Перегляд за Автор "Малихіна, О."
Зараз показано 1 - 6 з 6
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументБібліотерапія як засіб розвитку соціального інтелекту в учнів з особливими потребами(Харківська державна академія культури, 2023-11-22) Туріщева, Л.; Дорожко, І.; Малихіна, О.Стаття присвячена вивченню ролі бібліотерапії в розвитку соціального інтелекту дітей з особливими потребами. Показано, що бібліотерапія допомагає учням ототожнити себе з героєм твору, знайти подібності в ситуаціях, які описуються в книгах та відбуваються в житті; проявити співпереживання; забезпечує емоційну розрядку, формує адекватну самооцінку, сприяє зміні ставлення чи поведінки. The article is devoted to the study of the role of bibliotherapy in the development of social intelligence of children with special needs. It is shown that bibliotherapy helps students identify with the hero of the work, find similarities in situations described in books and occurring in life; show empathy; provides emotional relief, forms adequate self-esteem, promotes changes in attitude or behaviour.
- ДокументВплив інформаційно-комунікативних технологій на розвиток дитини дошкільного віку(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-03-14) Дорожко, І.; Малихіна, О.; Туріщева, Л.У статті розкрито позитивні та негативні аспекти вплику сучасних інформаційно-комунікативних технологій на психічний розвиток дошкільника. The article reveals the positive and negative aspects of the influence of modern information and communication technologies on the mental development of preschool children.
- ДокументОСОБЛИВОСТІ ВИВЧЕННЯ МІЖОСОБИСТІСНИХ ВЗАЄМИН МОЛОДШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ З ОДНОЛІТКАМИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-12) Конева, К.; Малихіна, О.У публікації проаналізовано міжособистісні взаємини молодших дошкільників з однолітками. Зазначено, що молодшому дошкільнику важко підтримати діалог з ровесником. Психологи пояснюють це тим, що у спілкуванні з однолітками він більше зосереджений на своїх емоціях, почуттях, бажаннях, діях. Зауважено, що міжособистісні взаємини дітей молодшого дошкільного віку з однолітками виникають, існують і розвиваються перш за все у процесі спілкування, тому саме у даному виді діяльності спостерігаються сприятливі й оптимальні умови для їх вивчення. The publication analyzes the interpersonal relationships of younger preschoolers with their peers. It is noted that it is difficult for a younger preschooler to maintain a dialogue with a peer Psychologists explain this by the fact that in communication with peers, he is more focused on his emotions, feelings, desires, and actions. It was noted that the interpersonal relationships of children of younger preschool age with peers arise, exist and develop primarily in the process of communication, therefore it is precisely in this type of activity that favorable and optimal conditions for their study are observed.
- ДокументОсобливості проведення бібліотерапії в умовах відеозустрічі з учнями з порушенням слуху(Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, 2024-04-17) Туріщева, Л.; Дорожко, І.; Малихіна, О.У статті проаналізовано особливості методу бібліотерапії як спеціального корекційного впливу на людину за допомогою читання спеціально підібраної літератури для підтримання її психічного стану. Визначено умови його ефективності у роботі з дітьми з вадами слуху. The article analyses the peculiarities of the method of bibliotherapy as a special corrective influence on a person by reading specially selected literature to maintain his/her mental state. The conditions of its effectiveness in working with children with hearing impairments are determined.
- ДокументСтворення психологічно безпечного середовища закладу дошкільної освіти в умовах сучасних викликів(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-04-18) Дорожко, І.; Малихіна, О.; Туріщева, Л.У статті розкрито поняття про психологічно безпечне освітнє середовище, визначено його параметри. Встановлено педагогічні умови, що сприяють створенню психологічно безпечного освітнього середовища в умовах воєнного стану. The article reveals the concept of a psychologically safe educational environment and defines its parameters. The pedagogical conditions that contribute to the creation of a psychologically safe educational environment under martial law are established.
- ДокументФАСИЛІТАТИВНИЙ ПІДХІД У ДІЯЛЬНОСТІ ВИХОВАТЕЛЯ: АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ДОСЛІДЖЕННЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-12) Малихіна, О.У публікації досліджено фасилітативний підхід у діяльності вихователя. Зазначено, що більшість дослідників наголошують на уміннях педагога, що забезпечують ефективність процесу спілкування. Зауважено, що в умовах модернізації змісту, форм і методів дошкільної освіти має відбуватися трансформація змісту діяльності вихователів у напрямі розуміння освітнього процесу як соціально-особистісного феномену і організації взаємодії з дитиною як самодостатнім суб’єктом спілкування та діяльності, неповторною індивідуальністю з певною своєрідністю рис і властивостей особистості, що виступає сутністю фасилітативного підходу, який проявляється у стимулюванні, ініціюванні й заохоченні саморозвитку і самовиховання суб’єктів освітнього процесу. The publication examines the facilitative approach in the educator's activities. It is noted that most researchers emphasize the teacher's skills, which ensure the effectiveness of the communication process. It was noted that in the conditions of modernization of the content, forms and methods of preschool education, the transformation of the content of educators' activities in the direction of understanding educational process as a socio-personal phenomenon and the organization of interaction with the child as a self-sufficient subject of communication and activity, a unique individuality with a certain originality of personality traits and properties, which is the essence of a facilitative approach, which is manifested in the stimulation, initiation and encouragement of self-development and self-education of subjects educational process.