Кафедра теорії і методики викладання філологічних дисциплін у дошкільній, початковій і спеціальній освіті
Постійний URI для цієї колекції
Перегляд
Останні подання
Зараз показано 1 - 5 з 281
- ДокументMASTER CLASS ON DEVELOPING AND PERFORMING A SONG IN SIGN LANGUAGE AS A MODERN EDUCATIONAL TECHNOLOGY(Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка, 2024-09-26) Mishchenko, O.; Kupina, I.; Kozachek, N.The conducted Master Classes “Development and Performance of a Song in Sign Language" Based on the Poetic Work of T. H. Shevchenko “My Thoughts, My Thoughts” (Dumy Moi Dumy) and “Development and Performance of a Soundtrack to the Animated Film “Mavka. Forest Song (Lisova Pisnia) in Sign Language” based on the drama extravaganza “Forest Song” by Lesia Ukrainka can be considered an effective modern pedagogical initiative in a remote format. Among the prospects, we consider the possibility of conducting the Master Classes on the development and performance of songs in sign language according to the preferences of higher education seekers at the meetings of the student scientific circle “Special Didactic Workshop: the Latest Technologies in Working with Children with Special Educational Needs”. Проведені майстер-класи «Розробка та виконання пісні жестовою мовою» за мотивами поетичного твору Т. Г. Шевченка “Думи мої, думи мої” та «Розробка та виконання саундтреку до анімаційного фільму ”Мавка. Лісова пісня"» жестовою мовою за мотивами драми-феєрії «Лісова пісня» Лесі Українки можна вважати ефективною сучасною педагогічною ініціативою у дистанційному форматі. Серед перспектив розглядаємо можливість проведення майстер-класів з розробки та виконання пісень жестовою мовою відповідно до вподобань здобувачів вищої освіти на засіданнях студентського наукового гуртка «Спеціальна дидактична майстерня: новітні технології в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами».
- ДокументУкраїнська мова (за професійним спрямуванням)(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021) Купіна, І. О.Робочий зошит «Українська мова (за професійним спрямуванням)» призначений для здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» всіх напрямів підготовки. Матеріал структуровано за трьома модулями, що містять дев’ятнадцять тем. Мета: систематизація, узагальнення та закріплення знань з усіх розділів курсу, а також становлення і розвиток професійної мовнокомунікативної компетенції. Суспільству й сучасній освіті потрібні фахівці, здатні спроєктувати й реалізувати соціально-педагогічні, соціально-психологічні, психолого-педагогічні умови розвитку й становлення громадянина України; оволодівати новим змістом та технологіями навчання; бути спроможними до осмислення своєї професійної місії. Робочий зошит містить основні поняття культури мовлення, зразки професійного, ділового та побутового спілкування; що допоможе збагатити уявлення про українську мову, її стилістичні ресурси; ознайомитися з особливостями усного мовлення, з невербальними засобами спілкування; навчитися дотримуватися правил мовного етикету та наукової комунікації; удосконалити професійну компетенцію. Рекомендовано для здобувачів освіти й викладачів ЗВО, усіх, хто прагне вдосконалити мовну майстерність у професійному спілкуванні. The workbook "Ukrainian Language (Professional Orientation)" is intended for applicants for the educational degree "Bachelor" of all areas of training. The material is structured in three modules containing nineteen topics. Purpose: systematization, generalization and consolidation of knowledge from all sections of the course, as well as the formation and development of professional language and communication competence. Society and modern education need specialists who are able to design and implement socio-pedagogical, socio-psychological, psychological and pedagogical conditions for the development and formation of a citizen of Ukraine; master new content and learning technologies; be able to understand their professional mission. The workbook contains the basic concepts of speech culture, examples of professional, business and everyday communication; which will help to enrich the idea of the Ukrainian language, its stylistic resources; get acquainted with the features of oral speech, with non-verbal means of communication; learn to follow the rules of speech etiquette and scientific communication; improve professional competence. Recommended for students and teachers of higher education institutions, and anyone who seeks to improve language skills in professional communication.
- ДокументОЗНАЙОМЛЕННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ФРАЗЕОЛОГІЧНИМИ ОДИНИЦЯМИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-10-16) Купіна, І. О.У статті акцентовано увагу на важливості фразеології як розділу мовознавства з огляду на культурологічні та комунікативні підходи до вивчення лексики в дошкільній освіті. За такої умови ознайомлення з фразеологічними одиницями, що проаналізоване як залучення до збагачення мовлення дітей, має системний характер, оскільки засвоєння значення фразеологічної одиниці не відбувається миттєво, це складний процес набуття знань, а також соціального, морального та емоційного досвіду. The article focuses on the importance of phraseology as a section of linguistics in view of cultural and communicative approaches to the study of vocabulary in preschool education. Under such conditions, familiarization with phraseological units, which is analyzed as an involvement in the enrichment of children's speech, has a systemic nature, since the assimilation of the meaning of a phraseological unit does not occur instantly, it is a complex process of acquiring knowledge, as well as social, moral and emotional experience.
- ДокументОСОБЛИВОСТІ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ В ЧЕХІЇ: СУЧАСНІ РЕАЛІЇ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-06-10) Купіна, І. О.; Радченя, І. В.У тезах звертається увага на особливості організації навчання в початковій школі Чехії. Адже кожна держава має свою національну стратегію та програми розвитку. Метою цього передусім є спрямування на дотримання здорового способу життя, зміцнення фізичного і психічного стану дітей, адаптацію переселенців. Початкова освіта шкіл Чехії базується на сучасності, орієнтується на майбутнє. Завдання початкової школи – розвинути базу для самостійного мислення учнів, передати досвід формування здорових людських відносин, тому навчальна програма сприяє всебічному розвиткові дітей. The theses draw attention to the peculiarities of the organization of education in primary schools in the Czech Republic. After all, each state has its own national strategy and development programs. The purpose of this is, first of all, to focus on maintaining a healthy lifestyle, strengthening the physical and mental state of children, and adapting immigrants. Primary education in Czech schools is based on modernity and is oriented towards the future. The task of primary school is to develop a basis for independent thinking of students, to convey the experience of forming healthy human relationships, therefore the curriculum contributes to the comprehensive development of children.
- ДокументЗбагачення активного словника старших дошкільників засобами фразеології в реаліях сьогодення(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-04-18) Купіна, І. О.У тезах звертається увага на збагачення активного словника старших дошкільників засобами фразеології в реаліях сьогодення. Завдання словникової роботи полягає в тому, щоб діти правильно сприйняли незнайоме слово, зрозуміли його з різними відтінками, засвоїли й закріпили в процесі вживання чи то під час розмови, чи то під час гри або в тій чи тій ситуації. Неможливо уявити процес оволодіння мовою без паралельного засвоєння культурного надбання народу, бо саме у фразеологізмах найбільшою мірою виявляється національна специфіка, вони є колоритними фрагментами в будь-якій картині світу, найяскравіше заповнюють лакуни в словниковому запасі особистості. In theses, attention is paid to enriching the active vocabulary of older preschoolers with the means of phraseology in today's realities. The task of dictionary work is for children to correctly perceive an unfamiliar word, understand it with different nuances, learn and fixed in the process of use, either during a conversation, or during a game, or in this or that situation. It is impossible to imagine the process of mastering a language without the parallel assimilation of the cultural heritage of the people, because it is in phraseological units that the national specificity is most evident, they are colorful fragments in any picture of the world, and they most vividly fill the gaps in the vocabulary of an individual.