Кафедра освітології та інноваційної педагогіки
Постійний URI для цієї колекції
Перегляд
Перегляд Кафедра освітології та інноваційної педагогіки за Тема "A. S. Makarenko"
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументМакаренко А. С. про мету виховання(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-09) Бондаренко, Є.; Ворожбіт-Горбатюк, В.; Собченко, Т.В статті розглянуто засоби виховання А. С. Макаренка. Теорія вчення про колектив вважається вагомим доробком у світовій педагогічній думці. Одним із основних положень цієї теорії слід виокремити, що реалізація виховного потенціалу будь-якої діяльності можлива лише в колективі. The article considers the means of education А. S. Makarenko. The theory of the doctrine of the collective is considered a significant achievement in the world pedagogical thought. One of the main provisions of this theory should be highlighted that the realization of the educational potential of any activity is possible only in a team.
- ДокументПитання естетичного виховання в спадщині А. Макаренка(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-09) Карнаух, С.; Твердохліб, Т.В статті розглянуто естетичне виховання в педагогічній спадщині А. С. Макаренка. У програму естетичного виховання педагог включав красу одягу, мови, рухів, побуту, праці, відпочинку. Він високо цінував художню простоту, природність, почуття міри, не міг терпіти грубості, нетактовності, розхлябаності, хвастощів в роботі, рухах, розмові, вчинках. Він постійно намагався забезпечити єдність внутрішньої і зовнішньої краси людини, єдність етики та естетики. The article deals with aesthetic education in the pedagogical heritage of A. S. Makarenko. In the program of aesthetic education the teacher included the beauty of clothing, speech, movements, life, work, rest. He highly appreciated artistic simplicity, naturalness, sense of proportion, could not tolerate rudeness, tactlessness, laxity, boasting in work, movements, conversation, actions. He constantly tried to ensure the unity of the inner and outer beauty of man, unity of ethics and aesthetics.