Кафедра теорії і методики викладання природничо-математичних дисциплін у дошкільній, початковій і спеціальній освіті

Постійний URI для цієї колекції

Перегляд

Останні подання

Зараз показано 1 - 5 з 325
  • Документ
    ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНІ ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-16) Гуріна, С. С.; Смолянюк, Н. М.
    У статті досліджено здоров’язберігаючі освітні технології. Сутність здоров’язберігаючих технологій полягає насамперед у тому, щоб знайти можливості для покращення фізичного і психологічного здоров’я дітей, не допустити його погіршення або, навіть, втрати. Здоров’язберігаючі технології реалізуються на підставі особистісно-орієнтованого підходу. Здійснюючись на підставі особистісно-розвивальних ситуацій, вони належать до тих життєво важливих факторів, завдяки яким учні вчаться жити разом й ефективно взаємодіяти. The article examines health-preserving educational technologies. The essence of health-preserving technologies is primarily to find opportunities to improve the physical and psychological health of children, to prevent its deterioration or even loss. Health-preserving technologies are implemented on the basis of a person-oriented approach. Taking place on the basis of personal development situations, they belong to those vital factors thanks to which students learn to live together and interact effectively.
  • Документ
    СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ ВИКЛАДАННЯ ІНТЕГРОВАНОГО КУРСУ «Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ» У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-16) Cтарікова, Л. П.
    У публікації досліджено формування у майбутніх фахівців уявлень про сучасні тенденції викладання курсу «Я досліджую світ» у початковій школі на основі аналізу Державного стандарту початкової загальної освіти, програм з дисципліни «Я досліджую світ» для 1-4 класів. Даний курс реалізується через систему лекцій, практичних занять, педагогічну практику студентів та кваліфікаційне дослідження. У межах вивчення курсу виконують мультимедійні проєкти. Основна ідея полягає у тому, що сучасний педагог має стати наставником, який вміє організувати освітній процес в умовах дистанційної форми навчання. The publication examines the formation of future specialists' ideas about modern trends in teaching the course "I explore the world" in elementary school based on the analysis of the State Standard of Primary General Education, programs on the discipline "I explore the world" for grades 1-4. This course is implemented through a system of lectures, practical classes, pedagogical practice of students and qualification research. As part of studying the course, they perform multimedia projects. The main idea is that a modern teacher should become a mentor who knows how to organize the educational process in the conditions of distance education.
  • Документ
    НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНЕ ВИХОВАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЗАСОБАМИ МИСТЕЦТВА
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Смолянюк, Н.; Лукієнко, Т.
    У роботі розкрито сутність національно-патріотичного виховання молодших школярів; охарактеризовано вплив мистецтва на формування особистості молодшого школяра; обґрунтовано доцільність засобів мистецтва у процесі національно-патріотичного виховання. The paper reveals the essence of national-patriotic education of junior schoolchildren; characterizes the influence of art on the formation of the personality of junior schoolchildren; substantiates the expediency of art in the process of national-patriotic education.
  • Документ
    ПРОБЛЕМА ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ ЗДОБУВАЧІВ ДО МАЙБУТНЬОЇ ПРОФЕСІЇ ВЧИТЕЛЬ
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Чень, Цюньцюнь; Іонова, О.
    У тезах висвітлено причини посилення уваги до категорії «ціннісне ставлення», окреслено фактори що впливають на його формування; розкрито сутність поняття «ціннісне ставлення» та зазначено напрями роботи викладачів у процесі формування ціннісного ставлення здобувачів до майбутньої професії вчитель. The thesis highlights the reasons for increasing attention to the category of "value attitude", outlines the factors that influence its formation; the essence of the concept of "value attitude" is revealed and the directions of teachers' work in the process of forming the value attitude of students to the future profession of teacher are indicated.
  • Документ
    ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ РОЗВИТКУ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Смолянюк, Н.; Гуріна, С.
    У тезах окреслено актуальність інклюзивної освіти; обґрунтовано необхідність використання інноваційних технологій у освітньому процесі з дітьми, що мають ООП; схарактеризовано технології, що можуть бути використані вчителем початкової школи у практиці. The theses outlines the relevance of inclusive education; the necessity of using innovative technologies in the educational process with children with SEN is substantiated; technologies that can be used by primary school teachers in practice are characterized.