Кафедра наукових основ управління

Постійний URI для цієї колекції

Перегляд

Останні подання

Зараз показано 1 - 5 з 339
  • Документ
    Цифрові технології у підготовці майбутніх менеджерів
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Темченко, О. В.
    У публікації досліджено цифрові технології у підготовці майбутніх менеджерів. Професія менеджера є однією з тих, що вимагають від її носіїв високого рівня цифрових компетентностей та оволодіння ними новими технологіями. Цифрова трансформація та цифровізація сьогодні освіти в Україні має ключове значення для забезпечення рівного доступу до якісної освіти для всіх верств населення, сприяє вирішенню проблем, що постали перед освітньою сферою у цей складний для країни час. Цифровізація є ключовим вектором у трансформації освітньої системи, орієнтованим на поліпшення якості освіти, її доступність, а також на індивідуалізацію навчання. Цифрові технології сприяють розвитку цифрової грамотності та адаптують освітній процес до вимог сучасного ринку. The publication examines digital technologies in the training of future managers. The profession of a manager is one of those that requires its holders to have a high level of digital competencies and mastery of new technologies. Digital transformation and digitalization of education in Ukraine today is of key importance for ensuring equal access to quality education for all segments of the population, contributing to solving the problems facing the educational sphere in this difficult time for the country. Digitalization is a key vector in the transformation of the education system, focused on improving the quality of education, its accessibility, as well as on the individualization of learning. Digital technologies contribute to the development of digital literacy and adapt the educational process to the requirements of the modern market.
  • Документ
    Про забезпечення кар’єрного зростання магістрів зі спеціальності 073 Менеджмент
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Гречаник, О. Є.
    У статті проаналізовано проблему кар’єрного зростання майбутніх менеджерів. Розглянуто засоби забезпечення кар’єрного зростання майбутніх магістрів із менеджменту. Констатовано певні досягнення в забезпеченні кар’єрного зростання магістрів зі спеціальності 073 Менеджмент. Наведено завдання у найближчій перспективі в забезпеченні кар’єрного зростання магістрів зі спеціальності 073 Менеджмент. The article analyzes the problem of career growth of future managers. The means of ensuring career growth of future masters in management are considered. Certain achievements in ensuring career growth of masters in the specialty 073 Management are stated. The tasks in the near future in ensuring career growth of masters in the specialty 073 Management are given.
  • Документ
    Методологічні засади використання інноваційних технологій навчання у вищій школі
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Хлєбнікова, Т. М.
    У публікації досліджено впровадження інновацій у сферу освіти, яке передбачає поступове оновлення та вдосконалення змісту, методів, засобів, педагогічних технологій, що, безумовно, впливає на якість педагогічного процесу. Інноваційний характер дидактичних технологій, які використовуються в процесі організації освітнього процесу у вищій школі, стає одним із найважливіших інструментів у конкурентній боротьбі закладів вищої освіти у сучасних умовах. Зазначено, що впровадження інноваційних технологій в освітній процес закладів вищої освіти відіграє важливу роль у розвитку освіти стимулюючи інтерес здобувачів освіти до навчання, збагачуючи методики викладання та створюючи адаптивне та індивідуалізоване середовище, що сприяє успішному навчанню та розвитку майбутніх поколінь. The publication examines the introduction of innovations in the field of education, which involves the gradual renewal and improvement of content, methods, means, pedagogical technologies, which, of course, affects the quality of the pedagogical process. The innovative nature of didactic technologies used in the process of organizing the educational process in higher education is becoming one of the most important tools in the competitive struggle of higher education institutions in modern conditions. It is noted that the introduction of innovative technologies in the educational process of higher education institutions plays an important role in the development of education by stimulating the interest of students in learning, enriching teaching methods and creating an adaptive and individualized environment that contributes to the successful learning and development of future generations.
  • Документ
    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОЗДАТНОСТІ У ПРОЦЕСІ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-15) Шрамко, О. О.
    У статті проаналізовано конкурентоспроможність організації. Під конкурентоспроможністю продукції розуміється ступінь її привабливості споживача. У цьому під привабливістю розуміється можливість задоволення цілої сукупності вимог споживачів. Визначено основні умови забезпечення рівня конкурентоспроможності підприємства. Оцінка рівня конкурентоспроможності підприємства передбачає визначення факторів, що впливають на думку споживачів про підприємство та його продукцію та як результат – зміна частки ринку підприємства. Всі фактори, що впливають на конкурентоспроможність підприємства, діляться в залежності від середовища, що їх формує, на зовнішні і внутрішні. The article analyzes the competitiveness of an organization. The competitiveness of products is understood as the degree of its attractiveness to the consumer. In this case, attractiveness is understood as the ability to satisfy the entire set of consumer requirements. The main conditions for ensuring the level of competitiveness of an enterprise are determined. Assessment of the level of competitiveness of an enterprise involves determining factors that influence consumers' opinions about the enterprise and its products and, as a result, a change in the enterprise's market share. All factors that influence the competitiveness of an enterprise are divided into external and internal, depending on the environment that forms them.
  • Документ
    СУТНІСТЬ МАРКЕТИНГУ ТА ЙОГО СУЧАСНА КОНЦЕПЦІЯ
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-15) Шекетера, О. Л.
    У статті проаналізовано маркетинг — це планування і виконання всебічної діяльності, пов’язаної з товаром, з метою здійснення оптимального впливу на споживача для забезпечення максимального споживання за оптимальної ціни та одержання в результаті цього довгострокового прибутку. Наведено основні принципи та загальні функції маркетингу. Найважливішими елементами маркетингу є стратегія, її програма і принципи, а також тактика. The article analyzes marketing - it is the planning and implementation of comprehensive activities related to the product, in order to exert optimal influence on the consumer to ensure maximum consumption at the optimal price and obtain long-term profit as a result. The main principles and general functions of marketing are given. The most important elements of marketing are strategy, its program and principles, as well as tactics.