Кафедра психологічної та педагогічної антропології
Постійний URI для цієї колекції
Перегляд
Перегляд Кафедра психологічної та педагогічної антропології за Тема "academic achievement"
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументЕМОЦІЙНО-ІНТЕЛЕКТУАЛЬНІ ПРЕДИКТОРИ НАВЧАЛЬНОЇ УСПІШНОСТІ СТУДЕНТІВ-ПСИХОЛОГІВ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2018-04-10) Діомідова, Н. Ю.У тезах розкрито основні теоретичні підходи до вивчення емоційно-інтелектуальних здатностей особистості. Шляхом регресійного аналізу виявлено позитивну сторону емпатії й емоційної обізнаності та негативну роль управління власними емоціями та емоційної готовності в навчальній успішності студентів-психологів. Підраховано регресійне рівняння для виявлення предикторів навчальної успішності студентів-психологів. The research reveals the main theoretical approaches to the study of emotional-intellectual abilities of a person. Through regression analysis, the positive side of empathy and emotional awareness and the negative role of self-management of emotions and emotional readiness in the academic success of psychologists are revealed. The regression equation is calculated to detect the predictors of the academic success of students-psychologists.