Кафедра інформатики
Постійний URI для цієї колекції
Перегляд
Перегляд Кафедра інформатики за Тема "3D моделювання"
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументОНЛАЙН 3D РЕДАКТОРИ ДЛЯ ПОБУДОВИ ТРИВИМІРНИХ ОБ’ЄКТІВ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-11-23) Андрієвська, В. М.; Бондаренко, М. С.В статті розглянуто перспективи 3D моделювання у шкільній практиці. Показано, що використання елементів 3D моделю- вання сприяє розвитку просторової уяви учнів, закладає основи аналізу і синтезу, логіки і мислення школяра. Встановлено, що вирішальне значення в розв’язанні проблеми розвитку в учнів просторової уяви належить шкільним темам «Графіка» в початковій школі й «3D-графіка» в основній школі. The article considers the prospects of 3D modelling in school practice. It is shown that the use of elements of 3D modelling promotes the development of spatial imagination of students, which lays the foundations of analysis and synthesis, logic and thinking of the student. It has been established that the crucial themes in solving the problem of development of spatial imagination in students belong to the school topics «Graphics» in primary school and «3D graphics» in primary school.
- ДокументОСОБЛИВОСТІ ВИВЧЕННЯ ТЕМИ «3D ГРАФІКА» У БАЗОВІЙ ШКОЛІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Колгатіна, Л.; Марченко, Є.Статтю присвячено висвітленню специфіку навчання 3D графіки школярів у закладах базової середньої освіти. Розглянуто програму базового модулю рівня стандарт з питань вивчення тривимірної графіки. У статті аналізуються можливості тривимірних редакторів для певного рівня знань учнів. Наведено критерії відбору редакторів 3D графіки. Також запропонована методика вивчення теми «3D графіка». The article is devoted to highlighting the specifics of teaching 3D graphics to schoolchildren in basic secondary education institutions. The program of the basic module at the "standard" level on the study of three-dimensional graphics has been analyzed. The article considers the possibilities of three-dimensional editors for a certain level of knowledge of schoolchildren. The selection criteria for 3D graphics editors are given. The proposed method of studying the topic "3D graphics".