Перегляд за Автор "Мірошніченко, С. В."
Зараз показано 1 - 9 з 9
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументАВТОРСЬКА ПІСНЯ ЯК ЕЛЕМЕНТ АЛЬТЕРНАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ В СОЦІОКУЛЬТУРНОМУ ПРОСТОРІ УРСР 1960-х – 1980-х РОКІВ(SCIENTIFIC COLLECTION «INTERCONF», 2021) Гончарова, О. С.; Мірошніченко, С. В.В статті розглянуто авторську пісню, що виникла на хвилі політичної «відлиги» у СРСР, впродовж 1960–1980-х років. Процес подолання наслідків «культу особи», часткова демократизація суспільно-політичного життя у кінці 1950-х р. породили у суспільстві надії на оновлення соціалізму, романтичні захоплення ленінізмом, звільнення від сталінських спотворень та спроби вийти за рамки звичного кола ідей та стереотипів. Атмосфера даного періоду сприяла формуванню свободи творчості, в тому числі й появі авторської пісні. Тож, доцільним є розгляд її не лише як виду пісенної творчості, а й як явища соціального. Радянські барди брали гітару в руки не для того, щоб створити шедевр мистецтва, а щоб висловити в пісні те, що турбує їх особисто та їх покоління. З огляду на це, потрібно зрозуміти, як їх творчість позначилась на житті радянського суспільства. Дослідники авторської пісні довгий час обмежувалися територіальними рамками Москви і Санкт-Петербурга (Ленінграда), які були головними центрами альтернативних рухів і об’єднань. Розвиток альтернативної культури в союзних республіках знаходився поза полем зору, а регіональний андеграунд не отримавши належної оцінки, сприймався на рівні побічного елементу. Це об’єктивно гальмувало усвідомлення ролі та місця авторської пісні як елементу альтернативної культури в соціокультурному просторі УРСР. The article deals with the author's song that emerged on the wave of political "thaw" in the USSR during the 1960s-1980s. The process of overcoming the consequences of the "cult of personality", partial democratization of socio-political life in the late 1950s gave rise to hopes in society for the renewal of socialism, romantic admiration for Leninism, liberation from Stalinist distortions and attempts to go beyond the usual range of ideas and stereotypes. The atmosphere of this period contributed to the formation of freedom of creativity, including the emergence of the author's song. Therefore, it is appropriate to consider it not only as a type of songwriting, but also as a social phenomenon. Soviet bards took a guitar in their hands not to create a masterpiece of art, but to express in a song what worries them personally and their generation. With this in mind, we need to understand how their work affected the life of Soviet society. For a long time, researchers of the author's song were limited to the territorial limits of Moscow and St. Petersburg (Leningrad), which were the main centers of alternative movements and associations. The development of alternative culture in the Soviet republics was out of sight, and the regional underground, not having received proper assessment, was perceived as a side element. This objectively hindered the understanding of the role and place of the author's song as an element of alternative culture in the socio-cultural space of the Ukrainian SSR.
- ДокументАвторська пісня як чинник руйнації радянської ідеології в УРСР 1960-х – 1980-х років(Geneva, Switzerland, 2021-04-26) Гончарова, О. С.; Мірошніченко, С. В.В статті розглянуто авторську пісню, що виникла на хвилі політичної «відлиги» у СРСР, впродовж 1960–1980-х років, яка стала не просто альтернативою естраді, а й потужним суспільним рухом. Своєю пісенною творчістю барди сприяли формуванню демократизму поглядів, вміння і бажання критично осмислювати радянську дійсність. З середини 1980-х років, у період суверенізації України, саме вони сприяли пробудженню національної свідомості та інтересу до української мови, культури, історії, прискоривши цим процес здобуття Україною незалежності. The article considers the author's song, which arose on the wave of political "thaw" in the the USSR, during the 1960s–1980s, which became not just an alternative to the stage, but also a powerful social movement. With their song creativity, the bards contributed to the formation of democratic views, the ability and desire to critically comprehend Soviet reality. Since the mid-1980s, during the period of Ukraine's sovereignty, they contributed to the awakening of national consciousness and interest in Ukrainian language, culture, history, thus accelerating the process of Ukraine's independence.
- ДокументБань Чжао – перша жінка-історик Стародавнього Китаю(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-06) Мірошніченко, С. В.Стаття присвячена Бань Чжао ‒ першій китайській жінці-історику і одній з найвизначніших жінок у китайській письмовій традиції. The article is devoted to Ban Zhao, the first Chinese woman historian and one of the most prominent women in the Chinese written tradition.
- ДокументМетодичні рекомендації по створенню і користуванню дистанційним курсом «Історія Стародавнього світу» на базі платформи Moodle (Модуль 2. Історія стародавніх Греції і Риму)(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Мірошніченко, С. В.У методичних рекомендаціях наведено покрокові інструкції з роботи з ресурсами дистанційного курсу для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти історичного факультету Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди з досвіду роботи над електронним навчальним курсом «Історія стародавніх Греції і Риму». Вони містять загальні вимоги до дистанційного курсу та алгоритми роботи з найпоширенішими ресурсами та діяльностями MOODLE. Методичні рекомендації адресовано як здобувачам, так і викладачам історичного факультету Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. The methodical recommendations provide step-by-step instructions for working with distance course resources for students of the first (bachelor) level of higher education of the Faculty of History of Kharkiv National Pedagogical University named after H. S. Skovoroda based on the experience of working on the electronic educational course "History of Ancient Greece and Rome";. They contain general requirements for the distance learning course and algorithms for working with the most common MOODLE resources and activities. The methodical recommendations are addressed both to applicants and to teachers of the Faculty of History of Kharkiv National Pedagogical University named after H. S. Skovoroda.
- ДокументОсновні вимоги та методичні поради до виконання, оформлення та захисту випускної кваліфікаційної роботи магістра з історії та правознавства(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021) Гончарова, О. С.; Мірошніченко, С. В.; Олійник, О. М.; Рябченко, О. Л.Видання містить основні вимоги та методичні поради до виконання, оформлення та захисту випускної кваліфікаційної роботи магістра з історії та правознавства. Надано зразки форм відгуку наукового керівника та рецензії на випускну кваліфікаційну роботу. Издание содержит основные требования и методические советы к выполнению, оформлению и защите выпускной квалификационной работы магистра по истории и правоведению. Предоставлено образцы форм отзывов научного руководителя и рецензии на выпускную квалификационную работу. The publication contains the basic requirements and methodological advice for the implementation, design and defense of the graduate qualification work of Master of Arts in History and Law. It provides samples of forms of supervisor's review and review of graduate qualification work.
- ДокументОСНОВНІ ВИМОГИ ТА МЕТОДИЧНІ ПОРАДИ ДО НАПИСАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021) Мірошніченко, С. В.; Гончарова, О. С.; Рябченко, О. Л.У методичних рекомендаціях викладені поради і вимоги до написання курсової роботи для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти історичного факультету Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Вони містять перелік основних вимог до структури, змісту і обсягу курсової роботи, дають рекомендації щодо порядку її виконання, оформлення та захисту. Знайомство з даними рекомендаціями дасть змогу здобувачам не тільки оволодіти технологією наукового дослідження, але і допоможе в подальшій роботі при написання магістерського дослідження. Методичні рекомендації адресовано як здобувачам, так і викладачам історичного факультету Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. В методических рекомендациях изложены советы и требования к написанию курсовой работы для соискателей первого (бакалаврского) уровня высшего образования исторического факультета Харьковского национального педагогического университета имени Г. С. Сковороды. Они содержат перечень основных требований к структуре, содержанию и объему курсовой работы, дают рекомендации о порядке ее выполнения, оформления и защиты. Знакомство с данными рекомендациями позволит соискателям не только овладеть технологией научного исследования, но и поможет в дальнейшей работе при написании магистерского исследования. Методические рекомендации адресованы как соискателям, так и преподавателям исторического факультета Харьковского национального педагогического университета имени Г. С. Сковороды. The guidelines set out tips and requirements for writing a term paper for applicants of the first (bachelor's) level of higher education of the historical faculty Kharkiv National Pedagogical University named after GS Skovoroda. They contain a list of basic requirements for the structure, content and scope of course work, give recommendations on the procedure for its implementation, design and protection. Familiarity with the data recommendations will allow applicants not only to master the technology of science research, but also help in further work in writing a master's degree research. Methodical recommendations are addressed to both applicants and teachers Faculty of History, Kharkiv National Pedagogical University GS Frying pans.
- ДокументФАРРОХРУ ПАРСА – ПЕРША ЖІНКА В УРЯДІ ІРАНУ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-03-24) Мірошніченко, С. В.У публікації розглянуто життя і діяльність Фаррохру Парси – першої жінки в уряді Ірану. У 1960-ті рр. Фаррохру Парса стала першою жінкою-міністеркою Ірану в уряді шаха Рези Пехлеві, домоглася для жінок права голосу і права на розлучення. Деякі з її досягнень збереглися навіть після Ісламської революції, яка прагнула знищити все, що було пов'язано з ім'ям шаха та Парса. Зазначено, що хоча в Ірані досі складна ситуація з правами жінок, колишня міністерка освіти зробила великий внесок у розвиток жіночого руху. The publication examines the life and activities of Farrohr Parsa, the first woman in the government of Iran. In the 1960s, Farrokhru Parsa became the first female minister of Iran in the government of Shah Reza Pahlavi, achieved the right to vote and the right to divorce for women. Some of its achievements survived even after the Islamic Revolution, which sought to destroy everything that was associated with the name of the Shah and Parsa. It is noted that although the situation with women's rights is still difficult in Iran, the former minister of education made a great contribution to the development of the women's movement.
- ДокументІсторія стародавнього світу. Схід, Греція, Рим(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2017) Беззубенко, А. В.; Мірошніченко, С. В.У навчально-методичному посібнику розглядаються основні етапи становлення та розвитку людського суспільства з моменту його виникнення до створення стратифікованих суспільств, розвиток цивілізацій Сходу, античних Греції і Риму. Посібник містить опис навчальної дисципліни, тексти лекцій, плани семінарських занять з методичними рекомендаціями, питання для самостійного опрацювання, рекомендовану навчальну та спеціальну літературу. Розрахований для студентів І курсу історичного факультету. The educational and methodical manual examines the main stages of the formation and development of human society from the moment of its emergence to the creation of stratified societies, the development of the civilizations of the East, ancient Greece and Rome. The manual contains a description of the academic discipline, lecture texts, seminar lesson plans with methodical recommendations, questions for self-study, recommended educational and special literature. Designed for first-year students of the Faculty of History.
- ДокументІСТОРІЯ СТАРОДАВНЬОГО СВІТУ. СХІД, ГРЕЦІЯ, РИМ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Ісхакова, А. В.; Мірошніченко, С. В.У навчальному посібнику розглядаються основні етапи становлення та розвитку людського суспільства з моменту його виникнення до створення стратифікованих суспільств, розвиток цивілізацій Сходу, античних Греції і Риму. Посібник містить тексти лекцій, плани семінарських занять з методичними рекомендаціями, рекомендовану навчальну та спеціальну літературу. Розрахований для здобувачів історичних спеціальностей. The textbook examines the main stages of formation and development of human society from the moment of its emergence to the creation of stratified societies, the development of civilisations of the East, ancient Greece and Rome. The textbook contains texts of lectures, plans of seminars with methodological recommendations, recommended educational and specialised literature. It is intended for students of history.