Кафедра теорії і методики викладання філологічних дисциплін у дошкільній, початковій і спеціальній освіті
Постійний URI для цієї колекції
Перегляд
Перегляд Кафедра теорії і методики викладання філологічних дисциплін у дошкільній, початковій і спеціальній освіті за Тема "aesthetic education"
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументФормування естетичної культури молодших школярів на уроках мовно-літературної галузі(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-05-16) Біличенко, Л.У публікації розглянуто формування естетичної культури молодших школярів на уроках мовно-літературної галузі. Початкова ланка освіти покликана сформувати й розвинути не лише ключові компетентності, які стануть основою для подальшого інтелектуального зростання особистості, а й сприяти розвою духовної сфери учня, його естетичних смаків та запитів. Зазначено, що уроки мовно-літературної галузі є тим плідним підґрунтям, яке забезпечує формування естетичної культури. Через слово учні навчаються передавати відчуття, вчаться оцінювати й описувати, формують уміння сприйняти й передати художню цінність побаченого, почутого, прочитаного. The publication examines the formation of the aesthetic culture of junior high school students in language and literature lessons. The initial level of education is designed to form and develop not only key competencies that will become the basis for further intellectual growth of the individual, but also to promote the development of the student's spiritual sphere, his aesthetic tastes and requests. It is noted that lessons in the language and literature field are the fertile ground that ensures the formation of aesthetic culture. Through words, students learn to convey feelings, learn to evaluate and describe, develop the ability to perceive and convey the artistic value of what they see, hear, and read.