Кафедра освітології та інноваційної педагогіки
Постійний URI для цієї колекції
Перегляд
Останні подання
Зараз показано 1 - 5 з 942
- ДокументSteаm-освіта як новий напрямок у викладанні природничих наук(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-18) Деменко, А. В.; Твердохліб, Т. С.У статті розкрито впровадження технологій STEAM-освіти у викладанні природничих наук. The article describes the implementation of STEAM-education technologies in the teaching of natural sciences.
- ДокументІнтелектуальна еліта нації як рушійна сила розвитку країни(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-05-18) Чихаріна, К. І.; Гавриш, І. В.У статті досліджено проблема ролі інтелектуального потенціалу нації як важливого елементу стратегічного розвитку країни. The article examines the problem of the role of the nation's intellectual potential as an important element of the country's strategic development.
- ДокументРозвиток вищої музичної освіти в Китайській Народній Республіці: проблеми та виклики(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-05-18) Цяньє, Л.; Лупаренко, С. Є.У статті досліджено розвиток сучасної вищої музичної освіти в Китайській Народній Республіці. The article examines the development of modern higher music education in the People's Republic of China
- ДокументСтворення безпечного освітнього середовища в закладах вищої освіти(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-05-18) Федоренко, В. В.; Собченко, Т. М.Авторами виокремлено складові безпечного освітнього середовища в закладах вищої освіти. The authors single out the components of a safe educational environment in higher education institutions.
- ДокументПринципи формування підприємницької компетентності особистості(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-05-18) Телепов, С. М.; Лупаренко, С. Є.Авторами виокремлено принципи формування підприємницької компетентності особистості. The authors have singled out the principles of forming the entrepreneurial competence of an individual.