Кафедра хореографії
Постійний URI для цієї колекції
Перегляд
Перегляд Кафедра хореографії за Тема "aesthetic education"
Зараз показано 1 - 8 з 8
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВплив народних танців на естетичний розвиток дітей дошкільного віку(Center for International Cooperation, publishing house "TK Meganom", World Federation of Elite martial Arts, 2017) Алтухов, В. А.Досліджено вплив народних танців на естетичний розвиток дітей дошкільного віку. Для осмислення цього питання розглянуто вікові особливості дітей дошкільного віку. У процесі дослідження заявленої проблеми була вивчена методична та психологопедагогічна література. Коротко досліджено ідеї та погляди видатних педагогів і психологів минулого щодо естетичного розвитку дітей дошкільного віку. Сформульовано дві групи соціальних завдань, які має естетичне виховання; розкрито засоби естетичного виховання в процесі навчання народним танцям та охарактеризовані методи естетичного виховання. Схарактеризовано методи навчання народному танцю на уроках хореографії. Исследовано влияние народных танцев на эстетическое развитие детей дошкольного возраста. Для осмысления этого вопроса рассмотрены возрастные особенности детей дошкольного возраста. В процессе исследования заявленной проблемы была изучена методическая и психолого-педагогическая литература. Кратко исследованы идеи и взгляды выдающихся педагогов и психологов прошлого относительно эстетического развития детей дошкольного возраста. Сформулированы две группы социальных задач, которые характерны для эстетического воспитания; раскрыты средства эстетического воспитания в процессе обучения народным танцам и охарактеризованы методы эстетического воспитания. Охарактеризовано методы обучения народному танцу на уроках хореографии. The influence of folk dancing on the aesthetic development of preschool age children is investigated. For understanding this issue, the age peculiarities of preschool age children are examined. In the process of studying the problem, methodological and psycho-pedagogical literature is studied. Ideas and views of outstanding pedagogues and psychologists of the past on the aesthetic development of preschool age children are briefly researched. Two groups of the social tasks, typical of aesthetic education, are formed; in the process of teaching folk dances, the means of aesthetic education are disclosed and the methods of aesthetic education are characterized. The methods of teaching folk dancing at the choreography lessons are described.
- ДокументГра як засіб естетичного виховання дитини у педагогічній спадщині П. Ф. Каптерева(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2004) Алтухов, В. А.У статті розглянуто вплив різних видів гри на естетичне виховання дитини в сім'ї. Особливо глибоко її розглядав П. Ф. Каптерев. Ролі, які дитина обирає, копіюючи матір, батька, якусь тварину та все інше, на думку П. Ф. Каптерева, допомагають пережити дитині такі хвилювання, почуття, випробувати такі бажання, які „за інших умов були б не можливими”. Педагогічні настанови відомого педагога можуть бути використані у практиці роботи дошкільних виховних закладів, у педагогізації батьків в умовах сьогодення України. The article considers the influence of different types of games on the aesthetic education of the child in the family. It was especially deeply considered by P. F. Kapterev. The roles that the child chooses, copying the mother, father, some animal and everything other, according to P. F. Kapterev, help the child to experience such excitement, feelings, to experience such desires that "under other conditions would be not possible". The pedagogical guidelines of the famous teacher can be used in the practice of preschool educational institutions, in the pedagogy of parents in the conditions of Ukraine today.
- ДокументЕстетичне виховання дитини в сім’ї (на матеріалах Харківської губернії початку XX ст.)(Класичний приватний університет, Запоріжжя, 2009) Алтухов, В. А.
- ДокументПедагогізація батьків з питань естетичного виховання дитини у сім'ї на шпальтах педагогічної періодики кінця ХІХ – початок ХХ століття(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2015-06-26) Алтухов, В. А.У статті проаналізовані деякі періодичні видання кінця ХІХ – початку ХХ століття з питань естетичного виховання дитини в сім’ї; через ґрунтовний аналіз педагогічної періодичної преси того часу було виявлено значення ролі матері у естетичному вихованні дитини; розкрито путі педагогізації батьків з питань естетичного виховання дитини у сім’ї (зокрема, визначені методи і засоби естетичного виховання вдома). Названі відомі педагоги та психологи які друкувались у цей період з рекомендаціями для батьків щодо добору дитячої літератури; розглянуті відгуки різних респондентів на роботу В.П. Остро горського «Листи про естетичне виховання». Також, у статті підкреслена вагомість і значущість духовної атмосфери у сім’ї для формування різних дитячих вражень. Далі, у публікації надано назви більш відомих журналів того часу в яких друкувалось багато матеріалів присвячених ролі казки в дитячому житті, оцінці тих казок, які на той час випускались видавництвом; для прикладу, приведені назви деяких українські казок корисних для читання дитині. Так само, в роботі дано перелік кількох європейських міжнародних конгресів того часу з проблем сімейного виховання. В статье проанализированы некоторые периодические издания конца XIX - начала ХХ века по вопросам эстетического воспитания ребенка в семье; через полный анализ педагогической периодической печати того времени было выявлено значение роли матери в эстетическом воспитании ребенка; раскрыты пути педагогизации родителей по вопросам эстетического воспитания ребенка в семье (в частности, определены методы и средства эстетического воспитания в домашних условиях). Названы известные педагоги и психологи которые печатались в это время с рекомендациями для родителуй по подбору детской литературы; рассмотрены отзывы различных респондентов на работу В.П. Острогорского «Письма об эстетическом воспитании». Также, в статье подчеркнута важность и значимость духовной атмосферы в семье для формирования различных детских впечатлений. Далее, в публикации представлены названия более известных журналов того времени в которых печаталось много материалов посвященных роли сказки в детской жизни, оценке тех сказок, которые в то время выпускались издательством; для примера приведены названия некоторых украинской сказок полезных для чтения ребенку. Так же, в работе дан перечень нескольких европейских международных конгрессов тех времен по проблемам семейного воспитания. The article analyzes some periodicals of the end of XIX – the beginning of XX century on the aesthetic education of children in the family; opened the ways of parentspedagogization on the aesthetic education of the child (in particular, define the methods and means of aesthetic education in the home). Named known pedagogues and psychologists who has published for parents recommendations on the selection of children’s books; examined reviews of various respondents on a work of V.P. Ostrogorskii “Letters on aesthetic education”. Also, the article stressed the importance and significance of the spiritual atmosphere in the family for the formation of various childhood experiences; Further, the publication presents the titles of the more famous journals of that time with a great number of materials on the role of fairy tales in a child’s life, the assessment of those tales, which at that time produced by the publisher; for example, listed the names of some Ukrainian fairy tales useful to read to the child. Also, in the article is given the list of several European international congresses of that time on family education.
- ДокументПитання естетичного виховання дітей у сім’ї у спадщині Жана-Поля Ріхтера(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2003) Алтухов, В. А.У статті розглядається творчість Жана-Поля Ріхтера та аналізуються його погляди на естетичне виховання дитини у сім`ї. The article examines the work of Jean-Paul Richter and analyzes his views on the aesthetic upbringing of a child in the family.
- ДокументПроблема естетичного виховання в історико-педагогічному дискурсі(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2017-06-29) Бугаєць, Н. А.У статті на основі вивчення педагогічної спадщини видатних педагогів і громадських діячів другої половини ХІХ ст., аналізу архівних документів визначено місце і значення естетичного виховання у процесі формування особистості. Дано характеристику окремим засобам естетичного виховання: «естетичне читання», «хоровий спів», народний театр, народна творчість тощо. Розкрито їх вплив на естетичне, національне, патріотичне і моральне виховання. Визначено різні точки зору педагогів на використання їх в системі виховної роботи. З’ясовано вимоги ефективного застосування засобів естетичного виховання в шкільній практиці. Відображено прагнення педагогів і педагогічні громадськості у напрямі введення хорового співу до шкільних навчальних програм. Звернуто увагу на дискусію щодо використання нотно-лінійної і цифрової системи побудови програм зі співу; розкрито активну позицію тогочасних педагогічних журналів щодо здійснення редакції і вчителів-практиків з розв’язання проблем естетичного виховання учнівської молоді і населення. Підкреслимо роль громадських організацій (товариств, комітетів тощо) в реалізації завдань естетичного виховання народу. Наведено конкретні приклади діяльності «філармонічного клубу», «хорового товариства», народних театрів. В статье на основе изучения педагогического наследия видных педагогов и общественных деятелей второй половины ХІХ ст., анализа архивных документов определено место и значение эстетического воспитания в системе формирования личности. Дано характеристику отдельным средствам эстетического воспитания: «эстетическое чтение», «хоровое пение», «народный театр», «народное творчество». Раскрыто их влияние на эстетическое, национальное, патриотическое и моральное воспитание. Выявлены разные точки зрения педагогов на проблему использования их в процессе воспитательной работы. Определены требования эффективности использования средств эстетического воспитания. Отражена деятельность педагогов, педагогической общественности в обосновании необходимости введения хорового пения в школьные учебные программы. Обращено внимание на дискуссию относительно использования нотно-линейной и цифровой системы построения программы пения; освещена активная позиция педагогических журналов того времени в осуществлении обратной связи редакции и учителей-практиков в вопросе эстетического воспитания школьников и населения. Подчеркнута роль общественных организаций в реализации задач эстетического воспитания народа; приведены конкретные примеры деятельности «филармонического клуба», «хорового общества», народных театров. The article based on the study of the pedagogical heritage of prominent teachers and public figures of the second half of the XIX century, the analysis of archival documents determined the place and importance of aesthetic education in the system of personality formation. The characteristic of individual means of aesthetic education is given: “aesthetic reading”, “choral singing”, “folk theater”, “folk art”. Their influence on aesthetic, national, patriotic and moral education is revealed. Different points of view of teachers on the problem of their use in the process of educational work are revealed. Determined the requirements of the effectiveness of the use of aesthetic education. The activity of teachers and the pedagogical community in justifying the need to introduce choral singing in school curricula is reflected. Attention is focused on the discussion regarding the use of linear-linear and digital system for constructing a singing program; highlights the active position of pedagogical journals of the time in the implementation of feedback from the editors and practicing teachers on the aesthetic education of schoolchildren and the public. The role of public organizations in the implementation of the tasks of aesthetic education of the people was emphasized; Concrete examples of the activities of the Philharmonic Club, Choral Society, and Folk Theaters are given.
- ДокументС. Ф. Русова про засоби естетичного виховання дітей у сім’ї(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2004) Алтухов, В. А.У статті проаналізовано думки С. Ф. Русовой про засоби естетичного виховання дітей у сім'ї. С. Русова залишила конкретні методичні вказівки і поради батькам щодо естетичного виховання дітей в умовах сім’ї, які розвивають естетичні враження дітей і сприяють формуванню їх естетичних якостей, що на наш погляд, є злободенним для вирішення виховних завдань у сім’ї. The article analyzes the thoughts of S. F. Rusova about the means of aesthetic education of children in the family. S. Rusova left specific methodological instructions and advice to parents on aesthetic upbringing of children in the family, which develop aesthetic impressions of children and contribute to the formation of their aesthetic qualities, which in our opinion is topical for solving educational problems in the family.
- ДокументСпецифіка формування хореографічно-естетичної культури здобувачів першого "бакалаврського" рівня вищої освіти у процесі вивчення дисципліни «Теорія та методика викладання народно-сценічного танцю»(Scientific Publishing Center “Sci-conf.com.ua”; MDPC Publishing, 2022-10-11) Волчукова, В. М.; Гун, ЦзінВ статті виявлено та теоретично обґрунтовано специфіку формування хореографічно-естетичної культури студентів бакалаврів в процесі вивчення дисципліни «Теорія та методика викладання народно-сценічного танцю». The article reveals and theoretically substantiates the specifics of the formation of choreographic-aesthetic culture of bachelor students in the process of studying the discipline "Theory and Methodology of Teaching Folk Stage Dance".