Перегляд за Автор "Сімакова, С. І."
Зараз показано 1 - 6 з 6
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументОсобливості художньої образності вокальної творчості В. А. Моцарта як складова виконавської підготовки майбутнього викладача музичного мистецтва(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-12-23) Сімакова, С. І.В статті з’ясовуються особливості вокальної творчості В. А. Моцарта, як видатного представника-новатора доби Класицизму. Розглядається оперна та камерно-вокальна творчість композитора. Визначається специфіка художньої образності вокальних творів та їх втілення в музичній драматургії. В статье анализируются особенности вокального творчества В. А. Моцарта, как выдающегося представителя-новатора эпохи Классицизма. Рассматриваются оперное и камерно-вокальное творчество композитора. Определена специфика художественной образности вокальных произведений и их воплощение в музыкальной драматургии.The article explains the peculiarities of V. A.Mozart's vocal creativity. Mozart, as a prominent representative of the innovator of the Classicism era. The opera and chamber and vocal creativity of the composer are considered. Specificity of artistic imagery of vocal and their embodiment in musical dramaturgy is determined.
- ДокументПРОБЛЕМА ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА ДО ПРОФЕСІЙНОГО САМОВДОСКОНАЛЕННЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-20) Сімакова, С. І.У статті визначено суть понять «професійна готовність», «професійне самовдосконалення» та «готовність до професійного самовдосконалення». Проаналізовано суть та види професійної готовності, визначено чинники, показники та умови професійного самовдосконалення майбутніх фахівців музичного мистецтва. The article defines the essence of the concepts of “professional readiness”, “professional self-improvement” and “readiness for professional self-improvement”. The essence and types of professional readiness are analyzed, the factors, indicators and conditions of professional self-improvement of future specialists of musical art are revealed.
- ДокументРОЗВИТОК ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ-МУЗИКАНТІВ ЗАСОБАМИ ЦИФРОВОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-06-14) Сімакова, С. І.У публікації проаналізовано розвиток творчого потенціалу майбутніх педагогів-музикантів засобами цифрового освітнього середовища. Застосування інформаційно-комунікаційних технологій у процесі підготовки майбутніх педагогів-музикантів відкриває можливості для опанування широкого спектру навчальної інформації, освітніх ресурсів та програмових засобів, інтерактивних навчальних матеріалів, що сприяє підвищенню пізнавальної активності, самостійності та забезпечує реалізацію творчих можливостей особистості в освітньому процесі. Зазначено, що створення в закладі вищої освіти цифрового освітнього середовища не лише надає унікальні можливості для розвитку творчого потенціалу майбутніх педагогів-музикантів, а й відповідає викликам сучасності, забезпечуючи гнучкість, динамічність, інноваційність та студентоцентрованість освітнього процесу. The publication analyzes the development of the creative potential of future teachers-musicians by means of the digital educational environment. Application of information and communication technologies in the process of training future teachers-musicians opens opportunities for mastering a wide range of educational information, educational resources and program tools, interactive educational materials, which contributes to increasing cognitive activity, independence and ensures the realization of creative possibilities of the individual in the educational process. It is noted that the creation of a digital educational environment in a higher education institution not only provides unique opportunities for the development of the creative potential of future music teachers, but also meets the challenges of modern times, ensuring flexibility, dynamism, innovation and student-centeredness educational process.
- ДокументРоль цифрових технологій неформальної та інформальної освіти у професійному становленні майбутніх фахівців музичного мистецтва(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-03-02) Сімакова, С. І.В статті досліджено проблему організації неформальної та інформальної освіти в процесі професійної підготовки майбутніх фахівців музичного мистецтва. У виокремленні форм неформальної освіти майбутніх фахівців музичного мистецтва закцентувано увагу на дистанційній формі, яка може бути представлена близькими до очної форми видами музично-педагогічної діяльності: участю майбутніх педагогів-музикантів у мистецьких та творчих об’єднаннях, групах, мистецьких та наукових школах, творчих студіях; мистецьких фестивалях та конкурсах; участю у вебінарах, конференціях, тренінгах, майстер-класах, майстерках; електронних дистанційних курсах, курсах підвищення кваліфікації, онлайн стажуваннях. The article examines the problem of organizing informal and informal education in the process of professional training of future specialists in musical art. In distinguishing the forms of informal education of future specialists in musical art, attention is focused on the remote form, which can be represented by types of music-pedagogical activity close to the face-to-face form: the participation of future teachers-musicians in artistic and creative associations, groups, art and scientific schools, creative studios; art festivals and competitions; participation in webinars, conferences, trainings, master classes, workshops; electronic distance courses, professional development courses, online internships.
- ДокументСУТНІСТЬ ТА ЗМІСТ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ В СИСТЕМІ ПРОФЕСІЙНОГО САМОВДОСКОНАЛЕННЯ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-02-28) Сімакова, С. І.У публікації досліджено зміст самостійної роботи в системі професійного самовдосконалення майбутніх фахівців музичного мистецтва. Наведено основні завдання здійснення самостійної роботи у закладі вищої освіти, схарактеризовано її функції. Зазначено, що систематичне здійснення самостійної роботи в процесі професійної підготовки визначає успішність процесу професійного самовдосконалення майбутніх фахівців музичного мистецтва, оскільки систематичне самостійне опрацювання навчального матеріалу, здійснення пошуково-аналітичної діяльності, виконання творчих завдань з навчальних дисциплін сприяє підвищенню пізнавальної активності, ініціативності та самостійності здобувача вищої освіти в навчальному процесі, формуванню самоосвітніх умінь та навичок, розвитку навичок самоорганізації і самоуправління, детермінує самосвідомість у здійсненні професійних завдань та таким чином стає підґрунтям ефективності процесу професійного самовдосконалення. The publication examines the content of independent work in the system of professional self-improvement of future music specialists. The main tasks of independent work in a higher education institution are given, and its functions are characterized. It is noted that the systematic implementation of independent work in the process of professional training determines the success of the process of professional self-improvement of future music specialists, since the systematic independent processing of educational material, the implementation of search and analytical activities, the performance of creative tasks from educational disciplines contributes to the increase of cognitive activity, initiative and independence of the student of higher education of education in the educational process, the formation of self-education skills and abilities, the development of self-organization and self-management skills, determines self-awareness in the implementation of professional tasks and thus becomes the basis for the effectiveness of the process of professional self-improvement.
- ДокументФеномен художнього образу в науковій проекції(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2019-05-10) Сімакова, С. І.; Ткаченко, М. О.В статті автор звертається до історії процесу дослідження визначення та специфіки художнього образу в філософських, естетичних, мистецтвознавчих, філологічних галузях. Зроблено висновок, що художній образ у науковому просторі є складним феноменом, виступаючи у той же час основною категорією створення і розуміння творів мистецтва. В статье автор обращается к истории процесса исследования определения и специфики художественного образа в философских, эстетических, искусствоведческих, филологических отраслях. Сделан вывод, что художественный образ в научном пространстве является сложным феноменом, выступая в то же время основной категорией создания и понимания произведений искусства. In the article the author addresses the history of the process of researching the definition and specificity of the artistic image in the philosophical, aesthetic, art, philological fields. It is concluded that the artistic image in the scientific space is a complex phenomenon, acting at the same time as the main category of creation and understanding of works of art.