Дисертації
Постійний URI для цієї колекції
Перегляд
Перегляд Дисертації за Тема "a student"
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументФормування полікультурної компетентності студентів в університетах КНР(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020) Чжан, ЮвеньДисертація присвячена дослідженню теорії та практики реалізації процесу формування полікультурної компетентності студентів в університетах КНР. Доцільність наукового осмислення окресленої проблеми посилюється необхідністю усунення низки виявлених суперечностей, наявних у сучасній педагогічній теорії та практиці, зокрема: між потребою української держави в компетентних фахівцях, здатних успішно взаємодіяти з носіями інших культур в умовах глобалізованого суспільства, та недостатнім рівнем сформованості полікультурної компетентності у випускників університетів України; між формулюванням китайськими вченими актуальних для сьогодення теоретичних положень про формування цієї компетентності у студентів та незадовільним рівнем осмислення й узагальнення зазначених положень для можливості їх упровадження в українських університетах; між наявністю передового досвіду формування полікультурної компетентності студентів в університетах КНР та відсутністю інформаційно-методичного забезпечення його творчого застосування в освітньому процесі українських університетів. Практичне значення дослідження полягає в тому, що узагальнені теоретичні ідеї й систематизований досвід формування полікультурної компетентності студентів в університетах КНР, сформульовані автором теоретичні положення та висновки можуть стати в пригоді для підвищення ефективності зазначеного процесу в українських закладах вищої освіти. Матеріали та висновки проведеного дослідження можуть бути використані для укладання підручників, навчально-методичних посібників, оновлення змісту лекційних, семінарських та практичних занять з педагогіки, історії педагогіки та порівняльної педагогіки; у системі підвищення кваліфікації викладацьких кадрів. The thesis is devoted to the research of the theory and practice of implementation of the students’ multicultural competence formation process at Chinese universities. The conducted research is aimed at solving a number of revealed contradictions existing in modern pedagogical theory and practice, in particular: between the actual necessity of Ukraine to train competent specialists that are able to interact with applicants from other cultures successfully under the globalized society conditions and the insufficient level of competence among graduates from multicultural high school; contradiction between the denomination of current theoretical developments on the formation of this competence among students by Chinese scholars and the poor level of comprehension and generalization of such guidance for the possibility to implement them into Ukrainian universities; contradictions between the availability of advanced experience in the students’ multicultural competence formation at Chinese universities and the lack of information and methodological support for its creative application in the educational process of Ukrainian universities. The practical significance of the research is that the generalized theoretical ideas and systematic experience of the students’ multicultural competence formation at Chinese universities as well as the theoretical statements and conclusions identified by the author may be useful for improving the efficiency of this process at Ukrainian higher education institutions. Materials and conclusions of the conducted research can be used for the compilation of textbooks, manuals as well as to update the contents of lectures, seminars and practical classes in Pedagogy, History of Pedagogy and Comparative Pedagogy. Moreove, it can be used in the system of teaching staff retraining.
- ДокументФормування підприємницької компетентності студентів у закладах вищої освіти КНР(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020) Ду, ЦзінсюйУ дисертації досліджено стан теоретичних і практичних розробок проблеми формування підприємницької компетентності студентів у закладах вищої освіти КНР. Доцільність дослідження зазначеної проблеми підсилюється необхідністю подолання суперечностей між: затребуваністю на сучасному ринку праці компетентних фахівців у галузі підприємництва та загальною низькою обізнаністю населення в цій царині; потребою активного використання інноваційних теоретичних доробок китайських фахівців із формування підприємницької компетентності студентів вищої школи та слабким урахуванням цих доробок українськими освітянами під час пошуку шляхів успішного розв’язання зазначеної проблеми в Україні; накопиченим у КНР перспективним досвідом формування вказаної компетентності майбутніх фахівців і недостатньою увагою українських педагогів щодо його узагальнення й виявлення можливостей творчого використання в закладах вищої освіти України. Практичне значення дослідження полягає в тому, що систематизовані теоретичні ідеї й узагальнений практичний досвід формування підприємницької компетентності майбутніх фахівців у китайській вищій школі можна творчо використовувати в процесі формування цієї компетентності в студентів українських закладів вищої освіти Результати дисертаційної роботи можуть бути використані в процесі розроблення навчальних планів і програм підприємницької освіти в Україні, для вдосконалення процесу формування підприємницької компетентності в українських студентів, під час підготовки навчальних посібників і проведення занять із різних педагогічних дисциплін («Педагогіка», «Педагогіка вищої школи», «Порівняльна педагогіка», «Історія педагогіки»). The state of theoretical and practical developments of the issue of entrepreneurial competence formation of higher education institutions students in China has been investigated in the thesis. The expediency of research is enhanced by the need to overcome the contradictions between the demand for competent professionals in the field of entrepreneurship in the modern labor market and the general low awareness by the population in this area. Furthermore, the research is considered to be factual due to disagreements between the need for active application of innovative theoretical achievements of Chinese specialists in the entrepreneurial competence formation of high school students and the weak consideration of these achievements by the Ukrainian educators in finding the ways to solve successfully this issue in Ukraine as well as existing denial between accumulated promising experience in the formation of this competence of future professionals in China and insufficient attention of the Ukrainian teachers to generalization and identification of opportunities for creative use in higher education institutions of Ukraine. The practical significance of the research is that systematized theoretical ideas and generalized practical experience of entrepreneurial competence formation of future specialists in Chinese higher education can be creatively applied in the process of this competence formation of Ukrainian higher education institutions students. The results of the thesis can be used in the development of curricula and programs of entrepreneurship education in Ukraine to improve the process of entrepreneurial competence formation of Ukrainian students, as well as during the compeling textbooks and classes in various pedagogical subjects ("Pedagogy", "Higher School Pedagogy", "Comparative Pedagogy", "History of Pedagogy").