Кафедра теорії і методики викладання природничо-математичних дисциплін у дошкільній, початковій і спеціальній освіті
Постійний URI для цієї колекції
Перегляд
Перегляд Кафедра теорії і методики викладання природничо-математичних дисциплін у дошкільній, початковій і спеціальній освіті за Тема "accommodation"
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументНАУКОВІ ПІДХОДИ ДО РОЗВИТКУ ВАЛЬДОРФСЬКОЇ ОСВІТИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-03-20) Іонова, О.Висвітлено основні (традиціоналістичний, акомодаційний, еволюційний) підходи до вальдорфської педагогіки, спрямовані на розвиток вальдорфської освіти в часі та просторі, за умови збереження її сутнісного ядра. Відзначено значущість духовно-наукового фундаменту – антропософії, що уможливлює реалізацію вальдорфської освіти як синтезу мистецтва, науки й моралі та сприяє цілісному розвитку особистості дитини. The main (traditionalist, accommodative, evolutionary) approaches to Waldorf pedagogy are highlighted in the article. They are aimed at the development of Waldorf education in time and space, on the condition of preserving its essential core. The significance of anthroposophy, the spiritual and scientific foundation of Waldorf education, is emphasized. It enables the implementation of Waldorf education as a synthesis of art, science and morality and contributes to the integral development of child’s personality.