Кафедра спеціальної педагогіки
Постійний URI для цієї колекції
Перегляд
Перегляд Кафедра спеціальної педагогіки за Тема "adaptation problems"
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументРеалізація особистністно-орієнтованого підходу в роботі з дітьми, які мають проблеми адаптації до реалізація особистністно-орієнтованого підходу в роботі з дітьми, які мають проблеми адаптації до школи і труднощі в навчанні(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-09-20) Голуб, Н. М.У процесі визначення готовності дитини до школи необхідно усвідомлювати його основні показники здоров'я. Тимчасові труднощі з навчанням можуть бути пов'язані з морфо-функціональною незрілістю дитини або соціальними чинниками. Також є спеціальна категорія дітей з вадами розвитку і, відповідно, з особливими освітніми потребами. На цій основі особистісно-орієнтований підхід стає одним із головних принципів організації виховання. В процессе определения готовности ребенка к школе необходимо знать его основные показатели здоровья. Временные трудности в обучении могут быть связаны с морфофункциональной незрелостью ребенка или социальными факторами. Существует также особая категория детей с нарушениями развития и, соответственно, с особыми образовательными потребностями. На этой основе личностно-ориентированный подход становится одним из основных принципов организации образования. Іn the process of determination of readiness of the child to school, it`s need to aware his basic health indicators. Тemporary learning difficulties may be associated with the morpho-functional immaturity of the child or social factors. There is also a special category children with developmental disabilities and, accordingly, with special educational needs. On this basis personality-oriented approach becomes one of the main principles of the organizing of education.