Перегляд за Автор "Ревенко, І. В."
Зараз показано 1 - 9 з 9
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументЕМПАТІЙНО-РЕФЛЕКСИВНА КУЛЬТУРА ЯК ПРОФЕСІЙНА ЯКІСТЬ УЧИТЕЛЯ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-03-16) Ревенко, І. В.У публікації досліджено формування емпатійно-рефлексивної культури майбутніх учителів мистецької освітньої галузі. Зазначено, що емпатійно-рефлексивна культура вчителя є інтегрованою професійною якістю, яка має виняткове значення в практиці сучасної школи. Особливо це стосується вчителів мистецької освітньої галузі, оскільки предметний напрям їхньої професійної діяльності безпосередньо пов’язаний з емоційно-почуттєвою сферою учнів. The publication investigates the formation of empathic and reflective culture of future teachers in the field of art education. It is noted that the empathic and reflective culture of the teacher is an integrated professional quality that is of exceptional importance in the practice of modern school. This is especially true for teachers of the artistic educational field, since the subject area of their professional activity is directly related to the emotional and sphere of students.
- ДокументЕМПАТІЙНІСТЬ ЯК ПРОФЕСІЙНА ЯКІСТЬ УЧИТЕЛЯ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-06-13) Ревенко, І. В.У публікації досліджено емпатійність учителя мистецької освітньої галузі, яка є важливою професійною якістю, що має велике значення у зв’язку з організацією як педагогічної взаємодії з учнями, так і художньої взаємодії з творами мистецтв. Емпатія передбачає суб’єктивне сприйняття іншої людини, уміння поставити себе на її місце, проникнути в її внутрішній світ, зрозуміти її переживання, думки, почуття. Зазначено, що сформована емпатійність учителя має подвійне значення – як педагогічно значуща якість та як специфічна якість, необхідна для повноцінного сприйняття та розуміння художніх образів. Емпатійність вчителя мистецької освітньої галузі є важливою професійною якістю, що має велике значення у зв’язку з організацією як педагогічної взаємодії з учнями, так і художньої взаємодії з творами мистецтв. The publication examines the empathy of the art education teacher, which is an important professional quality that is of great importance in connection with the organization of both pedagogical interaction with students and artistic interaction with works of art. Empathy involves the subjective perception of another person, the ability to put oneself in their place, penetrate their inner world, understand their experiences, thoughts, and feelings. It is noted that the formed empathy of the teacher has a double meaning - as a pedagogically significant quality and as a specific quality necessary for full perception and understanding of artistic images. Empathy of an art education teacher is an important professional quality, which is of great importance in connection with the organization of both pedagogical interaction with students and artistic interaction with works of art.
- ДокументЕСТЕТИЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2018-04-10) Ревенко, І. В.Розкрито суть естетизації освітнього середовища як процесу створення сукупності факторів формування естетичної свідомості майбутнього вчителя. До таких факторів віднесено: соціальне оточення – студенти, викладачі, характер їх спілкування та взаємодії; предметно-просторове середовище. Визначено основні напрями та методи естетизації освітнього середовища. The essence of aestheticization of educational environment as a process of creating a set of factors for the formation of future teacher’s aesthetic consciousness has been revealed. These factors include: the social environment – students, teachers, the nature of their communication and interaction; subject-spatial environment. The basic directions and methods of aestheticization of the educational environment have been determined.
- ДокументПІДГОТОВКА ВИКЛАДАЧІВ ДО ФОРМУВАННЯ ЕМПАТІЙНО-РЕФЛЕКСИВНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ(Інститут педагогічної освіти i освiти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-06-08) Ревенко, І. В.У статті доведено необхідність спеціальної підготовки викладачів до формування емпатійно-рефлексивної культури майбутніх учителів. Розкрито суть такої підготовки як цілеспрямованого, організованого процесу, спрямованого на підвищення рівня професійної компетентності викладачів в означеному напрямі, активізації їхньої самоосвітньої діяльності. Визначено складові емпатійно-рефлексивної підготовки викладачів: мотиваційно-ціннісна спрямованість, науково-теоретична підготовка, готовність до рефлексії. The article proves the necessity of special teacher training to form empathic and reflexive culture of future teachers. The essence of such training as a purposefully organized process aimed at increasing the level of professional competence of teachers in this direction, activation of their self-educational activity is revealed. The components of empathy-reflexive teacher training are determined: motivational and value orientation, scientific-theoretical training, readiness for reflection.
- ДокументРозвиток виконавської техніки майбутнього вчителя музичного мистецтва(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2018-03-22) Цянь, Лун; Ревенко, І. В.Стаття присвячена проблемі взаємодії технічного та художнього аспектів виконавської майстерності Розкрито методи розвитку виконавської техніки і художніх умінь майбутнього вчителя музичного мистецтва. Статья посвящена проблеме взаимодействия технического и художественного аспектов исполнительского мастерства. Раскрыты методы развития исполнительской техники и художественных умений будущего учителя музыкального искусства. The article is devoted to the problem of the interaction of technical and artistic aspects of performing skills. The methods of developing the performing technique and artistic skills of the future teacher of musical art are revealed.
- ДокументРОЛЬ ЕМПАТІЙНО-РЕФЛЕКСИВНОЇ КУЛЬТУРИ ВЧИТЕЛЯ В РЕАЛІЗАЦІЇ ПРИНЦИПІВ ПЕДАГОГІКИ ПАРТНЕРСТВА(Центральноукраїнський державний університет імені Володимира Винниченка, 2023-09-27) Ревенко, І. В.У публікації проаналізовано роль емпатійно-рефлексивної культури вчителя в реалізації принципів педагогіки партнерства. Реалізація принципів педагогіки партнерства створює комфортну морально-психологічну атмосферу в шкільному колективі, сприяє оптимізації навчання та забезпеченню навчальної автономії кожного учня, що зумовлює підвищення його відповідальності за власні результати навчання, мотивує до особистісного саморозвитку, дає можливість найповнішого розкриття власного інтелектуального й творчого потенціалу. Ідеї педагогіки партнерства активно впроваджував видатний вітчизняний педагог В. Сухомлинський, який надавав виняткового значення емпатії й наголошував, що гарний вчитель – це людина, яка любить дітей, знаходить радість у спілкуванні з ними, бере близько до серця дитячі радощі й прикрощі, знає душу дитини. Зазначено, що емпатійно-рефлексивна культура вчителя, як основа розуміння світу іншої людини, гуманістичних орієнтирів та способів їх досягнення під час спільної діяльності, побудови доброзичливих, гармонійних взаємин, відіграє важливу роль в реалізації принципів педагогіки партнерства в сучасному освітньому просторі. The publication analyzes the role of a teacher's empathetic and reflexive culture in implementing the principles of partnership pedagogy. The implementation of the principles of partnership pedagogy creates a comfortable moral and psychological atmosphere in the school team, contributes to the optimization of learning and ensuring the learning autonomy of each student, which leads to an increase in his responsibility for his own learning results, motivates to personal self-development, gives the opportunity to fully reveal his own intellectual and creative potential. The ideas of partnership pedagogy were actively implemented by the outstanding domestic teacher V. Sukhomlynskyi, who attached exceptional importance to empathy and emphasized that a good teacher is a person who loves children, finds joy in communication with them, takes children's joys and sorrows close to his heart, knows the child's soul . It is noted that the empathetic and reflective culture of the teacher, as the basis of understanding the world of another person, humanistic guidelines and ways of achieving them during joint activities, building friendly, harmonious relationships, plays an important role in the implementation of the principles of partnership pedagogy in the modern educational space.
- ДокументТворча компетентність учителя мистецьких дисциплін як складова його професіоналізму(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2018-03-22) Ревенко, І. В.В статті розкрито роль творчої компетентності учителя мистецьких дисциплін в становленні його професіоналізму. Акцентовано увагу на значенні розвитку творчої уяви майбутніх учителів мистецьких дисциплін. В статье раскрыта роль творческой компетентности учителя художественных дисциплин в становлении его профессионализма. Акцентировано внимание на значении развития творческого воображения будущих учителей художественных дисциплін. The article reveals the role of creative competence of a teacher of art disciplines in the development of his professionalism. The attention is focused on the value of the development of the creative imagination of future teachers artistic disciplines.
- ДокументФормування естетичного смаку учнів на прикладі творчості Ейтора Віла-Лобоса(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2019-12-23) Мироненко, І. А.; Ревенко, І. В.Здатність людини до сприймання естетичних ознак, явищ, предметів навколишнього світу позитивно впливає на її світогляд і взаємовідносини з іншими людьми. Музика як один із видів мистецтва культурно збагачує людину, впливає на прояви добра, духовності, розвиток естетичного смаку. Творчій доробок такого композитора як Ейтор Віла-Лобос є одним із прикладів впливу на формування естетично розвиненої особистості. Способность человека к восприятию эстетических признаков, явлений, предметов окружающего мира положительно влияет на его мировоззрение и взаимоотношения с другими людьми. Музыка как один из видов искусства культурно обогащает человека, влияет на проявления добра, духовности, развитие эстетического вкуса. Творческий доработок такого композитора как Эйтор Вилла-Лобос является одним из примеров влияния на формирование эстетически развитой личности.The ability of a person to perceive aesthetic features, phenomena, objects of the outside world has a positive effect on his worldview and relationships with other people. Music as a type of art culturally enriches a person, influences the manifestations of goodness, spirituality, development of aesthetic taste. The creative achievement a composer Heitor Villa-Lobos is an example of influencing the formation of aesthetically developed person.
- ДокументІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНЕ СЕРЕДОВИЩЕ ЯК ФАКТОР ПІДГОТОВКИ ЗДОБУВАЧІВ ПРОФЕСІЙНОЇ (ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ) ОСВІТИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-20) Ревенко, І. В.; Усиченко, О. В.Стаття присвячена проблемі створення інформаційно-комунікаційного середовища як фактора підвищення ефективності та якості підготовки здобувачів професійної (професійно-технічної) освіти. Здійснено аналіз ключових понять «інформаційне середовище», «інформаційно-освітнє середовище». Визначено суть та складові інформаційно-комунікаціного середовища закладів професійної (професійно-технічної) освіти. The article is devoted to the problem of creation an information and communication environment as a factor in improving the efficiency and quality of training of applicants for professional (professional and technical) education. The analysis of key concepts «information environment», «information-educational environment» is carried out. The essence and components of the information and communication environment of professional (professional and technical) education institutions are determined.