Кафедра теорії і методики викладання природничо-математичних дисциплін у дошкільній, початковій і спеціальній освіті
Постійний URI для цієї колекції
Перегляд
Останні подання
Зараз показано 1 - 5 з 349
- ДокументФОРМИ І МЕТОДИ ВЗАЄМОДІЇ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ І СІМ’Ї У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ ДИТИНИ ДО ШКОЛИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-03-14) Лечебріна, Т.; Гавриш, І.У роботі проаналізовано взаємодію закладу дошкільної освіти і сім’ї, що є одним з найважливіших аспектів виховання дітей дошкільного віку. Це процес спільної діяльності педагогів і батьків, спрямований на задоволення потреб, інтересів і здібностей дитини, створення умов для її гармонійного розвитку та соціалізації. Взаємодія закладу дошкільної освіти і сім’ї є важливою умовою ефективного розвитку та виховання дітей дошкільного віку. Вона вимагає професійної компетентності вихователів, відповідальності, зацікавленості батьків, а також взаємної довіри, поваги, співробітництва та партнерства. The work analyzes the interaction of a preschool educational institution and a family, which is one of the most important aspects of raising preschool children. This is a process of joint activity of teachers and parents, aimed at meeting the needs, interests and abilities of the child, creating conditions for its harmonious development and socialization. The interaction of a preschool educational institution and a family is an important condition for the effective development and upbringing of preschool children. It requires professional competence of educators, responsibility, interest of parents, as well as mutual trust, respect, cooperation and partnership.
- ДокументІЗ ДОСВІДУ ВПРОВАДЖЕННЯ ЦИФРОВИХ СЕРВІСІВ НАВЧАННЯ В НПП «ІНТЕЛЕКТ УКРАЇНИ»(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-03-14) Гавриш, І. В.У публікації проаналізовано науково-педагогічний проєкт «Інтелект України», який створено у 2008 р. Він реалізується в закладах дошкільної освіти, початковій (1–4 класи), базовій (5–9 класи) і профільній (10–12 класи) школах усіх областей України, зокрема на деокупованих і прифронтових територіях. Випускники проєктних класів «Інтелект України» успішно складають зовнішнє незалежне тестування/національний мультипредметний тест і вступають до закладів вищої освіти в Україні та інших країнах. The publication analyzes the scientific and pedagogical project "Intellect of Ukraine", which was created in 2008. It is implemented in preschool educational institutions, primary (grades 1–4), basic (grades 5–9) and specialized (grades 10–12) schools of all regions of Ukraine, in particular in the deoccupied and front-line territories. Graduates of the project classes "Intellect of Ukraine" successfully pass external independent testing/national multi-subject test and enter higher education institutions in Ukraine and other countries.
- ДокументТЕХНОЛОГІЇ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ У КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИВАЛЬНІЙ РОБОТІ З ДІТЬМИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-11-07) Носик, Ю. С.У статті розглядається використання технологій дистанційного навчання у корекційно-розвивальній роботі з дітьми з особливими освітніми потребами (ООП). Описано інструменти та методи, які допомагають адаптувати освітній процес до індивідуальних потреб учнів, забезпечуючи інклюзивність та доступність. The article examines the use of distance learning technologies in correctional and developmental work with children with special educational needs (SEN). It describes the tools and methods that help adapt the educational process to the individual needs of students, ensuring inclusivity and accessibility.
- ДокументДИСФАГІЯ: ПОНЯТТЯ, ПАТОГЕНЕЗ, МЕТОДИ ДІАГНОСТИКИ ТА КОРЕКЦІЇ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-11-07) Ворона, О. В.; Партола, В. В.Розглянуто поняття дисфагії як клінічного синдрому, що характеризується розладами ковтання, та описано основні патофізіологічні механізми, що призводять до її розвитку. Представлено сучасні методи діагностики дисфагії, а також підходи до її корекції, зокрема за допомогою логопедичної, фізіотерапевтичної та медикаментозної корекції. Описано різні клінічні підходи та перспективи їх застосування на практиці. The concept of dysphagia as a clinical syndrome characterised by swallowing disorders is considered, and the main pathophysiological mechanisms leading to its development are described. Modern methods of diagnosing dysphagia, as well as approaches to its correction, in particular with the help of speech therapy, physiotherapy and medical correction, are presented. Various clinical approaches and prospects for their application in practice are described.
- ДокументЖиттєвотворчий аспект початкової освіти(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2016-05-11) Радченя, І. В.У тезах звертається увага на життєвотворчий аспект початкової освіти. Theses draw attention to the life-creating aspect of primary education.