Перегляд за Автор "Науменко, С. С."
Зараз показано 1 - 19 з 19
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументCИСТЕМА ПРОФЕСIЙНОГО НАВЧАННЯУ КНР(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-03-24) Науменко, С. С.У публікації розглянуто професійне навчання обдарованих учнів у КНР. Професійна освіта у Китаї включає професійно-технічну освіту, середню професійну освіту, вищу професійну освіту і професійну підготовку. The publication discusses the vocational training of gifted students in China. Vocational education in China includes vocational education, secondary vocational education, higher vocational education and vocational training.
- ДокументEuropean holiday in the context of сhinese culture(Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-03-28) Волохова, В. В.; Науменко, С. С.The article highlights the theme of the European holiday in the context of Chinese culture. У статті висвітлюється тема європейського свята в контексті китайської культури. В статье освещается тема европейского праздника в контексте китайской культуры.
- ДокументThe reflection of antient сhinese traditions in modern culture of consumption(Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-03-28) Зимовськой, Д. С.; Науменко, С. С.The article highlights the topic of displaying ancient Chinese traditions in modern consumer culture. У статті висвітлюється тема відображення античних китайських традицій в сучасній культурі споживання. В статье освещается тема отображения античных китайских традиций в современной культуре потребления.
- ДокументВитоки ідеї навчання і виховання обдарованих дітей у Китаї(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021) Науменко, С. С.У статті здійснено аналіз окремих ієрогліф китайської мови, які означають обдарованість та талановитість: 才 – талант, 材 – якість, 有 才华的–обдарованість. З’ясовано, що питанню формування інтелектуальної еліти в Китаї завжди надавалось особливе значення на рівні наукової і дослідницької діяльності, внутрішньої державної політики. Першим до проблеми виховання і навчання обдарованих дітей звернувся Конфуцій, який був переконаний у необхідності відбору до навчання саме обдарованих дітей. Погляди Конфуція цілковито відповідали тогочасним вимогам: розвиток здібностей людини нерозривно пов’язаний із практичною діяльністю та є запорукою існування системи державного устрою. Установлено, що Конфуцій «поділяв» суспільство на людей вищої і нижчої категорій виключно за рівнем розвитку інтелектуальних здібностей та рівнем здобутих знань. З часом переконання Конфуція стали основою державної політики, а його ідеї щодо обдарованості – головними в державотворчому процесі. Управлінський апарат формувався відповідно до рівня розвитку творчих, інтелектуальних здібностей претендентів на посади. Було розроблено систему триступеневих іспитів: іспит на рівні повіту, котрий давав право на отримання першого вченого ступеню «сюцай», іспит на рівні провінції – другий вчений ступінь «цзюйжень», столичний іспит, що давав змогу отримати третю вчену ступінь і дозвіл обіймати найвищі державні посади. Таким чином, майбутнє професійне зростання кожної китайської дитини залежало від рівня освіченості, творчої й інтелектуальної обдарованості. Об’єктивний науковий пошук дозволив визначити і недоліки роботи з обдарованими дітьми, зокрема китайський мислитель Мо-Цзи відзначав, що навчати потрібно усіх дітей, а не лише найбільш здібних. Зазначимо, що негативним аспектом теорії конфуціанства став поділ соціуму на дві складові – люди розумової та люди фізичної праці. Так, послідовник Конфуція Мен-Цзи робив акцент на тому, що «люди інтелектуальної праці» повинні керувати «людьми фізичної праці», що негативно позначилось на рівні толерантності в тогочасному китайському суспільстві і стало частиною китайської традиції аж до ХХ століття. The article analyzes the individual characters of the Chinese language, which mean giftedness and talent: 才 - talent, 材 - quality, 有才华的 - gifted. It was found that the issue of formation of the intellectual elite in China has always been given special importance at the level of scientific and research activities, domestic public policy. Confucius was the first to address the problem of raising and educating gifted children, who was convinced of the need to select gifted children for education. Confucius' views fully met the requirements of the time: the development of human abilities is inextricably linked with practical activities and is the key to the existence of a system of government. It is established that Confucius "divided" society into people of higher and lower categories solely on the level of development of intellectual abilities and the level of acquired knowledge. Over time, Confucius' beliefs became the basis of public policy, and his ideas about talent - the main in the state-building process. The management staff was formed in accordance with the level of development of creative, intellectual abilities of candidates for positions. A system of three-level exams was developed: the county-level exam gave the right to receive the first academic degree «xucai», the provincial-level exam - the second academic degree «juzhen», the capital exam gave the third degree and permission to occupy the highest. Thus, the future professional growth of each Chinese child depended on the level of education, creative and intellectual talent. An objective scientific search has identified the shortcomings of working with gifted children, in particular, the Chinese thinker Mo Zi noted that all children should be taught, not just the most capable. Note that the negative aspect of the theory of Confucianism was the division of society into two components - people of mental labor and people of physical labor. Thus, the follower of Confucius Meng Zi emphasized that «people of intellectual labor» should lead «people of physical labor», which negatively affected the level of tolerance in contemporary Chinese society and became part of the Chinese tradition until the twentieth century.
- ДокументВНУТРІШНЯ ФОРМА ІДЕОГРАМ ДЕЯКИХ ФІТОНІМІВ У КИТАЙСЬКІЙ МОВІ(ХНПУ ім. Г. С. Сковороди, 2016-04-22) Науменко, С. С.У статті розглядаються внутрішні форми ідіограм деяких фітоніумов в китайській мові. Назви квітів і рослин відносяться до найбільш стародавніх верств лексики, відображають різноманітність рослинного світу. У флористичній лексіці знайшли відображення економічна і культурна діяльність людства, уявлення про світ рослин, стародавні звичаї та вірування. В статье рассматриваются внутренние формы идиограмм некоторых фитониумов в китайском языке. Названия цветов и растений относятся к наиболее древним слоям лексики, отражают разнообразие растительного мира. Во флористической лексике нашли отражение экономическая и культурная деятельность человечества, представления о мире растений, древних обычаях и верованиях. The article deals with the internal form of ideograms of some phytonyms in Chinese language. Floral names are the most ancient layers of vocabulary. It covers the diversity of the plant world. In the lexicon of flora reflected the economic and cultural activities of humanity, its ideas about the world of plants, ancient customs and beliefs.
- ДокументВосточная каллиграфия в арт-педагогике(Rezekne academy of technologies, 2021-05-28) Жукова, Е. Е.; Руда, Н. В.; Озерская, О. Ю.; Науменко, С. С.; Зуб, Е.В настоящее время возрождается искусство каллиграфии. Компьютерный набор текста в значительной степени заменил рукописный вариант, однако он не может развивать мелкую моторику, тренировку памяти, и концентрацию. Таким образом, человек не получает определенных навыков, необходимых для гармоничного развития мозговой деятельности. В последние годы направления «каллиграфия» и «арт-терапия », как раз и направлены на восполнение недостающих навыков. Изучение особенностей и направлений арт-педагогики привели авторов данной статьи к размышлениям о возможности применения восточной каллиграфии (арт-каллиграфии) в качестве разновидности арт-педагогики. Применение арт-каллиграфии как нового направления арт-педагогики будет эффективным в работе, как с детьми, так и со взрослыми. Несомненную пользу она принесет в инклюзивной педагогике при обучении людей с особыми потребностями, психо-эмоциональными особенностями развития. Нині відроджується мистецтво каліграфії. Комп'ютерний набір тексту значною мірою замінив рукописний варіант, проте він не може розвивати дрібну моторику, тренування пам'яті, та концентрацію. Таким чином, людина не отримує певних навичок, необхідних для гармонійного розвитку мозкової діяльності. В останні роки напрямки «каліграфія» та «арт-терапія», якраз і спрямована на заповнення навичок, що бракують. Вивчення особливостей та напрямів арт-педагогіки привели авторів цієї статті до роздумів щодо можливості застосування східної каліграфії (арт-каліграфії) як різновид арт-педагогіки. Застосування арт-каліграфії як нового напряму арт-педагогіки буде ефективним у роботі як з дітьми, так і з дорослими. Безперечну користь вона принесе в інклюзивній педагогіці під час навчання людей з особливими потребами, психо-емоційними особливостями розвитку. Nowadays, the art of calligraphy is being revived. Computer typing, has largely replaced handwritten version, however it cannot develop fine motor skills, memory training, and concentration. Thus, a person does not receive a certain training set necessary for the harmonious development of brain activity. In recent years, the direction of "calligraphy therapy" has been developing, which is precisely aimed at filling the missing skills. In modern pedagogy, inclusive education comes to the fore in importance. Methods of working with people with special needs are being developed, including the direction of "art pedagogy", that is, learning through art. And it is precisely oriental (art) calligraphy (Chinese, Japanese), which is a whole philosophy and art that has developed over many centuries, that can fully meet new pedagogical tasks. The article proposes the concept of a new method of inclusive education - "art calligraphy", which can be used as one of the elements of art pedagogy for working with people with special needs.
- ДокументЗміст та сутність поняття обдарованість в наукових працях вітчизняних та закордонних вчених(Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-03-28) Науменко, С. С.Підсумовуючи погляди вітчизняних і закордонних дослідників, доцільно спробувати сформулювати поняття обдарованість наступним чином. Отже, обдарованість, це насамперед комплексне поєднання гнучких, високого рівня інтелектуальних та творчих здібностей, формування яких відбувається безпосередньо під час повсякденної діяльності з обов'язково притаманним цьому процесу позитивним емоційним фоном. Подытоживая взгляды отечественных и зарубежных исследователей, целесообразно попытаться сформулировать понятие одаренность следующим образом. Итак, одаренность, это прежде всего комплексное сочетание гибких, высокого уровня интеллектуальных и творческих способностей, формирование которых происходит непосредственно во время повседневной деятельности с обязательно присущим этому процессу положительным эмоциональным фоном. Summing up the views of domestic and foreign researchers, it is advisable to try to formulate the concept of giftedness as follows. So, giftedness is, first of all, a complex combination of flexible, high level of intellectual and creative abilities, the formation of which occurs directly during everyday activities with the positive emotional background inherent in this process.
- ДокументКОМПЛЕМЕНТ У КИТАЙСЬКІЙ МОВІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Руда, Н. В.; Науменко, С. С.; У, Яньлінь; Самойленко, Н. С.; Хижа, І. П.Навчальний посібник «Комплемент у китайській мові» складається з восьми навчальних тем, що містять теоретичний матеріал та тренувальну частину, яка представлена комплексом граматичних вправ, спрямованих на засвоєння, відпрацювання та закріплення теми. Посібник призначений для здобувачів освіти рівня бакалавр, а також для всіх, хто цікавиться практичною граматикою китайської мови та бажає підвищити свій рівень володіння мовою. Навчальний посібник може бути використаний для самостійного вивчення означеної теми. The study guide "Complement in Chinese" consists of eight educational topics containing theoretical material and a training part, which is represented by a set of grammatical exercises aimed at learning, practicing and consolidating the topic. The guide is intended for bachelor's level students, as well as for anyone interested in practical Chinese grammar and wishing to improve their language skills. The study guide can be used for independent study of the given topic.
- ДокументМетодичні рекомендації щодо організації самостійної роботи при вивченні східної мови як другої іноземної (рівень вищої освіти – бакалавр)(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021) Руда, Н. В.; Жукова, К. Є.; Скразловська, І. А.; Компанієць, О. В.; Андреєва, Ю. В.; Завгородня, О. С.; Науменко, С. С.; Саніна, Г. В.; Щербакова, К. О.Методичні рекомендації розроблено з метою науково-методичного забезпечення навчальних дисциплін зі східних мов, які входять до дисциплін із циклу вільного вибору. Для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти. Методические рекомендации разработаны с целью научно-методического обеспечения учебных дисциплин по восточным языкам, входящим в цикл дисциплин свободного выбора. Для соискателей первого (бакалаврской) уровня высшего образования. Methodical recommendations are developed for the purpose of scientific and methodical maintenance academic disciplines in oriental languages, which are part of the disciplines of the cycle of free choice. For applicants for the first (bachelor's) level of higher education.
- ДокументОрганізація професійного навчання обдарованих учнів у школах КНР(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021) Науменко, С. С.Дисертаційна робота є порівняльно-педагогічним дослідженням організації професійного навчання обдарованих учнів у школах КНР та України. Робота присвячена аналізу теорії і практики професійного навчання обдарованих учнів у школах КНР. Наукова новизна отриманих результатів дослідження полягає в тому, що вперше: на основі урахування таких критеріїв як політичні події, економічний розвиток країни, розвиток педагогічної теорії та практики, формування мережі закладів професійної освіти було визначено і охарактеризовано етапи організації професійного навчання обдарованих учнів у Китаї: І етап (1938-1977) – етап становлення ідеї професійного навчання обдарованих дітей і молоді; ІІ етап (1978-1995) – етап розробки стратегічних планів та реформування підходів до професійного навчання обдарованих дітей і молоді; ІІІ етап (1996-до сьогодні) – етап поглиблення підходів щодо професійного навчання обдарованих дітей і молоді; виявлено і розкрито теоретичні, організаційні аспекти навчання обдарованих учнів у школах КНР, що реалізуються на таких рівнях: початкова професійна освіта – здійснювана на рівні неповної середньої школи і є складовою частиною дев’ятирічної системи обов’язкової освіти; середня професійна освіта – здійснюється на етапі старшої школи, яка також включає частину післядипломної професійної освіти і є основною частиною професійної підготовки у КНР; вища професійна освіта – здійснюється у закладах вищої освіти різних рівнів. A comparative and pedagogical analysis of the organization of vocational training of gifted students in schools of China and Ukraine, outlines ways to use pedagogically valuable experience and theoretical ideas of China to improve vocational training of gifted students in secondary education in Ukraine: the practice of dual education, and technological progress, focus on innovation and practice; introduction of certificate training programs organized jointly with institutions of higher, professional higher education; introduction of elective courses and credit-module training system; implementation of individual educational trajectory; creation of centers for vocational training and research; development of mechanisms for sharing educational resources and equipment; implementation of mentoring programs and some others. The dissertation is a comparative pedagogical study of the organization of vocational training of gifted students in schools in China. The work is devoted to the analysis of the theory and practice of vocational training of gifted students in Chinese schools. The scientific novelty of the results of the study is that for the first time: based on criteria such as political events, economic development of the country, development of pedagogical theory and practice, the formation of a network of vocational education institutions, the stages of organizing vocational training of gifted students in China were identified and characterized. They are: stage I (1938-1977) – the stage of formation of the idea of professional training of gifted children and youth; stage II (1978-1995) – the stage of developing strategic plans and reforming approaches to vocational training of gifted children and youth; Stage III (1996-present) – the stage of deepening approaches to vocational training of gifted children and youth; identified and revealed theoretical, organizational aspects of teaching gifted students in schools in China, implemented at the following levels: primary vocational education – carried out at the level of incomplete secondary school and is an integral part of the nine-year system of compulsory education; secondary vocational education – is carried out at the stage of high school, which also includes part of postgraduate vocational education and is the main part of vocational training in China; higher vocational education – is carried out in higher education institutions of different levels. A comparative and pedagogical analysis of the organization of vocational training of gifted students in schools of China and Ukraine, outlines ways to use pedagogically valuable experience and theoretical ideas of China to improve vocational training of gifted students in secondary education in Ukraine: the practice of dual education, and technological progress, focus on innovation and practice; introduction of certificate training programs organized jointly with institutions of higher, professional higher education; introduction of elective courses and credit-module training system; implementation of individual educational trajectory; creation of centers for vocational training and research; development of mechanisms for sharing educational resources and equipment; implementation of mentoring programs and some others.
- ДокументОсвіта обдарованих дітей: державна політика Китаю(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-03-20) Науменко, С. С.Основними завданнями, що стоять перед фахівцями сфери освіти обдарованих школярів в країнах Азії, є: організація системи і методів відбору обдарованих дітей; створення спеціальних навчальних програм, що відповідають особливим потребам обдарованих учнів в отриманні знань і високому рівню їх інтелекту; організація спеціалізованих шкіл для обдарованих школярів; організація позакласної роботи з обдарованими дітьми; створення гуртків за інтересами, проведення додаткових навчальних заходів, ведення дослідницьких проектів; надання умов для більш раннього закінчення середньої школи і вступу до вищих навчальних закладів. Основными задачами, стоящими перед специалистами сферы образования одаренных школьников в странах Азии, являются: организация системы и методов отбора одаренных детей; создание специальных учебных программ, отвечающих особым потребностям одаренных учащихся в получении знаний и высоком уровню их интеллекта; организация специализированных школ для одаренных школьников; организация внеклассной работы с одаренными детьми; создание кружков по интересам, проведение дополнительных учебных мероприятий, ведение исследовательских проектов, предоставление условий для более раннего окончания средней школы и поступления в высшие учебные заведения. The main tasks facing the specialists in the field of education of gifted students in Asian countries are: organization of the system and methods of selection of gifted children; creation of special educational programs that meet the special needs of gifted students in obtaining knowledge and high their level of intelligence; organization of specialized schools for gifted students; organization of extracurricular activities with gifted children; creating interest groups, conducting additional educational activities, conducting research projects, providing conditions for earlier graduation from high school and admission to higher education
- ДокументОСОБЕННОСТИ ПРЕПОДАВАНИЯ ЯЗЫКА С ИДЕОГРАФИЧЕСКОЙ ПИСЬМЕННОСТЬЮ. ОБУЧЕНИЕ ЧТЕНИЮ НА КИТАЙСКОМ(Rezekne Academy of Technologies, Rezekne, Latvia, 2019) Мошуренко, М. А.; Науменко, С. С.; Рудая, Н. В.; Секина, Н. Д.; Жукова, Е. Е.Чтение играет важную роль в образовательном процессе, поскольку оно является одной из центральных сфер общения на иностранном языке. Однако чтение по-китайски имеет свои особенности, поскольку метод письма отличается от фонетических языков. Статья посвящена обучению чтению на китайском языке начинающих с использованием особенностей идеографического языка. Выделение этих особенностей и разработка упражнений с учетом этих особенностей актуальны, поскольку большинство методологических разработок посвящено обучению чтению фонетических языков. Целью статьи является определение особенностей обучения чтению на китайском языке, обусловленных идеографическим характером иероглифического письма. Разработана система упражнений для обучения чтению на китайском языке для начинающих. Упражнения позволяют учащимся познакомиться с иероглифическим письмом, выстроить графемную компетенцию и научиться писать любой символ. Читання відіграє важливу роль в освітньому процесі, оскільки воно є однією з центральних сфер спілкування іноземною мовою. Однак читання по-китайськи має свої особливості, оскільки метод письма відрізняється від фонетичних мов. Стаття присвячена навчання читанню на китайській мові початківців з використанням особливостей ідеографічного мови. Виділення цих особливостей і розробка вправ з урахуванням цих особливостей актуальні, оскільки більшість методологічних розробок присвячено навчання читанню фонетичних мов. Метою статті є визначення особливостей навчання читанню на китайській мові, обумовлених идеографическим характером ієрогліфічного письма. Розроблено систему вправ для навчання читання на китайській мові для початківців. Вправи дозволяють учням познайомитися з ієрогліфічним письмом, вибудувати графемно компетенцію і навчитися писати будь-який символ. Reading plays an important role in the educational process, as it is one of the central spheres in communication in a foreign language. However, reading Chinese has its own peculiarities, because the method of writing differs from the phonetic languages. The paper is devoted to the teaching reading in Chinese for beginners, using the peculiarities of an ideographic language. The outlining of these peculiarities and the development of exercises, with the consideration of these peculiarities are relevant, because most of the methodological developments are devoted to the teaching of reading phonetic languages. The paper aims to determine the peculiarities of teaching reading in Chinese, which are caused by the ideographic character of the hieroglyphic writing. The developed system of exercises for teaching reading in the Chinese language for beginners is provided. The exercises enable learners to get acquainted with the hieroglyphic writing, to build a grapheme competence and to learn how to write any character.
- ДокументПроблеми сучасного сленгу в китайській мові(Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-03-28) Сезоненко, Д. О.; Науменко, С. С.Головною проблемою у цій темі є те, що сленг не так просто вийняти із життя, а наслідки для мовної спадщини країни можуть бути катастрофічними. Главной проблемой в этой теме является то, что сленг не так просто вынуть из жизни, а последствия для языкового наследия страны могут быть катастрофическими. The main problem with this topic is that slang is not easy to take out of life, and the consequences for the country's linguistic heritage can be catastrophic.
- ДокументПРОГРАМА НАВЧАННЯ ГРАМОТИ ДЛЯ ОБДАРОВАНИХ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ КИТАЮ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020) Боярська-Хоменко, А. В.; Науменко, С. С.У Китаї розроблено Ключову національну стратегію, згідно з якою освіта переорієнтована на високу якість, розвиток цілісного підходу гармонійного розвитку особистості учнів, які повинні перейнятися духом новаторства, діловими здібностями й розвивати моральні, інтелектуальні, фізичні та естетичні аспекти. Міністерство освіти Китаю також підтримало позицію індивідуального підходу до кожного учня та урахування його фізичного і психологічного розвитку. Реформа має на меті створення сприятливого освітнього середовища для розвитку кожного учня, активне дослідницьке навчання, підвищення гнучкості і різноманітності курсів. Серед усіх предметів освітньої програми грамота визначена як найбільш фундаментальна для успішного засвоєння інших освітніх областей і цілісного розвитку особистості дітей, незамінну стратегію для збереження культурної спадщини, національної єдності і творчості. Програма визначила такі принципи навчання: залучати всіх учнів до освітнього процесу і розвивати їх інтелектуальні здібності, розуміти особливості мовної і літературної освіти, пропагувати незалежне навчання, спільне навчання та навчання на основі запитів учнів, ураховувати їх індивідуальні відмінності і потреби у навчанні, створювати навчальні програми, засновані на відкритості і життєздатності. Такі позитивні зміни в педагогічній практиці створюють сприятливе освітнє середовище, яке пристосовується до різного темпу навчання учнів. Програма покликана розвивати широкий спектр навичок учнів, таких як літературна грамотність, фінансова грамотність, математична грамотність та наукова грамотність. Програма забезпечує інклюзивне освітнє середовище, яке може залучити обдарованих учнів з точки зору педагогічних стратегій (наприклад, індивідуалізоване навчання, дослідницьке навчання і незалежне навчання), збагачені матеріали для читання і динамічні, множинні оцінки). Основними проблемами впровадження нової програми навчання грамоти є такі: недостатня компетентність вчителів, складність трансформації глибоких традицій з педагогіки передачі і колективізму до педагогіки конструктивізму, велика наповнюваність класів у Китаї веде до перенавантаження вчителів. In China, a Key National Strategy has been developed. According to the Strategy, education is refocused on high quality, the development of a holistic approach to the harmonious development of pupils' personalities, which should be imbued with the spirit of innovation, business skills and develop moral, intellectual, physical, and aesthetic aspects. The Ministry of Education of China also supported the position of an individual approach to each pupil and considering his physical and psychological development. The reform aims to create a favorable educational environment for the development of each pupil, active research training, increasing the flexibility and diversity of courses. Among all the subjects of the educational program, literacy is defined as the most fundamental for the successful assimilation of other educational areas and the holistic development of children's personalities, an indispensable strategy for preserving cultural heritage, national unity, and creativity. The program defined the principles of training. They are: to involve all pupils in the educational process and develop their intellectual abilities, to understand the peculiarities of language and literature education, to promote independent learning, joint learning, and learning based on pupils' requests, to take into account their differences and learning needs, to create curricula based on openness and viability. Such positive changes in pedagogical practice create a favorable educational environment that adapts to different rates of pupil learning. The program aims to develop a wide range of pupils' skills, such as literary literacy, financial literacy, mathematical literacy, and scientific literacy. The program provides an inclusive educational environment that can engage gifted pupils in terms of pedagogical strategies (e.g., individualized learning, research learning, and independent learning), enriched reading materials, and dynamic, multiple assessments). The main problems of implementing the new literacy program are: insufficient teacher competence, the difficulty of transforming deep traditions from the pedagogy of transmission and collectivism to the pedagogy of constructivism, the large class size in China leads to overload of teachers.
- ДокументПроцес розвитку і освіти обдарованих дітей у КНР(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-06) Науменко, С. С.Автором досліджено Систему освіти для обдарованих дітей в КНР. The author has researched the Education System for gifted children in the People's Republic of China.
- Документ«Сoціальна обдарованість» як проблема сучасних соціально-педагогічних досліджень(ХНПУ імені Г. С. Сковороди ; ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2018-03-29) Науменко, С. С.Сучасна освіта має на меті не тільки підготовку особистості до участі в житті суспільства, але і до активної дії у суспільстві з метою його вдосконалення. Час, в який ми живемо,-це час змін звичайних стереотипів.Зараз, як ніколи, суспільству потрібні люди,що вміють пропонувати нові ідеї,бути лідерами, організовувати інших і викликати в них ентузіазм і енергію. Протягом тривалого часу поняття «обдарованість» ототожнювалося лише з інтелектуальними здібностями, лише останнім часом введено поняття «соціальна обдарованість», яка саме і відповідає за означені процеси. Відомо, що саме цей вид обдарованості є показником успішності людини. Современное образование имеет цель не только подготовку личности к участию в жизни общества, но и к активному действию в обществе с целью его совершенствования. Время, в которое мы живем, - это время перемен обычных стереотипив. Сейчас, как никогда, обществу нужны люди, умеющие предлагать новые идеи, быть лидерами, организовывать других и вызвать у них энтузиазм и энергию. В течение длительного времени понятие «одаренность» отождествлялось только с интеллектуальными способностями, только в последнее время введено понятие «социальная одаренность», которая как раз и отвечает за указанные процессы. Известно, что именно этот вид одаренности является показателем успешности человека. Modern education has the goal of not only preparing the individual for participation in society, but also for active action in society with the goal of improving it. The time in which we live is a time of change in ordinary stereotypes. Now more than ever, society needs people who can propose new ideas, be leaders, organize others and arouse their enthusiasm and energy. For a long time, the concept of “giftedness” was identified only with intellectual abilities, only recently has the concept of “social giftedness” been introduced, which is precisely responsible for these processes. It is known that this type of giftedness is an indicator of a person’s success.
- ДокументСЕМАНТИЧНО-СИНТАКСИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ІСТОРИЧНИХ ФРАЗЕОЛОГІЗМІВ У КИТАЙСЬКОЇ МОВИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-03-24) Науменко, С. С.; Муллаянова, М. Ф.У публікації розглянуто особливості історичних фразеологізмів у китайській мові. Фразеологічні одиниці містять інформацію про культуру, суспільство та лінгвокультурні особливості. Таким чином, усталені вирази є культурним скарбом, який зберігає менталітет, який передається з покоління в покоління. The publication deals with the peculiarities of historical phraseology in the Chinese language. Phraseological units contain information about culture, society and linguistic and cultural peculiarities. Thus, established expressions are a cultural treasure that preserves the mentality passed down from generation to generation.
- ДокументСпеціалізовані навчальні заклади для обдарованих дітей КНР(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-03-19) Науменко, С. С.В статті розглянута робота з обдарованими дітьми в азіатському регіоні, яка відіграє важливу роль і розвинена на дуже високому рівні. Створення спеціалізованих шкіл найбільш характерно для Китаю, де майже при кожному університеті існує школа, забезпечена університетськими викладачами і дозволяє давати освіту підвищеного рівня. В статье рассмотрена работа с одаренными детьми в азиатском регионе, которая играет важную роль и находится на очень высоком уровне. Создание специализированных школ наиболее характерно для Китая, где почти при каждом университете существует школа, обеспеченная университетскими преподавателями и позволяющая давать образование повышенного уровня. The article examines the work with gifted children in the Asian region, which plays an important role and is at a very high level. The creation of specialised schools is most characteristic of China, where almost every university has a school provided by university teachers to provide advanced education.
- ДокументЯк китайці обирають ім’я для дитини?(Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-03-28) Вороніна, В. І.; Науменко, С. С.Отже, в останні роки багато молодих батьків не слідують старому правилу найменування і дають ім'я без особливого значення своїй дитині. Хтось навіть вибирає англійську букву як дану назву. Однак, більшість батьків вибирає дуже гарне сучасне китайське слово, як ім'я для своїх дітей. Итак, в последние годы многие молодые родители не следуют старому правилу наименования и дают имя своему ребенку без особого значения. Кто-то даже выбирает английскую букву как данное название. Однако, большинство родителей выбирает очень хорошее современное китайское слово, как имя для своих детей. So, in recent years, many young parents do not follow the old naming rule and give a name to their child without much meaning. Someone even chooses the English letter as the given name. However, most parents choose a very good modern Chinese word as the name for their children.