Кафедра наукових основ управління
Постійний URI для цієї колекції
Перегляд
Перегляд Кафедра наукових основ управління за Тема "administration"
Зараз показано 1 - 7 з 7
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВИКОРИСТАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНО-НАВЧАЛЬНИХ ІГОР У СИСТЕМІ СУЧАСНОЇ ВИЩОЇ ОСВІТИ(ТОВ «Щедра садиба плюс», 2016-07-01) Хлєбнікова, Т. М.Мета статті − висвітлення досвіду використання рольових ігор в процесі підготовки фахівців освітнього рівня «магістр» зі спеціальності «Менеджмент» («Менеджмент і адміністрування»). Головною метою навчальних ігор є формування в майбутніх фахівців уміння поєднувати теоретичні знання з практичною діяльністю. Також вказується на те, що гра, на відміну від традиційних методів навчання, не лише передає певний обсяг знань, але насамперед розвиває здатність аналізувати, синтезувати та використовувати отриману інформацію. Рольова гра − це один із методів активного навчання, який використовує рольову структуру проведення заняття, метою якого є забезпечення всебічного і глибокого аналізу тієї чи іншої проблеми. Використання ділових ігор дозволяє вирішувати різноманітні задачі, вона є формою навчання і одночасно наповнена певним змістом. Ділова гра сприяє формуванню критичності мислення, виводить його з рамок набору умінь і навичок в особистісну сферу. Цель статьи − освещение опыта использования ролевых игр в процессе подготовки специалистов образовательного уровня «магистр» по специальности «Менеджмент» («Менеджмент и администрирование»). Главной целью учебных игр является формирование у будущих специалистов умение сочетать теоретические знания с практической деятельностью. Также указывается на то, что игра, в отличие от традиционных методов обучения не только передает определенный объем знаний, но прежде всего развивает способность анализировать, синтезировать и использовать полученную информацию. Ролевая игра − это один из методов активного обучения, который использует ролевую структуру проведения занятия, целью которого является обеспечение всестороннего и глубокого анализа той или иной проблемы. Использование деловых игр позволяет решать разнообразные задачи, она является формой обучения и одновременно наполнена определенным содержанием. Деловая игра способствует формированию критичности мышления, выводит его за рамки набора умений и навыков в личностную сферу. The aim of the paper is to present the experience of a role-play in the process of training the educational level "master" specialty "Management" ("Management and administration"). The main purpose of educational games is the formation of future professionals the ability to combine theoretical knowledge with practical activities. Also pointed out that the game, unlike the traditional methods of teaching not only transmits a certain amount of knowledge, but above all develops the ability to analyze, synthesize and use the information. Role play is one method of active learning that uses role-structure of the training, which aims to provide a comprehensive and in-depth analysis of a particular problem. The use of business games allows to solve various problems, it is a form of learning and at the same time filled with certain content. Business game contributes to the formation of critical thinking, leads him beyond the set of skills in the personal sphere.
- ДокументМетодичні рекомендації для вступників другого (магістерського) рівня вищої освіти зі спеціальності 073 "Менеджмент"(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Гречаник, О.; Мармаза, О.; Темченко, О.; Хлєбнікова, Т.Це видання допоможе абітурієнтам підготуватися до складання фахового вступного випробування зі спеціальності 073 «Менеджмент». Подано програму вступного випробування, у якій зазначено знання й уміння, що мають продемонструвати абітурієнти, зміст тем, процедуру вступного випробування, критерії оцінювання. Науково-педагогічними працівниками підготовлено орієнтовні відповіді на питання екзаменаційних білетів. This publication will help applicants to prepare for the professional entrance examination in the specialty 073 "Management". The program of entrance test, which indicates the knowledge and skills that should to be demonstrated by applicants, the content of the topics, the procedure of the entrance test, evaluation criteria. Scientific and pedagogical workers have prepared approximate answers to the questions of the examination tickets.
- ДокументМетодичні рекомендації для вступників другого (магістерського) рівня вищої освіти зі спеціальності 073 «Менеджмент»(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Темченко, О. В.; Хлєбнікова, Т. М.; Мармаза, О. І.; Гречаник, О. Є.Це видання допоможе абітурієнтам підготуватися до складання фахового вступного випробування зі спеціальності 073 «Менеджмент». Подано програму вступного випробування, у якій зазначено знання й уміння, що мають продемонструвати абітурієнти, зміст тем, процедуру вступного випробування, критерії оцінювання. Науково-педагогічними працівниками підготовлено орієнтовні відповіді на питання екзаменаційних білетів. This publication will help applicants to prepare for the professional entrance examination in the specialty 073 "Management". The program of entrance test, which indicates the knowledge and skills that should to be demonstrated by applicants, the content of the topics, the procedure of the entrance test, evaluation criteria. Scientific and pedagogical workers have prepared approximate answers to the questions of the examination tickets.
- ДокументПоложення та програма виробничої практики (стажування)(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2016) Мармаза, О. І.; Гречаник, О. Є.; Хлєбнікова, Т. М.Навчально-методичний посібник для слухачів зі спеціальності 073 «Менеджмент» («Менеджмент і адміністрування», «Управління навчальним закладом») містить матеріали для забезпечення виробничої практики, а саме : Положення про стажування, Програму стажування, вимоги та зразки оформлення звітних матеріалів, орієнтовні завдання практики з різних напрямів управлінської підготовки та допоміжні матеріали щодо їхнього виконання. Учебно-методическое пособие для слушателей по специальности 073 «Менеджмент» («Менеджмент и администрирование», «Управление учебным заведением») содержит материалы для обеспечения производственной практики, а именно : Положение о стажировке, Программу стажировки, требования и образцы оформления отчетных материалов, ориентировочные задачи практики по разным направлениям управленческой подготовки и вспомогательные материалы по их выполнению. The educational and methodical manual for students in the specialty 073 “Management” (“Management and Administration”, “Management of the educational institution”) contains materials for practical training, namely: the Internship Regulations, the Internship Program, the requirements and samples of the reporting materials are approximate tasks of practice in different areas of management training and supporting materials for their implementation.
- ДокументПро особливості індивідуальної роботи зі здобувачами другого (магістерського) рівня вищої освіти зі спеціальності 073 Менеджмент(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Мармаза, О. І.У статті розглянуто індивідуальну роботу зі здобувачами вищої освіти за ОП «Менеджмент організацій і адміністрування» та «Управління закладом освіти» з формування готовності до ефективної професійної діяльності. Аналіз наукового дискурсу з проблеми організації індивідуальної роботи дає підстави вважати, що існує довільність у формулюванні основних понять: індивідуальна робота, індивідуалізація, індивідуальний підхід, індивідуально-орієнтований підхід тощо. Зазначено, що індивідуальна робота спрямована на розвиток мотиваційно-ціннісної сфери здобувача; його інтелектуально-пізнавальних здібностей; професійно значущих якостей, знань та умінь; працездатності; самостійності та відповідальності; творчості. Майбутній менеджер сповна активізує вищий рівень свідомості щодо пошуку та конструктивних способів управлінської діяльності. А індивідуальна робота із студентами є найвищою формою навчальної роботи за критерієм самоорганізації. The article examines individual work with higher education students under the OP "Management of Organizations and Administration" and "Educational Institution Management" to form readiness for effective professional activity. The analysis of the scientific discourse on the problem of organizing individual work gives reason to believe that there is arbitrariness in the formulation of the main concepts: individual work, individualization, individual approach, individual-oriented approach, etc. It is noted that individual work is aimed at developing the motivational and value sphere of the acquirer; his intellectual and cognitive abilities; professionally significant qualities, knowledge and skills; working capacity; independence and responsibility; creativity The future manager fully activates a higher level of consciousness regarding the search and constructive ways of managerial activity. And individual work with students is the highest form of educational work according to the criterion of self-organization.
- ДокументСтратегія інноваційних змін: підготовка до підсумкового контролю(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Мармаза, О. І.Методичні рекомендації розраховано на здобувачів вищої освіти із спеціальності 073 «Менеджмент», які навчаються за освітньою програмою «Менеджмент організацій і адміністрування». Подані матеріали дозволять студентам організувати свою роботу під час підготовки до підсумкового контролю з навчальної дисципліни «Стратегія інноваційних змін». Вони містять витяг з навчальні програми, критерії оцінювання, поради щодо висвітлення змісту теоретичних та практичних завдань, список рекомендованої літератури з дисципліни. The methodical recommendations are designed for higher education applicants from the specialty 073 "Management" who are studying under the educational program "Management of Organizations and Administration". The submitted materials will allow students to organize their work while preparing for the final control in the discipline "Strategy of Innovative Changes". They contain an excerpt from the curriculum, evaluation criteria, advice on covering the content of theoretical and practical tasks, a list of recommended literature on the discipline.
- ДокументУправління якістю: підготовка до підсумкового контролю(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Темченко, О. В.Методичні рекомендації розраховано на здобувачів вищої освіти із спеціальності 073 «Менеджмент», які навчаються за освітньою програмою «Менеджмент організацій і адміністрування». Подані матеріали дозволять студентам організувати свою роботу під час підготовки до підсумкового контролю з навчальної дисципліни «Управління якістю». Вони містять витяг з навчальні програми, критерії оцінювання, поради щодо висвітлення змісту теоретичних та практичних завдань, список рекомендованої літератури з дисципліни. The methodological recommendations are designed for higher education students majoring in 073 ‘Management’, studying under the educational programme ‘Management of Organisations and Administration’. These materials will allow students to organise their work in preparation for the final control in the discipline ‘Quality Management’. They contain an extract from the curriculum, assessment criteria, tips on covering the content of theoretical and practical tasks, and a list of recommended reading in the discipline.