Кафедра освітології та інноваційної педагогіки

Постійний URI для цієї колекції

Перегляд

Останні подання

Зараз показано 1 - 5 з 1385
  • Документ
    THE ROLE OF THE INTELLECTUAL ELITE IN MILITARY CONFLICTS
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-16) Чихаріна, К. І.
    In today’s world, geopolitical rivalries and military conflicts unfortunately remain unresolved issues. Even in the era of digitalization and constant development, we witness horrifying military crimes, dissemination of falsified facts, manipulation etc. In the modern world, the intellectual elite is not only about scientific achievements and research, but also about defining strategies, building models of the future. We can’t deny that representatives of the intellectual elite, working in various fields, collectively influence the course and resolution of military conflicts. Their knowledge, expertise, and strategic thinking are crucial in shaping policy and addressing complex military situations. У сучасному світі геополітичне суперництво та військові конфлікти, на жаль, залишаються невирішеними питаннями. Навіть в епоху діджиталізації та постійного розвитку ми є свідками жахливих військових злочинів, поширення фальсифікованих фактів, маніпуляцій тощо. У сучасному світі інтелектуальна еліта - це не лише наукові досягнення та дослідження, а й визначення стратегій, побудова моделей майбутнього. Не можна заперечувати, що представники інтелектуальної еліти, працюючи в різних сферах, сукупно впливають на перебіг і вирішення військових конфліктів. Їхні знання, досвід та стратегічне мислення мають вирішальне значення у формуванні політики та вирішенні складних воєнних ситуацій.
  • Документ
    ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ШКОЛАХ УКРАЇНИ (1920-1930-ті рр.)
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-16) Телепов, С. М.
    У тезах досліджено навчальну діяльність у сільськогосподарських школах, яка передбачала поєднання теоретичних занять і практичної господарчої діяльності і проводилася безперервно (за винятком днів відпочинку і чергових перерв). Так, у літній час діти займалися з педагогами по дві години на день і потім працювали по господарству (від двох до чотирьох години залежно від віку). В інший час заняття проводилися систематично з усіх предметів. Зазначено, що сільськогосподарські школи спрямовувалися на виховання корисних, здорових і працездатних членів суспільства, які володіли життєво потрібними практичними вміннями і навичками. Навчальна діяльність у сільськогосподарських школах здійснювалася під час лекцій, практикумів і семінарів з використанням словесних, демонстративних, активно-трудового, екскурсійно-наочного, лабораторно-ланкового методів навчання. In theses, educational activities in agricultural schools were investigated, which included a combination of theoretical classes and practical economic activities and were carried out continuously (with the exception of rest days and regular breaks). So, in the summer, children studied with teachers for two hours a day and then worked on the farm (from two to four hours, depending on age). At other times, classes were held systematically in all subjects. It was noted that agricultural schools were aimed at educating useful, healthy and able-bodied members of society who possessed vital practical skills and abilities. Educational activities in agricultural schools were carried out during lectures, workshops and seminars using verbal, demonstrative, active-labor, excursion-visual, laboratory-link teaching methods.
  • Документ
    ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНИЙ ТА ІСТОРІОГРАФІЧНИЙ ПІДХОДИ В ДОСЛІДЖЕННЯХ ПИТАНЬ ДИТИНСТВА
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-16) Лупаренко, С. Є.
    У публікації досліджено історико-педагогічний підхід до питань дитинства, який дозволяє розглядати явища в динаміці, виявити тенденції їхнього розвитку, охарактеризувати соціально-економічні фактори, що визначали розвиток досліджуваних явищ у різні історичні епохи. Це сприяє об’єктивності наукового дослідження, здійсненню системного аналізу й об’єктивної соціально-економічної оцінки фактів. Зауважено, що історіографічний підхід допомагає (на основі аналізу науково-педагогічної літератури з досліджуваної проблеми) виявити стан розробки питання дитинства в історико-педагогічній науці, дослідити напрями, за якими здійснювалися дослідження визначеної проблеми, розкрити ґенезу ставлення до дитинства і розвиток поглядів учених на дитину і дитинство. The publication examines the historical-pedagogical approach to childhood issues, which allows considering the phenomena in dynamics, identifying the trends of their development, characterizing the socio-economic factors that determined the development of the studied phenomena in different historical eras. This contributes to the objectivity of scientific research, the implementation of a systematic analysis and an objective socio-economic assessment of the facts. It is noted that the historiographical approach helps (on the basis of the analysis of scientific and pedagogical literature on the researched problem) to reveal the state of development of the issue of childhood in historical and pedagogical science, to investigate the directions in which the research of the specified problem was carried out, to reveal the genesis of the attitude to childhood and the development of the views of scientists on the child and childhood.
  • Документ
    ДОСВІД ОРГАНІЗАЦІЇ РУХОВОЇ АКТИВНОСТІ СТУДЕНТІВ В КНР
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-16) Чен, Лун; Зеленська, Л. Д.
    У статті проаналізовано досвід організації рухової активності студентської молоді в коледжах та університетах КНР. У КНР задля посилення роботи коледжів і університетів з фізичного виховання, а також поліпшення фізичного здоров’я студентів розроблено і введено в дію «Основні стандарти роботи з фізичного виховання у вищих навчальних закладах» (2014 р.). Наведено стратегічні напрями реалізації цих завдань. The article analyzes the experience of organizing the motor activity of student youth in colleges and universities of the People's Republic of China. In the PRC, in order to strengthen the work of colleges and universities in physical education, as well as to improve the physical health of students, the "Basic Standards of Work in Physical Education in Higher Education Institutions" (2014) were developed and put into effect. Strategic directions for the implementation of these tasks are given.
  • Документ
    ВИКОРИСТАННЯ НЕЙРОМЕРЕЖ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-16) Мовчан, А. О.; Собченко, Т. М.
    У тезах розглянуто використання нейромереж, яке стає все більш актуальним, особливо у сфері освіти. Нейромережі – це один із напрямків штучного інтелекту. Вони моделюють роботу людського мозку, де мільйони нейронів обмінюються інформацією у вигляді електричних сигналів. Під час вивчення української мови та літератури використання сучасних технологій, таких як Adobe Make Animations, Studio D-ID та Padlet, може значно полегшити процес навчання. Використання інноваційних методик дозволяє значно підвищити якість викладання матеріалу та покращити результати навчання учнів. Theses consider the use of neural networks, which is becoming more and more relevant, especially in the field of education. Neural networks are one of the areas of artificial intelligence. They model the human brain, where millions of neurons exchange information in the form of electrical signals. When studying the Ukrainian language and literature, the use of modern technologies such as Adobe Make Animations, Studio D-ID and Padlet can greatly facilitate the learning process. The use of innovative methods makes it possible to significantly improve the quality of teaching material and improve student learning outcomes.