Кафедра освітології та інноваційної педагогіки

Постійний URI для цієї колекції

Перегляд

Останні подання

Зараз показано 1 - 5 з 1268
  • Документ
    Дидактика вальдорфської школи
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Іонова, О. М.; Лупаренко, С. Є.
    Навчальна програма вибіркової навчальної дисципліни "Дидактика вальдорфської школи" складена відповідно до освітньої програми підготовки фахівців третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти, галузі знань спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки. Метою викладання навчальної дисципліни «Дидактика вальдорфської школи» є систематизувати теорію й узагальнити досвід здійснення вальдорфських підходів до освіти особистості задля формування здатності здобувача здійснювати аналіз педагогічних явищ та процесів, розв’язувати комплексні проблеми в галузі професійної та/або дослідницько-інноваційної діяльності. The curriculum of the selective educational discipline "Didactics of the Waldorf School" is compiled in accordance with the educational program for the training of specialists of the third (educational and scientific) level of higher education, the field of knowledge of the specialty 011 Educational, pedagogical sciences. The purpose of teaching the educational discipline "Didactics of the Waldorf School" is to systematize the theory and generalize the experience of implementing Waldorf approaches to personality education. The educational discipline is aimed at forming the applicant's ability to analyze pedagogical phenomena and processes, to solve complex problems in the field of professional and/or research and innovation activities.
  • Документ
    Індивідуальна траєкторія успіху
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Лупаренко, С. Є.
    Навчальна програма вибіркової навчальної дисципліни «Індивідуальна траєкторія успіху: педагогічний дискурс» складена відповідно до освітньої програми підготовки фахівців другого (магістерського) рівня вищої освіти. Викладання дисципліни спрямоване на набуття магістрантами ґрунтовних компетентностей, необхідних для здійснення успішної науково-педагогічної, управлінської діяльності в закладах вищої освіти, формування компетентного фахівця – дослідника, здатного ефективно розв’язувати професійні завдання і успішно реалізовувати персональну програму кар’єрного зростання. The curriculum of the selective educational discipline "Individual trajectory of success: pedagogical discourse" is compiled in accordance with the educational program for training specialists of the second (master's) level of higher education. The teaching of the discipline is aimed at master's students acquiring thorough competencies necessary for successful scientific-pedagogical and managerial activities in institutions of higher education, formation of a competent specialist - researcher, able to effectively solve professional tasks and successfully implement a personal career growth program.
  • Документ
    Забезпечення якості освітньої діяльності у вищій школі
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Друганова, О. М.; Лупаренко, С. Є.
    Методичні рекомендації до самостійної роботи з навчальної дисципліни «Забезпечення якості освітньої діяльності у вищій школі» розраховані для використання здобувачами третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти (спеціальність 011 – Освітні, педагогічні науки). Метою викладання навчальної дисципліни «Забезпечення якості освітньої діяльності у вищій школі» є формування в здобувачів наукового ступеня доктора філософії здатності на основі концептуальних і методологічних знань в галузі теорії та методики управління освітою, менеджменту якості освіти здійснювати аналіз педагогічних явищ і процесів, розв’язувати комплексні проблеми забезпечення якості вищої освіти в дослідницько-інноваційній діяльності і професійній практиці. Methodological recommendations for independent work on the educational discipline "Ensuring the quality of educational activities in higher education" are designed for use by applicants of the third (educational and scientific) level of higher education (specialty 011 - Educational, pedagogical sciences). The purpose of teaching the educational discipline "Ensuring the quality of educational activities in higher education" is the formation in the holders of the scientific degree of Doctor of Philosophy of the ability, based on conceptual and methodological knowledge in the field of theory and methods of education management, management of the quality of education, to carry out an analysis of pedagogical phenomena and processes, to solve complex problems of ensuring the quality of higher education in research and innovation activities and professional practice.
  • Документ
    ВИМОГИ ДО ВСТУПНИКІВ МАГІСТРАТУРИ У ФРАНЦІЇ
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Штефан, Л.; Полтавець, Р.
    У статті проаналізовано вимоги до вступників магістратури у Франції, які існують як в університетах, так і у вищих школах, розкрито особливості навчання на зазначеному рівні вищої освіти, наведено перелік документів, що необхідно подати для вступу до магістратури, а також окреслено перспективи випускників щодо працевлаштування. The article analyzes the requirements for master's degree applicants in France, which exist in universities and in higher schools as well, reveals the specifics of studying at the specified level of higher education, provides a list of documents that must be submitted for apply to a master's degree, and also described the employment prospects of graduates.
  • Документ
    ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ МОБІЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ ЯК АКТУАЛЬНА ПРОБЛЕМА ПЕДАГОГІЧНОЇ ДУМКИ В УКРАЇНІ
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Чкалов, А.
    У статті розглянуто важливість формування професійної мобільності для офіцерів, яка виявилася ключовою для успішної службової діяльності. Дослідники підкреслюють, що розуміння цього поняття включає не лише зміну посади, а й готовність до адаптації та самовдосконалення. Аналіз різних досліджень свідчить про значення розвитку мобільності як складової успішної кар'єри. Підкреслено, що ця проблема актуальна як у наукових дослідженнях, так і в практичній діяльності. The article examines the importance of developing professional mobility for officers, which has proven to be key to successful service. The researchers emphasise that the understanding of this concept includes not only a change of position, but also a willingness to adapt and improve oneself. The analysis of various studies shows the importance of developing mobility as a component of a successful career. It is emphasised that this problem is relevant both in scientific research and in practical activities.