Кафедра наукових основ управління

Постійний URI для цієї колекції

Перегляд

Останні подання

Зараз показано 1 - 5 з 296
  • Документ
    ШЛЯХИ РОЗВИТКУ СЛУЖБ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ У СУЧАСНІЙ ОРГАНІЗАЦІЇ
    (International Science Group, 2024-04-02) Темченко, О. В.
    У публікації проаналізовано управління персоналом організації. Служби персоналу повинні розробляти інноваційні методи навчання, перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників організації. Зазначено, що сучасне управління персоналом не обмежується лише документуванням кадрових питань, воно також включає в себе розроблення стратегій, формування корпоративної культури, проведення соціологічних досліджень, розроблення нових методів роботи з персоналом та інші аспекти роботи з персоналом у всіх сферах діяльності (відбір, адаптація, навчання, розвиток, оцінка тощо). Ключовим напрямком у розвитку служб управління персоналом є надання їм ролі провідника сучасної кадрової політики в організації, структури, яка створює умови для ефективного використання робочої сили. Керівництво організації повинне не економити на розвитку служб управління персоналом. The publication analyzes the personnel management of the organization. Personnel services must develop innovative methods of training, retraining and advanced training of the organization's employees. It is noted that modern personnel management is not limited to the documentation of personnel issues, it also includes the development of strategies, the formation of corporate culture, the conduct of sociological research, the development of new methods of working with personnel and other aspects of working with personnel in all areas of activity (selection, adaptation, training, development, evaluation, etc.). A key direction in the development of personnel management services is to provide them with the role of a leader of modern personnel policy in the organization, a structure that creates conditions for the effective use of the workforce. The management of the organization should not skimp on the development of personnel management services.
  • Документ
    ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ МОТИВАЦІЇ МАЙБУТНІХ МЕДИЧНИХ СЕСТЕР ТА ФЕЛЬДШЕРІВ У ПРОЦЕСІ САМООСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНІСТІ
    (КЗ СОР «Сумський фаховий медичний коледж», 2023) Лучнікова, С.; Спірякова, В.; Темченко, О.
    У статті розглянуто організацію самоосвітньої роботи майбутніх спеціалістів – медичних сестер та фельдшерів, яка є складним процесом і передбачає здійснення спонукання здобувачів освіти до стимулювання їхньої пізнавальної активності, розвитку креативності задля формування необхідних у майбутній професійній діяльності якостей. Професійне самовдосконалення передбачає формування характерних рис майбутнього фахівця, виступає в ролі рушія саморозвитку спеціаліста щодо самостійного оволодіння ним уміннями й навичками, необхідними для реалізації завдань професійної діяльності на високому рівні якості. Зауважено, що будучи сформованими у процесі навчання в закладі фахової передвищої підготовки компоненти самоосвітньої діяльності стануть базою для подальшого вдосконалення медичної сестри й фельдшера як спеціаліста-професіонала. The article examines the organization of self-educational work of future specialists - nurses and paramedics, which is a complex process and involves encouraging education seekers to stimulate their cognitive activity, develop creativity in order to form the qualities necessary for future professional activity. Professional self-improvement involves the formation of the characteristic features of the future specialist, acts as a driver of the specialist's self-development regarding his independent mastery of the skills and abilities necessary for the implementation of the tasks of professional activity at a high level of quality. It was noted that the components of self-education, formed in the process of training at the institution of professional advanced training, will become the basis for further improvement of the nurse and paramedic as a professional specialist.
  • Документ
    РОЛЬ КЕРІВНИКА ЗАКЛАДУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ У СТВОРЕННІ ІНКЛЮЗИВНОГО СЕРЕДОВИЩА
    (International Science Group, 2024-03-19) Стрельник, О. А.; Темченко, О. В.
    У публікації досліджено інклюзивне освітнє середовище, яке охоплює різноманітні умови, методи та інструменти, спрямовані на спільне навчання, виховання та розвиток учнів з урахуванням їхніх індивідуальних потреб та можливостей. Особлива роль у створенні інклюзивного середовища відводиться керівнику закладу загальної середньої освіти. Одним із провідних завдань директора школи є створення такого середовища, яке б сприяло успішній соціалізації, навчанню та розвитку всіх здобувачів освіти. Інклюзивна освіта передбачає доступ до якісної освіти для всіх учнів, у тому числі тих, хто має ООП. Це сприяє інтеграції всіх дітей у спільне навчання та виховання, забезпечуючи їм рівні можливості для розвитку. The publication explores an inclusive educational environment that encompasses a variety of conditions, methods, and tools aimed at collaborative learning, education, and student development, taking into account their individual needs and capabilities. A special role in creating an inclusive environment is assigned to the head of the general secondary education institution. One of the main tasks of the school director is to create such an environment that would contribute to the successful socialization, learning and development of all students. Inclusive education provides access to quality education for all students, including those with disabilities. This contributes to the integration of all children in joint education and upbringing, providing them with equal opportunities for development.
  • Документ
    Упровадження здоров’язбережувальних технологій в освітній процес ЗДО як умова розвитку іміджу закладу освіти
    (Харківська академія неперервної освіти, 2024) Темченко, О.; Момот, В.
    У статті обґрунтовано теоретичні аспекти здоров’язбережувальної складової освіти як умови розвитку іміджу ЗДО. Розглянуто напрями організації роботи зі здоров’язбереження дітей у закладах дошкільної освіти. The article substantiates the theoretical aspects of the health-preserving component of education as a condition for the development of the image of preschool educational institutions. The directions of organisation of work on health protection of children in preschool educational institutions are considered.
  • Документ
    УДОСКОНАЛЕННЯ ЯКОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ ЯК УМОВА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЙОГО КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ
    (Тернопільський обласний комунальний інститут післядипломної педагогічної освіти, 2023-11-17) Темченко, О. В.
    У статті розглянуто конкурентоспроможність закладу освіти, яка значною мірою залежить від управління якістю його діяльності. Наведено основні складові структури управління для досягнення високого рівня конкурентоспроможності управління. Ринок освітніх послуг диктує умови закладам освіти, звертаючи увагу на гнучкість їхньої взаємодії зі споживачами, задоволеність результатом та тривалість надання освітньої послуги. Ідея підвищення якості освітніх послуг зумовлена необхідністю забезпечення конкурентоспроможності держави в умовах економічної глобалізації. The article examines the competitiveness of an educational institution, which largely depends on the quality management of its activities. The main components of the management structure for achieving a high level of management competitiveness are given. The market of educational services dictates conditions for educational institutions, paying attention to the flexibility of their interaction with consumers, satisfaction with the result and the duration of the provision of educational services. The idea of ​​improving the quality of educational services is conditioned by the need to ensure the competitiveness of the state in the conditions of economic globalization.