Кафедра практики англійського усного і писемного мовлення
Постійний URI для цієї колекції
Перегляд
Перегляд Кафедра практики англійського усного і писемного мовлення за Тема "advertising"
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументОсобливості дослідження рекламного дискурсу(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-11-15) Козубова, Н.У статті розглянуто рекламу, рекламний текст, а також рекламний дискурс, який є об’єктом багатьох сучасних мовознавчих досліджень. Серед питань, що знаходяться у центрі уваги українських та зарубіжних дослідників, доцільно виділити лінгвістичні характеристики рекламного дискурсу, а також фонетичні, лексичні, морфологічні, синтаксичні особливості рекламного тексту. Реклама тісно пов'язана із засобами масової інформації, які виступають в якості носія конкретних рекламних слоганів. В статье рассмотрены реклама, рекламный текст, а также рекламный дискурс, который является объектом многих современных языковедческих исследований. Среди вопросов, которые находятся в центре внимания украинских и зарубежных исследователей, целесообразно выделить лингвистические характеристики рекламного дискурса, а также фонетические, лексические, морфологические, синтаксические особенности рекламного текста. Реклама тесно связана со средствами массовой информации, которые выступают в качестве носителя конкретных рекламных слоганов. The article considers advertising, advertising text, as well as advertising discourse, which is the subject of many modern linguistic studies. Among the issues that are in the center of attention of Ukrainian and foreign researchers, it is advisable to highlight the linguistic characteristics of advertising discourse as well as phonetic, lexical, morphological, syntactic features of advertising text. Advertising is closely linked to the media, which act as a carrier of specific advertising slogans.
- ДокументПолісемія в рекламному тексті(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020) Мужевенко, В.В статті розглянуто полісемію. Полісемія (грец. πολυσημεία «багатозначність», інша назва «багатозначність слова») – наявність у мовній одиниці (слові, фраземі, граматичній формі, синтаксичній конструкції) кількох значень. Теоретично всі реклами є потенційно полісемічними, але на практиці одне значення, ймовірно, буде домінувати в інтерпретації простих комерційних повідомлень, таких як класифікована реклама. В статье рассмотрена полисемия. Полисемия (греч. пολυσημεία «многозначность», другое название «многозначность слова») – наличие в языковой единице (слове, фраземе, грамматической форме, синтаксической конструкции) нескольких значений. Теоретически все рекламы потенциально многозначны, но на практике одно значение, вероятно, будет доминировать в интерпретации простых коммерческих сообщений, таких как классифицированная реклама. The article looks at polysemy. Polysemy (greek πολυσημεία "ambiguity", another name "ambiguity of the word") – the presence in the language unit (word, phrase, grammatical form, syntactic construction) of several meanings. In theory, all advertisements are potentially multi-valued, but in practice one meaning is likely to dominate the interpretation of simple commercial messages such as classified ads.