Кафедра образотворчого мистецтва
Постійний URI для цієї колекції
Перегляд
Перегляд Кафедра образотворчого мистецтва за Тема "art school"
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументЄВРОПЕЙСЬКІ ЦІННОСТІ ХУДОЖНІХ ШКІЛ УКРАЇНИ (ДРУГА ПОЛОВИНА ХІХ – ПОЧАТОК XX СТ.), ЯК ОСНОВА СУЧАСНОЇ ОСВІТНЬОЇ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ(ХНПУ ім. Г. С. Сковороди, 2015-09-25) Малиніна, І. О.Вивчення різних джерел показує, що плідним періодом у розвитку історико-педагогічної думки України в галузі художньої освіти, була друга половина XIX – початок XX ст.. "Інтелектуальний спалах" цих років сприяв формуванню національної культури і освіти. В історії українського образотворчого мистецтва другої половини ХІХ століття є ще чимало "білих плям", нез'ясованих питань, недосліджених фактів. Досить сказати, що на сьогодні дуже мало праць, присвячених викладанню образотворчого мистецтва на Україні. А тим часом, без аналізу шкіл образотворчого мистецтва, картина історичного розвитку національної культури залишається однобічною, збідненою. У 60-70-х роках ХІХ ст. на Україні виникає ряд приватних художніх шкіл. Особливий інтерес представляють Київська школа Миколи Івановича Мурашка та Харківська школа Марії Дмитріївни Раєвської-Іванової, засновані на широких демократичних початках. Ці школи майже з перших днів свого існування були пов'язані з Петербургської Академією мистецтв, яка надавала їм істотну підтримку. Школи образотворчого мистецтва М. Д.Раєвської-Іванової і М. І.Мурашко придбали колосальне значення в становленні національного мистецтва України. Їх зростання і розвиток високо оцінювали такі видатні люди того століття як І. Репін і М. Коцюбінський. Изучение различных источников показывает, что плодотворным периодом в развитии историко-педагогической мысли Украины в области художественного образования, была вторая половина XIX - начало XX в. "Интеллектуальная вспышка" этих лет способствовала формированию национальной культуры и образования. В истории украинского изобразительного искусства второй половины XIX века есть еще немало "белых пятен", невыясненных вопросов, неисследованных фактов. Достаточно сказать, что сегодня очень мало работ, посвящённых преподаванию изобразительного искусства на Украине. А между тем, без анализа школ изобразительного искусства, картина исторического развития национальной культуры остаётся односторонней, бедной. В 60-70-х годах XIX в. на Украине возникает ряд частных художественных школ. Особый интерес представляют Киевская школа Николая Мурашко и Харьковская школа Марии Дмитриевны Раевской-Ивановой, основанные на широких демократических началах. Эти школы почти с первых дней своего существования были связаны с Петербургской Академией искусств, которая предоставляла им существенную поддержку. Школы изобразительного искусства М. Д.Раевской-Ивановой и М. И. Мурашко приобрели колоссальное значение в становлении национального искусства Украины. Их рост и развитие высоко оценивали такие выдающиеся люди того века как И. Репин и М. Коцюбинский.