Перегляд за Автор "Хоу, Ісюань"
Зараз показано 1 - 6 з 6
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументАНАЛІЗ ЗМІСТУ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ ХІМІЇ В ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ КНР(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-03-16) Хоу, ІсюаньУ публікації наведено результати аналізу змісту підготовки вчителів хімії в закладах вищої освіти Китаю для подальшого порівняння із змістом підготовки відповідних українських фахівців. Зазначено, що наведені результати аналізу змісту підготовки вчителів хімії в закладах вищої освіти Китаю є корисними для розбудови вищої освіти в Україні, популяризації підготовки цих фахівців. Матеріал є цінним для подальшого порівняння із змістом підготовки відповідних українських фахівців. The publication presents the results of the analysis of the content of chemistry teacher training in Chinese higher education institutions for further comparison with the content of training of relevant Ukrainian specialists. It is noted that the results of the analysis of the content of chemistry teacher training in Chinese higher education institutions are useful for the development of higher education in Ukraine, the promotion of training of these specialists. The material is valuable for further comparison with the content of training of relevant Ukrainian specialists.
- ДокументЗАОХОЧЕННЯ ЯК МЕТОД СТИМУЛЮВАННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ХІМІЇ ДО ТВОРЧОЇ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ У ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-05-14) Хоу, ІсюаньУ публікації розглянуто заохочення майбутніх учителів хімії до творчої самореалізації у освітньому процесі, який є одним із дієвих методів стимулювання здобувачів вищої освіти до навчання і виховання, оскільки слугує механізмом активізації внутрішнього потенціалу. Ознаками цього феномену є задоволеність освітніми результатами, визнання їх оточуючими, впевненість у нових можливостях, прагнення виконувати діяльність ще краще. Зазначено, що заохочення є не лише підтвердженням правильності вчинків і дій людини, а рушійною силою творчої самореалізації майбутніх учителів, у тому числі й учителів хімії. Метод заохочення стимулює майбутніх учителів до творчої самореалізації в різних видах навчально-професійної діяльності. The publication examines the encouragement of future chemistry teachers to creative self-realization in the educational process, which is one of the effective methods of stimulating higher education students to study and education, as it serves as a mechanism for activating internal potential. Signs of this phenomenon are satisfaction with educational results, recognition by others, confidence in new opportunities, and the desire to perform activities even better. It is noted that encouragement is not only a confirmation of the correctness of a person's deeds and actions, but a driving force for creative self-realization of future teachers, including chemistry teachers. The method of encouragement stimulates future teachers to creative self-realization in various types of educational and professional activities.
- ДокументПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА В ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ КИТАЙСЬКОЇ НАРОДНОЇ РЕСПУБЛІКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-06-14) Хоу, Ісюань; Ло, ЮаньвеньУ публікації розкрито ідеї підвищення ефективності педагогічної практики в закладах вищої освіти Китайської Народної Республіки. Проведено опитування здобувачів третього курсу (разом 102 особи), які пройшли навчальну практику загальною кількістю 18 тижнів. Університет Сінтай, факультет хімії та хімічної інженерії, спеціальність «Хімія (педагогічна) спеціальність», 2020 рік вступу. Ефективність педагогічної практики залежить від багатьох факторів. Одним із таких факторів є систематична підготовка майбутніх учителів до практичної діяльності. Зазначено, що результати опитування засвідчили про те, що майбутні вчителі розуміють роль і значущість педагогічної практики. Власний досвід проведення студентської практики свідчить про необхідність підготовки до неї. The publication reveals ideas for increasing the effectiveness of pedagogical practice in higher education institutions of the People's Republic of China. A survey was conducted of third-year students (102 people in total) who completed a total of 18 weeks of training. Xintai University, Faculty of Chemistry and Chemical Engineering, specialty "Chemistry (pedagogical) specialty", year of admission 2020. The effectiveness of pedagogical practice depends on many factors. One of these factors is the systematic preparation of future teachers for practical activities. It was noted that the results of the survey proved that future teachers understand the role and significance of pedagogical practice. Own experience of conducting student practice testifies to the need to prepare for it.
- ДокументПедагогічне стимулювання майбутніх учителів хімії до професійної самореалізації у освітньому процесі в закладах вищої освіти України і Китаю(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Хоу, ІсюаньДисертація присвячена дослідженню теорії та практики педагогічного стимулювання майбутніх учителів хімії до професійної самореалізації у освітньому процесі в закладах вищої освіти України і Китаю. Доцільність наукового осмислення окресленої проблеми посилюються необхідністю усунення низки виявлених суперечностей, наявних у сучасній педагогічній теорії та практиці, а саме: між вимогами до підготовки висококваліфікованих учителів хімії в Україні та Китаї та недостатньо високим рівнем сформованості готовності до професійної самореалізації у випускників закладів вищої педагогічної освіти; між накопиченим досвідом і відсутністю цілісних порівняльних досліджень теорії та практики педагогічного стимулювання майбутніх учителів хімії до професійної самореалізації в освітньому процесі в закладах вищої освіти України й Китаю; між потребами в оновленні системи педагогічного стимулювання майбутніх учителів хімії до професійної самореалізації в освітньому процесі в закладах вищої освіти України й Китаю та недостатньо цілеспрямованим обміном і фрагментарним використанням накопиченого досвіду цих країн. На підставі результатів аналізу вітчизняної і зарубіжної літератури розкрито суть проблеми педагогічного стимулювання учасників освітнього процесу та визначено поняття «педагогічне стимулювання студентів до професійної самореалізації» як сукупність заохочувальних прийомів, методів, форм, технологій, засобів педагогічного впливу на свідомість, поведінку, корекцію діяльності та вчинків особистості, які спонукають і пришвидшують формування готовності здобувачів вищої педагогічної освіти до професійної самореалізації в педагогічній діяльності. Розглянуто різновиди педагогічних стимулів, доповнено функції педагогічного стимулювання особистості (навчальна, виховна, розвивальна, моральна, соціальна) функцією спонукання до кар’єрного зростання майбутніх учителів хімії, проаналізовано механізми активізації внутрішнього потенціалу майбутніх учителів хімії. У дисертації поняття «готовність майбутніх учителів хімії до професійної самореалізації» як інтегрована якість особистості, котра поєднує самомотивацію, знання й уміння ідентифікації й позиціонування себе в ролі вчителя, розкриття власного потенціалу в процесі засвоєння змісту, форм і методів, засобів педагогічної діяльності. Зазначено, що українські та китайські учені користуються схожою термінологією у визначенні поняття «готовність», «професійна самореалізація особистості», «учитель», «викладач». Практичне значення одержаних результатів полягає в тому, що результати аналізу теоретичних ідей та узагальнення досвіду педагогічного стимулювання майбутніх учителів хімії до професійної самореалізації використані для оновлення освітньої програми 30305 «Хімія в закладах освіти», освітньої програми «Хімія та біологія в закладах освіти» за спеціальністю 014 Середня освіта (Хімія) галузі знань 01 Освіта для першого (бакалаврського) рівня вищої освіти (Україна, ХНПУ імені Г. С. Сковороди), освітньої програми «Середня освіта. Хімія. Біологія, здоров’я людини та природознавство» із спеціальності 014.06 Середня освіта «Хімія» галузі знань 01 Освіта для першого (бакалаврського) рівня вищої освіти (Україна, МДПУ імені Богдана Хмельницького), Хімія (КНР, Університет Сінтай). Матеріали дисертації можуть стати науковим підґрунтям в процесі викладання педагогіки за професійним спрямуванням, основ педагогічної майстерності, порівняльної педагогіки, інноваційної педагогіки, а також під час написання монографій, підручників, навчальних посібників із педагогічної тематики, розробки та впровадження міждисциплінарних навчальних курсів, дисциплін вільного вибору для майбутніх учителів хімії. Теоретичні узагальнення, винесені із змісту дисертації, практичний досвід авторки наукової праці можуть бути використані в системі неформальної та інформальної освіти, а також для підготовки до акредитації освітніх програм та інституційного аудиту, підвищення кваліфікації й сертифікації викладачів, які забезпечують підготовку вчителів хімії, сертифікації учителів хімії в Державній службі якості освіти. The thesis is dedicated to researching the theory and practice of pedagogical stimulation of future chemistry teachers to professional self-realization in the educational process at universities in Ukraine and China. The expediency of the scientific understanding of the outlined problem is strengthened by the need to eliminate a number of identified contradictions present in modern pedagogical theory and practice, namely: between the requirements for the training of highly qualified chemistry teachers in Ukraine and China and the insufficiently high level of readiness for professional self-realization among graduates of pedagogical universities; between the accumulated experience and the lack of comprehensive comparative studies of the theory and practice of pedagogical stimulation of future chemistry teachers to professional self-realization in the educational process at universities in Ukraine and China; between the need to update the system of pedagogical stimulation of future chemistry teachers to professional self-realization in the educational process at universities in Ukraine and China and insufficiently targeted exchange and fragmented use of the accumulated experience of these countries. Based on the results of the analysis of local and foreign literature, the essence of the problem of pedagogical stimulation of participants in the educational process was revealed and the concept of "pedagogical stimulation of students to professional self-realization" was defined as a set of encouraging techniques, methods, forms, technologies, means of pedagogical influence on consciousness, behavior, correction of activities and actions personalities, who motivate and speed up the formation of readiness of students in pedagogical universities for professional self-realization in pedagogical activity. Varieties of pedagogical incentives were considered, the function of pedagogical stimulation of the personality (educational, upbringing, developmental, moral, social) was supplemented with the function of encouraging future chemistry teachers to career growth, the mechanisms of activation of the internal potential of future chemistry teachers were analyzed. In the thesis, the concept of "readiness of future chemistry teachers for professional self-realization" is described as an integrated personality quality that combines self-motivation, knowledge and the ability to identify and position oneself in the role of a teacher, revealing one's own potential in the process of mastering content, forms and methods, and means of pedagogical activity. It is noted that Ukrainian and Chinese scientists use similar terminology in defining the concepts of "readiness", "professional self-realization of the individual", "teacher", "lecturer". The practical significance of the obtained results is that the results of the analysis of theoretical ideas and the generalization of the experience of pedagogical stimulation of future chemistry teachers to professional self-realization were used to update the educational program 30305 "Chemistry in educational institutions", the educational program "Chemistry and biology in educational institutions" in specialty 014 Secondary education (Chemistry) field of knowledge 01 Education for the first (bachelor's) degree (Ukraine, H. S. Skovoroda KhNPU), educational program "Secondary education. Chemistry. Biology, human health and natural science" from the specialty 014.06 Secondary education "Chemistry" field of knowledge 01 Education for the first (bachelor) degree (Ukraine, Bohdan Khmelnytskyi MDPU), Chemistry (PRC, Xintai University). The thesis materials can be used as a scientific basis in the process of teaching pedagogy in a professional direction, the basics of pedagogical skills, comparative pedagogy, innovative pedagogy, as well as during the writing of monographs, textbooks, teaching aids on pedagogical topics, the development and implementation of interdisciplinary training courses, disciplines of free choice for future chemistry teachers. The theoretical generalizations are derived from the content of the thesis, the practical experience of the author of the scientific work can be used in the system of informal and non-formal education, as well as for preparation for the accreditation of educational programs and institutional audit, professional development and certification of teachers who provide training of chemistry teachers, certification of chemistry teachers in the State Education Quality Service.
- ДокументПРОБЛЕМИ СТИМУЛЮВАННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ХІМІЇ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ В ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ УКРАЇНИ І КИТАЮ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-12-12) Хоу, ІсюаньЗазначено, що стимулювання майбутніх учителів хімії в освітньому середовищі є процесом створення таких педагогічних умов, котрі прискорюють розкриття особистості, її схильностей до хімічних наук і педагогічної діяльності. Наразі недостатньо впроваджуються активні методи навчання та засоби ІКТ для професійної самореалізації педагогів. It has been noted in the article that stimulating future Chemistry teachers in the educational environment is a process of creating such pedagogical conditions that accelerate the revelation of person's identity, his inclinations to chemical sciences and pedagogical activity. Currently, active teaching methods and ICT tools for teachers' professional self-realization are not insufficiently implemented.
- ДокументФОРМУВАННЯ ДУХОВНО-ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИХ УМІНЬ УЧНІВ НА УРОКАХ ХІМІЇ(Всесвітнє наукове ноосферно-онтологічне товариство, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, ГО «Фонд розвитку науки та освіти «ІНТЕЛЕКТ», 2021) Хоу, ІсюаньУ статті зазначено, що хімія як природнича наук має великий потенціал для формування духовності й інтелектуальних умінь учнів. Розв’язання задач і вправ вимагає сформованості вмінь аналізувати, узагальнювати, виявляти причинно-наслідкові зв’язки, робити висновки. Професіоналізм учителя дозволяє сформувати духовно-інтелектуальні вміння школярів на уроках хімії. The article notes that chemistry as a natural science has great potential for the formation of spirituality and intellectual skills of students. Solving problems and exercises requires the formation of skills to analyze, generalize, identify cause-and-effect relationships, draw conclusions. The professionalism of the teacher allows to form the spiritual and intellectual skills of students in chemistry lessons.