Перегляд за Автор "Штонда, О."
Зараз показано 1 - 9 з 9
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВикористання інтегралів в економіці(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-11) Онищенко, К.; Штонда, О.В статті розглянуто використання інтегралів в економіці. Інтеграл є невід'ємною частиною економічної галузі науки. Все частіше у соціальних та економічних галузях при обчисленні ступеня нерівності у розподілі доходів використовується математика, зокрема, інтегральне обчислення. The article considers the use of integrals in economics. The integral is an integral part of the economic branch of science. Increasingly, in social and economic industries in calculating the degree of inequality in the distribution of income mathematics is used, in particular, integral calculus.
- ДокументДУХОВНО-МОРАЛЬНІ ЯКОСТІ ЯК ЦІННІСНА СКЛАДОВА СУЧАСНОГО ПЕДАГОГА(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-06-14) Кафтанова, О.; Штонда, О.У публікації проаналізовано духовно-моральні якості сучасного педагога. Духовність – індивідуальна вираженість у системі мотивів особистості двох фундаментальних потреб: ідеальної потреби пізнання й соціальної потреби жити, діяти «для інших». Формування духовних потреб особистості є найважливішим завданням виховання. Особистий приклад учителя – це потужний і впливовий фактор, який глибоко позначається на учнях. Діти вірять тому, що вони бачать і відчувають. Зазначено, що особистий приклад учителя в галузі духовності та моральності є фундаментальним джерелом впливу на його учнів. Тільки через власні вчинки та спосіб життя вчитель може передати справжні духовно-моральні цінності. The publication analyzes the spiritual and moral qualities of a modern teacher. Spirituality is the individual expression in the system of personal motives of two fundamental needs: the ideal need for knowledge and the social need to live, act "for others". Formation of the spiritual needs of the individual is the most important task of education. A teacher's personal example is a powerful and influential factor that deeply affects students. Children believe what they see and feel. It is noted that the teacher's personal example in the field of spirituality and morality is a fundamental source of influence on his students. Only through his own actions and lifestyle can a teacher convey true spiritual and moral values.
- ДокументНестандартні застосування похідної(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-11) Мамай, В.; Штонда, О.В статті розглянуто таке поняття, як похідна. Похідною функції в точці називається границя відношення приросту функції до приросту аргумента при умові, що приріст аргументу прямує до нуля (і ця границя існує). Похідна активно застосовується у різних галузях науки, а не тільки у математиці. За допомогою похідної можна розраховувати доходи, популяцію, швидкість реакції, чисельність населення, електричний струм тощо. The article considers such a concept as a derivative. Derivative of a function at a point is the limit of the ratio of the increment of the function to the increment of the argument at provided that the increment of the argument tends to zero (and this limit exists). The derivative is actively used in various fields of science, not only in mathematics. By the derivative can be used to calculate income, population, reaction rate reactions, population, electric current, etc.
- ДокументОРГАНІЗАЦІЯ ОНЛАЙН-НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ: ВИКЛИКИ СУЧАСНОСТІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Чернишова, О.; Штонда, О.У статті розглянуто поняття онлайн-навчання математики в умовах сучасності, оскільки проблема організації онлайн-навчання математики в сучасній школі не лише відповідає на сучасні виклики, але й визначає новий вектор розвитку освіти, забезпечуючи підготовку учнів до життя в цифровому суспільстві. Виокремлено недоліки та виклики, які виникають при використанні традиційних методів, проведено порівняння системи та рівня онлайн освіти в Україні та США, обґрунтовано специфіку навчання математики онлайн. Проаналізовані перспективи та надані рекомендації, що створюють основу для подальшого розвитку онлайн-навчання математики, забезпечуючи ефективну та інноваційну освітню практику. The article deals with the concept of online mathematics education in modern conditions, since the problem of organizing online mathematics education in a modern school not only responds to modern challenges, but also determines a new vector of education development, ensuring the preparation of students for life in a digital society. The article highlights the shortcomings and challenges that arise when using traditional methods, compares the system and level of online education in Ukraine and the United States, and substantiates the specifics of online mathematics education. Prospects are analyzed and recommendations are made that create the basis for further development of online mathematics education, ensuring effective and innovative educational practice.
- ДокументОсобливості вивчення многочленів в шкільному курсі математики засобами ІКТ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-11) Печена, К.; Штонда, О.В статті розглянуто вивчення в основній школі многочленів з допомогою інформаційно-комп'ютерних технологій. Використання комп'ютерів у навчальному процесі дасть можливість підвищити мотивацію учнів до навчальної діяльності, відкриє учасникам доступ до набагато більшого обсягу інформації, буде сприяти розвитку самостійності отримання необхідних знань, умінь і навичок та допоможе сформувати належну оцінку свого рівня засвоєння матеріалу. Однак також необхідно пам‘ятати, що в намаганні використовувати сучасні технології, не можна їх перетворювати в мету освітнього процесу і забувати про основні цілі. Комп'ютерні технології повинні бути лише засобом досягнення основного освітнього результату. The article considers the study of polynomials in the basic school with the help of information and computer technologies. The use of computers in the educational process will allow to increase the motivation of students to learning activities, will give participants access to a much larger amount of information, will contribute to the development of independence obtaining the necessary knowledge, skills and abilities and will help to form a proper assessment of their level of mastering the material. However, it should also be remembered that in trying to use modern technologies, it is impossible to turn them into the purpose of the educational process and forget about the main goals. Computer technologies should be only a means of achieving the main educational result.
- ДокументОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДІВ ПРОБЛЕМНОГО НАВЧАННЯ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ В 5-6 КЛАСАХ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Кафтанова, О.; Штонда, О.У статті розглянуто поняття проблемної технології навчання, яка спрямована на розвиток комунікативної компетентності учня, активне здобуття знань та розвиток навичок, а також стимулювання самостійної та активної пізнавальної діяльності. Уточнено можливості та переваги застосування методів проблемного навчання на уроках математики в 5-6 класах, а також виявлення особливостей їх впровадження, враховуючи особливості психічного розвитку учнів молодшого підліткового віку. Розглянуто рекомендації щодо реалізації проблемного навчання використовуючи різні методи навчання: пояснювально-ілюстративний, частково-пошуковий та дослідницький методи, запропоновано випадки, у яких їх краще використовувати при організації проблемної бесіди, роботі учнів із підручниками та додатковою літературою, під час резюмування, узагальнення висновків. Проаналізовано використання групової, та індивідуальної форми навчання під час застосування методів проблемного навчання на уроках математики. The article examines the concept of problematic learning technology, which is aimed at the development of the student's communicative competence, active acquisition of knowledge and development of skills, as well as stimulation of independent and active cognitive activity. The possibilities and advantages of using problem-based learning methods in mathematics lessons in grades 5-6 are clarified, as well as the specifics of their implementation, taking into account the peculiarities of the mental development of students of younger adolescence. Recommendations for the implementation of problem-based learning using various teaching methods are considered: explanatory-illustrative, partially-research and research methods, cases are proposed in which they are better to use when organizing a problem-based conversation, when students work with textbooks and additional literature, when summarizing, summarizing conclusions.
- ДокументОсобливості навчання математики в рамках інклюзивної освіти(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-11) Гороховатська, Т.; Штонда, О.В статті розглянуто навчання математики в умовах інклюзивної освіти. Інклюзивна освіта – відносно нова область, яка передбачає навчання дітей з різними освітніми потребами та дітей з обмеженими можливостями здоров‘я разом. The article deals with the teaching of mathematics in conditions of inclusive education. Inclusive education is a relatively new field that involves teaching children with different educational needs and children with with disabilities together.
- ДокументРеалізація STEM-орієнтованого підходу до вивчення математики у закладах середньої освіти(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-11) Новохатська, О.; Штонда, О.В статті розглянуто STEM–орієнтований підхід до навчання, який характеризується поєднанням міждисциплінарності та практичної спрямованості у вивченні математики; це є процес формування низки особистісних якостей здобувачів освіти, таких як: уміння навчатися впродовж життя, критичне мислення, системне мислення, творчість, гнучкість, здатність до співпраці та командної роботи тощо. The article considers a STEM-oriented approach to learning, which characterized by a combination of interdisciplinarity and practical orientation in the study of mathematics; this is the process of forming a number of personal qualities of students, such as: the ability to learn throughout life, critical thinking, systems thinking, creativity, flexibility, ability to to cooperation and teamwork, etc.
- ДокументІнформатизація математичної освіти: сучасний стан та перспективи розвитку(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-11) Штонда, О.В статті розглянуто інформатизацію освіти. Інформатизація освіти є одним із провідних факторів, що впливають на інноваційні реорганізації в освітніх установах. Під інформатизацією розуміється процес, при якому політичні, технологічні, соціально-економічні та культурні складові компоненти не просто пов'язані один з одним, а буквально з'єднані разом. The article deals with the informatization of education. Informatization of education is one of the leading factors influencing innovative reorganizations in educational institutions. Informatization is understood as a process in which political, technological, socio-economic and cultural components are not just linked to each other, but literally connected together.