРИЧНІ ВЕЛИЧИНИ»
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-15) Чучмар, Т.; Жерновникова, О.
    Професійно-спрямоване навчання змістової лінії «Геометричні величини» передбачає формування у школярів не лише теоретичних знань про геометричні поняття, але й практичних умінь застосовувати ці знання для розв'язування професійно-орієнтованих задач. Наведено методи навчання для досягнення цих задач. Зауважено, що це сприяє кращій підготовці учнів до майбутньої професійної діяльності та підвищує їх конкурентоспроможність на ринку праці. Professionally oriented teaching of the content line "Geometric quantities" involves the formation of schoolchildren not only theoretical knowledge about geometric concepts, but also practical skills to apply this knowledge to solve professionally oriented problems. Teaching methods for achieving these tasks are presented. It is noted that this contributes to better preparation of students for future professional activities and increases their competitiveness in the labor market.