Перегляд за Автор "Се, Кежань"
Зараз показано 1 - 6 з 6
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументОРГАНІЗАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНОГО ПАРТНЕРСТВА У ЗВО ЯК АКТУАЛЬНА НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-03-20) Се, КежаньУ статті проаналізовано педагогічне партнерство у вищій освіті, висвітлено результати досліджень і практичний досвід співпраці між закладами освіти, різні аспекти партнерства, його роль у формуванні професійних компетентностей майбутніх вчителів та особливості організації спільних заходів для підтримки освітян. The article is dedicated to the analysis of pedagogical partnership in higher education. The research results and practical experience of cooperation between educational institutions, various aspects of partnership, its role in the formation of pre-service teachers’ professional competences and the peculiarities of organising joint activities to support educators are highlighted.
- ДокументПартнерство викладачів і студентів музичних спеціальностей у коледжах КНР як напрям дослідження(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-11) Се, КежаньВ статті досліджено педагогічне партнерство, обґрунтовано теоретичні аспекти та узагальнено результативні практики організації педагогічного партнерства викладачів і студентів музичних спеціальностей у коледжах КНР для творчого застосування цих напрацювань в українських закладах вищої освіти. The article investigates pedagogical partnership, substantiates theoretical aspects and summarizes effective practices of organizing pedagogical partnership of teachers and students of musical specialties in colleges of China for the creative application of these developments in Ukrainian higher education institutions.
- ДокументПартнерство – константа життeтворчості Івана Прокопенка і Григорія Сковороди(Харківський національний університет радіоелектроніки, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, Харківський регіональний інститут державного управління Національної академії державного управління при Президентові України, Приватна фірма «Колегіум», 2022) Се, КежаньВивчення професійного доробку і творчості Івана Прокопенка, Григорія Сковороди в умовах воєнного стану в Україні сприятиме утвердженню партнерства в організації освітнього процесу, підвищенню якості професійної підготовки. Метою статті визначено розкриття сутності і шляхів реалізації партнерства на прикладі життя і професійної діяльності Івана Прокопенка та Григорія Сковороди. Для досягнення мети використано методи порівняльний історичний – для розкриття ключових моментів розуміння партнерства педагогами. Методи аналізу, синтезу і узагальнення історичних фактів використано для обґрунтування ідей педагогіки партнерства. Ретроспективний метод застосовано для творчої інтерпретації результатів проведеного дослідження. Автор розкрив ідею партнерства з опорою на синергетичний і системний підходи. Культуровідповідність і принцип історизму дав змогу охарактери- зувати партнерство як динамічний феномен, який обумовлений соціальними чинниками. У статті наголошено, що в партнерській взаємодії важлива ідея демократії «рівний рівному», визнається безумовна рівність у праві висловити свою позицію, повага іншої точки зору, довіра і доброзичливість у комунікуванні та взаємодії. Також визнається цінність неявних знань і досвіду, взаємної вимогливості. Автор у статті обґрунтував, що Григорій Сково- рода дав взірець соціально значимого партнерства і людяності у Харківському колегіумі, приватному викладанні. Виділено основні позиції педагогічного партнерства Григорія Сковороди: особистісний діа- лог у формах навчальної взаємодії; дружня розмова, листування у позанавчальний час для спонукання до самопізнання, самозаглиблення, самоаналізу; моделювання життєвих ситуацій, ситуацій вибору з проєкцією на успіх. Ціннісні орієнтири педагогіки партнерства за Іваном Прокопенком: повага, доброзичливість, довіра, діалог і розподілене лідерство. Він утвердив партнерство у всіх формах навчальної, виховної, про- фесійної і науково-дослідної роботи в Харківському національному педагогічному університеті імені Г. С. Сковороди на основі філософії серця, гуманної педагогіки. У статті зазначено, що у своїй діяльності Іван Прокопенко послуговувався принципами довіри і відкритості у професійних комунікаціях, поваги і визнання самоцінності кожної особистості. Він успішно застосовував практику розподіленого лідерства, в усіх горизонталях зв’язків і діяльності університету. Спільні аспекти педагогічного партнерства Івана Прокопенка і Григорія Сковороди: уважне ставлення до студента, розуміння самоцінності людини, кордоцентричне проживання успіху і поразки. Перспективним напрямом подальшого дослідження пропонуємо порівняння ідей партнерства в творчості Конфуція і сучасних практиках партнерства закладів освіти України і Китайської Народної Республіки. The study of the professional work of Ivan Prokopenko and Grigory Skovoroda under the conditions of martial law in Ukraine will contribute to the establishment of partnership in the organization of the educational process, and the improvement of the quality of professional training. The purpose of the article is to reveal the essence and ways of implementing partnership on the example of the life and professional activity of Ivan Prokopenko and Grigory Skovoroda. To achieve the goal, comparative historical methods were used – to reveal the key points of understanding of partnership by teachers. The methods of analysis, synthesis and generalization of historical facts are used to substantiate the ideas of partnership pedagogy. The retrospective method was used for creative interpretation of the results of the conducted research. In the article, the author revealed the idea of partnership based on synergistic and systemic approaches. Cultural relevance and the principle of historicism made it possible to characterize partnership as a dynamic phenomenon that is determined by social factors. The article emphasizes that the idea of "equal to equal" democracy is important in partner interaction, unconditional equality in the right to express one's position, respect for another point of view, trust and goodwill in communication and interaction are recognized. The value of tacit knowledge and experience, mutual demand is also recognized. In the article, the author substantiated that Grigory Skovoroda set an example of socially significant partnership and humanity in the Kharkiv Collegium, private teaching. The main positions of Grigory Skovoroda's pedagogical partnership are highlighted: personal dialogue in forms of educational interaction; friendly conversation, correspondence in extracurricular time to encourage self-discovery, self-immersion, self-analysis; simulation of life situations, choice situations with a projection for success. Value orientations of partnership pedagogy according to Ivan Prokopenko: respect, benevolence, trust, dialogue and distributed leadership. He approved the partnership in all forms of educational, educational, professional and research work at G.S. Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University on the basis of the philosophy of the heart, humane pedagogy. The article states that in his activities, Ivan Prokopenko used the principles of trust and openness in professional communications, respect and recognition of the self-worth of each individual. He successfully applied the practice of distributed leadership, in all horizons of connections and activities of the university. Common aspects of the pedagogical partnership of Ivan Prokopenko and Grigory Skovoroda: careful attitude to the student, understanding of the self-worth of a person, cordocentric living of success and failure. As a promising direction for further research, we offer a comparison of the ideas of partnership in the work of Confucius and modern practices of partnership in educational institutions of Ukraine and China.
- ДокументПРИНЦИПИ ОРГАНІЗАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ВЗАЄМОДІЇ ВИКЛАДАЧІВ У КОЛЕДЖАХ КНР(Інститут педагогічної освіти i освiти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-06-13) Се, Кежань; Боярська-Хоменко, А. В.Стаття розглядає принципи організації педагогічної взаємодії викладачів у коледжах Китаю. Визначені принципи включають встановлення відкритої атмосфери, активну участь студентів, стимулювання самовираження та креативності, систематичне професійне зростання, індивідуалізацію навчання та неперервне професійне зростання. The article discusses the principles of organising pedagogical interaction of teachers in Chinese colleges. The principles include the establishment of an open atmosphere, active participation of students, stimulation of self-expression and creativity, systematic professional growth, individualisation of learning and continuous professional development.
- ДокументЦифровізація процесу формування фахових компетентностей(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-09-21) Доценко, С. О.; Собченко, Т. М.; Ворожбіт-Горбатюк, В. В.; Чжоу, Ань; Ван, Чжен; Му, Веньлун; Чан, Чжень; Се, КежаньМетодичні рекомендації містять інформаційно-дорадчі матеріали про використання цифрових платформ та сервісів у процесі підготовки фахівців музичних спеціальностей. Методичні матеріали, запропоновані укладачами, будуть корисними в організації самостійної, навчальної, науково-дослідної роботи, опанування циклу професійної (спеціальної) підготовки, вибіркових компонент ОНП, практичної підготовки здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти, галузь знань 01 Освіта / Педагогіка. Навчальне видання розраховане для використання здобувачами третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти, науково-педагогічними працівниками груп забезпечення освітньо-наукових програм, галузь знань 01 Освіта / Педагогіка. Methodological recommendations contain informational and advisory materials on the use of digital platforms and services in the process of training specialists in music specialties. The methodical materials proposed by the compilers will be useful in the organization of independent, educational, research work, mastering the cycle of professional (special) training, selective components of ONP, practical training of applicants of the third (educational and scientific) level of higher education, field of knowledge 01 Education / Pedagogy . The educational edition is designed for use by students of the third (educational-scientific) level of higher education, scientific-pedagogical workers of groups providing educational-scientific programs, field of knowledge 01 Education / Pedagogy.
- ДокументІнформаційно-комунікаційна компетентність педагога як ресурс партнерства(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Ворожбіт-Горбатюк, В. В.; Борисенко, Н. О.; Се, КежаньУ статті порушено проблему налагодження партнерських продуктивних відносин між учасниками освітнього процесу. Автори розглядають роль інформаційно-комунікаційної компетентності педагога в налагодженні партнерства. У статті автори зосередили увагу на базових умовах формування такої компетентності. Зокрема: створення можливостей для розвитку і вдосконалення осмислення новітніх знань з навчального предмета, фахових методик, технологій, втілення сучасних підходів до організації освітнього процесу, реалізації програми особистісного і професійного розвитку. Авторами статті наголошено, щоб здійснювати комунікацію з різними цільовими аудиторіями на основі партнерства, презентувати професійний досвід та інноваційний проєкт важливо створювати відкрите безпечне освітнє середовище для досягнення очікуваних результатів навчання; розробляти методичне забезпечення навчальних просторів і професійного саморозвитку; створювати новий освітній контент, використовувати сучасні цифрові сервіси і застосунки у професійній інноваційній діяльності; відповідально використовувати технології бізнесу, медіа, підприємництва під час розроблення й реалізації освітніх проєктів. У статті інформаційно-комунікативна компетентність педагога в контексті партнерства розглядається як синтез мовно-комунікативної компетентності (знання і володіння державною мовою, розуміння і врахування специфіки культури мовного середовища (мова корінного народу, нацменшин), мовно-комунікативні навички здобувачів), а також – інформаційно-цифрової компетентності. Остання органічно поєднує: орієнтування в інформаційному просторі, критичне мислення, володіння цифровими освітніми ресурсами, цифровими технологіями. У статті автори успіх партнерства вбачають в активній взаємодії кожної із сторін-учасниць освітнього процесу, спільному баченні цілей розвитку здобувача у конкретному закладі освіти. Наведено приклад партнерської взаємодії на основі гайда, Must have, Хендбука. Перспективи подальших наукових розвідок автори бачать у вивченні і компаративному аналізі досвіду партнерства учасників освітнього процесу України і КНР, розробленні відповідного методичного забезпечення. The article raises the issue of establishing productive partnerships between participants in the educational process. The authors consider the role of information and communication competence of the teacher in establishing a partnership. In the article, the authors focused on the basic conditions for the formation of such competence. In particular: creating opportunities for the development and improvement of understanding of the latest knowledge on the subject, professional methods, technologies, implementation of modern approaches to the organization of the educational process, the realization of the program of personal and professional development. The authors of the article emphasize that in order to communicate with different target audiences on the basis of partnership, to present professional experience and an innovative project, it is important to create an open safe educational environment to achieve the expected learning outcomes; to develop methodological support for educational spaces and professional self-development; create new educational content, use modern digital services and applications in professional innovation; responsibly use the technologies of business, media, entrepreneurship in the development and implementation of educational projects. The article considers the information and communicative competence of the teacher in the context of partnership as a synthesis of language and communication competence (knowledge and proficiency of the state language, understanding and taking into account the specifics of the culture of the language environment (indigenous language, national minorities), digital competence. The article organically combines: orientation in the information space, critical thinking, skills in digital educational resources, digital technologies. In the article, the authors see the success of the partnership in the active interaction of each of the parties involved in the educational process, a common vision of the development goals of the applicant in a particular educational institution. An instance of partnership interaction is given on the example of a guide, Must have, Handbook. The authors see prospects for further scientific research in the study and comparative analysis of the experience of partnership between participants in the educational process of Ukraine and People's Republic of China, the development of appropriate methodological support.