Кафедра теорії і методики викладання природничо-математичних дисциплін у дошкільній, початковій і спеціальній освіті

Постійний URI для цієї колекції

Перегляд

Останні подання

Зараз показано 1 - 5 з 338
  • Документ
    Формування життєвотворчого потенціалу в майбутніх учителів початкових класів як один з компонентів креативної педагогіки
    (Таврійський національний університет імені В. І. Вернадського, 2020-01-31) Радченя, І. В.
    У тезах проаналізовано формування життєвотворчого потенціалу в майбутніх учителів початкових класів як одного з компонентів креативної педагогіки, який є необхідною складовою формування творчої особистості. The thesis analyzes the formation of life-creating potential in future primary school teachers as one of the components of creative pedagogy, which is a necessary component of the formation of a creative personality.
  • Документ
    Технологія формування життєвотворчого потенціалу майбутніх учителів початкових класів у процесі вивчення гуманітарних дисциплін
    (ГО "Львівська педагогічна спільнота", 2018-04-13) Радченя, І. В.
    У статті розглянуто технологію формування життєвотворчого потенціалу майбутніх учителів початкових класів у процесі вивчення гуманітарних дисциплін. Проаналізовано думки вчених відповідно до поняття «технологія». З’ясовано, що ця технологія є цілісною системою, яка містить діагностичну мету й забезпечує реалізацію принципів гуманітарної підготовки студентів, передбачає певну етапність процесу, на кожному з яких навчально-методичне забезпечення сприяє формуванню складників життєвотворчого потенціалу майбутнього вчителя початкових класів і забезпечує досягнення очікуваного результату. The article considers the technology of formation of life creating potential of future primary school teachers in the process of studying humanities. The views of scientists on the concept of "technology" are analyzed. It is found out that this technology is a holistic system that includes a diagnostic purpose and provides an implementation of the principles of students' humanitarian training, it involves certain stages of the process. On each of those stages learning and methodological support promotes the formation of the components of life creating potention in future primary school teachers and ensures achievemient of the expected result.
  • Документ
    SEXIST DISCOURSE IN ENGLISH AND AMERICAN ADVERTISEMENTS
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-10-16) Radchenia, I.
    Sexism in advertising remains a prevalent issue in modern society. Advertisements often objectify women by portraying them in stereotypical roles or as objects of desire. These messages reinforce gender inequality and can influence public opinion. This issue requires active discussion and regulation to create a healthy informational environment. Сексизм у рекламі залишається поширеною проблемою сучасного суспільства. Heрідко реклама об'єктивує жінок, зображуючи їх у стереотипних ролях або як об'єкти бажання. Такі месседжі закріплюють нерівність між статями і можуть впливати на громадську думку. Це питання потребує активного обговорення і регулювання для формування здорового інформаційного простору.
  • Документ
    Методичні рекомендації до вивчення курсу «Сучасні стратегії природничої, математичної і технологічної освіти в початковій школі»
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2025) Титаренко, Л. І.; Масюк, О. М.; Старікова, Л. П.
    Навчальна дисципліна «Сучасні стратегії природничої, математичної і технологічної освіти в початковій школі» є складовою професійної підготовки магістрів до роботи у початковій школі. Вона фокусується на формуванні і розвитку в майбутніх вчителів початкової школи загальних і фахових компетентностей для здійснення дослідницької, інноваційної, освітньої діяльності у природничій, математичній і технологічній галузях в освітньому середовищі Нової української школи з урахуванням сучасних світових тенденцій розвитку освіти, її інтеграції в європейський простір. Мета вивчення навчальної дисципліни — фундаментальна професійна підготовка магістрантів, здатних вирішувати завдання дослідницького та інноваційного характеру в природничій, математичній і технологічній галузях початкової освіти, шляхом постійного вдосконалення змісту освіти та сучасних стратегій навчання і виховання учнів Нової української школи. Наведено основні завдання навчальної дисципліни «Сучасні стратегії природничої, математичної і технологічної освіти в початковій школі». The educational discipline "Modern strategies of science, mathematics and technological education in primary school" is a component of the professional training of masters for work in primary school. It focuses on the formation and development of future primary school teachers in general and professional competences for carrying out research, innovation, educational activities in the fields of natural sciences, mathematics and technology in the educational environment of the New Ukrainian School, taking into account modern world trends in the development of education, its integration into the European space. The purpose of studying the academic discipline is the fundamental professional training of master's students who are able to solve tasks of a research and innovative nature in the natural, mathematical and technological fields of primary education, through constant improvement of the content of education and modern strategies of teaching and educating students of the New Ukrainian School. The main tasks of the educational discipline "Modern strategies of natural, mathematical and technological education in primary school" are presented.
  • Документ
    МАТЕМАТИКА: БІНАРНІ ВІДПОВІДНОСТІ ТА ВІДНОШЕННЯ
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2025) Іонова, О. М.; Титаренко, Л. І.; Масюк, О. М.; Білецька, С. А.
    Навчально-методичний посібник призначений для здобувачів вищої освіти пepшoгo (бaкaлaвpcькoгo) piвня гaлузi знaнь 01 «Ocвiтa/Пeдaгoгiкa» cпeцiaльнocтi 013 «Пoчaткoвa ocвiтa» з метою організації самостійної роботи та підготовки до практичних занять з теми «Бінарні відповідності та відношення» дисципліни «Теоретичні основи початкового курсу «Математика». Навчально-методичний посібник надає здобувачам вищої освіти можливість усвідомити сутність та практично опрацювати основні поняття теорії відношень, що є теоретичною основою математичних відношень курсу математики початкової школи. The study guide is intended for applicants for higher education of the first (bachelor's) level of the field of knowledge 01 ‘Education/Pedagogy’, speciality 013 ‘Primary Education’ for the purpose of organising independent work and preparing for practical classes on the topic ‘Binary correspondences and relations’ of the discipline ‘Theoretical foundations of the primary course “Mathematics”. The study guide provides higher education students with the opportunity to understand the essence and practically work out the basic concepts of the theory of relations, which is the theoretical basis of mathematical relations of the primary school mathematics course.