Перегляд за Автор "Колгатіна, Л. С."
Зараз показано 1 - 8 з 8
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументГРАФІЧНИЙ ДИЗАЙН ДИДАКТИЧНИХ МАТЕРІАЛІВ ЯК ДОПОМІЖНИЙ ЗАСІБ УЧИТЕЛЯ ДЛЯ СТИМУЛЯЦІЇ УВАГИ ШКОЛЯРІВ НА УРОЦІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-11-03) Колгатіна, Л. С.; Городова, А. Ю.Графічний дизайн, основні методи його використання в створенні дидактичних матеріалів до уроків може стати ключовим моментом в покращенні показника зосередженості й уваги учня на уроці. Запропоновано підходи до представлення та створення дидактичних матеріалів для уроків. Graphic design and it’s the main methods use in the creation of didactic materials for lessons and can become a key point in improving the student's concentration and attention in class. Approaches to the presentation and creation of didactic materials for lessons are proposed.
- ДокументНАВЧАННЯ КОМП’ЮТЕРНІЙ ГРАФІЦІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-11-23) Колгатіна, Л. С.; Варипаєв, Р. В.Комп’ютерна графіка розробляє технології отримання, обробки та візуалізації графічної інформації. Представлено зміст, методи, засоби і форми організації навчального процесу під час викладання курсу «Комп’ютерна графіки». Запропоновані підходи до організації навчання комп’ютерній графіці майбутніх вчителів.Computer graphics develops technologies for obtaining, processing and visualizing graphic information. The content, methods, means and forms of organization of the educational process during the teaching of the course «Computer Graphics» are presented.
- ДокументНАУКОВО-ДОСЛІДНА ПРАКТИКА У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Олефіренко, Н. В.; Андрієвська, В. М.; Колгатіна, Л. С.; Остапенко, Л. П.; Пономарьова, Н. О.Навчальний посібник містить методичні рекомендації з організації науково-дослідної практики (мету, завдання, розподіл робочого часу під час практики, форми і методи контролю, вимоги до звітної документації), а також матеріали до виконання завдань здобувачів освіти, перелік рекомендованої літератури. Науково-дослідна практика є обов’язковим компонентом навчального плану підготовки магістрів за освітньо-професійною програмою – Інформатика в закладах освіти‖ спеціальності 014.09 Середня освіта (Інформатика) і спрямована на формування у здобувачів освіти умінь здійснення самостійної науково-дослідної роботи, на розширення теоретичних і практичних знань, отриманих здобувачами в процесі навчання. The study guide contains methodological recommendations on the organization of research practice (purpose, tasks, distribution of working time during practice, forms and methods of control, requirements for reporting documentation), as well as materials for completing the tasks of students, a list of recommended literature. Research practice is a compulsory component of the curriculum for master's of the curriculum for masters in the educational and professional program "Informatics in Educational Institutions‖ of specialty 014.09 Secondary Education (Informatics) and aimed at forming the skills of students to carry out independent research work, to expand theoretical and practical knowledge, obtained by students in the process of studying.
- ДокументОГЛЯД ГРАФІЧНИХ РЕДАКТОРІВ ДЛЯ СТВОРЕННЯ 3D ОБ’ЄКТІВ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020) Колгатіна, Л. С.; Першина, О. В.У статті розглянуто вивчення школярами тривимірної графіки. 3D-моделювання, що розвиває логічне мислення, просторову уяву, забезпечення міжпредметних зв'язків між математикою, геометрією, стереометрією, інформатикою. Мета статті – проаналізувати існуючі графічні редактори для моделювання 3D об`єктів, щодо їх використання в закладах середньої освіти. Існує велика кількість графічних редакторів для 3D моделювання. Найзручніший і простий інтерфейс у GoogleSketchup, Wings3d та Tinkercad. Найнижчі системні вимоги до ПК мають GoogleSketchup, Blender. Сумісні з іншими графічними пакетами GoogleSketchup, Autodesk, Blender, Wings3d. Підходять для навчання новачків, що володіють мінімальними навичками роботи з графікою Wings3d, GoogleSketchup, Blender, Tinkercad. Запропонованы редактори можуть бути рекомендовані для навчання 3D моделювання учнів основної школи як в курсі інформатики, так і в позаурочній роботі (тематичні гуртки, курси за вибором). В статье рассмотрено изучение школьниками трехмерной графики. 3D-моделирование, которое развивает логическое мышление, пространственное воображение, обеспечение межпредметных связей между математикой, геометрией, стереометрией, информатикой. Цель статьи – проанализировать существующие графические редакторы для моделирования 3D объектов, по их использованию в учреждениях среднего образования. Существует большое количество графических редакторов для 3D моделирования. Самый удобный и простой интерфейс в GoogleSketchup, Wings3d и Tinkercad. Самые низкие системные требования к ПК имеют GoogleSketchup, Blender. Совместимы с другими графическими пакетами GoogleSketchup, Autodesk, Blender, Wings3d. Подходят для обучения новичков, обладающих минимальными навыками работы с графикой Wings3d, GoogleSketchup, Blender, Tinkercad. Преложенные редакторы могут быть рекомендованы для обучения 3D моделированию учащихся основной школы как в курсе информатики, так и во внеурочной работе (тематические кружки, курсы по выбору). The article deals with the study of three-dimensional graphics by schoolchildren. 3D modeling which develops logical thinking, spatial imagination, providing interdisciplinary links between mathematics, geometry, stereometry, computer science. The aim of the article is to analyze existing graphic editors for modeling 3D objects, on their use in secondary education institutions. There are a large number of graphic editors for 3D modeling. The most convenient and easy interface in GoogleSketchup, Wings3d and Tinkercad. The lowest system requirements to the PC have GoogleSketchup, Blender. Compatible with other graphics packages GoogleSketchup, Autodesk, Blender, Wings3d. Suitable for beginners with minimal graphics skills Wings3d, GoogleSketchup, Blender, Tinkercad. The proposed editors can be recommended for teaching 3D modeling to elementary school students both in the computer science course and in extracurricular activities (thematic circles, elective courses).
- ДокументОСОБИСТИЙ ВЕБСАЙТ – ВІЗИТНА КАРТКА ВЧИТЕЛЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-11-03) Колгатіна, Л. С.; Городов, В. С.Професійні компетентності, почуття стилю, знання графічного дизайну – все це та багато іншого доречно представити вчителю інформатики на особистому сайті. Запропоновано рекомендації до представлення та наповнення змісту сайту та його зовнішнього вигляду. Professional competence, a sense of style, knowledge of graphic design - all those and much more should be presented to teacher of informatics on a personal website. Recommendations for the presentation and content of the site and it’s appearance are offered.
- ДокументРЕАЛІЗАЦІЯ КОМП’ЮТЕРНОЇ ПІДТРИМКИ ДЛЯ РОЗВ’ЯЗАННЯ КОМБІНАТОРНИХ ЗАДАЧ НА УРОКАХ ІНФОРМАТИКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020) Колгатіна, Л. С.; Майстрюк, І. С.У статті розглянуто широке впровадження в навчальний процес нових інформаційно-комунікаційних технологій навчання, що базуються на комп’ютерній підтримці. Проаналізувавши діючу навчальну програму з інформатики з’ясувано, що комбінаторні задачі знаходять своє застосування в таких темах: програмування (олімпіадні задачі та задачі для знаходження кількoсті комбінацій – вкладені цикли), математична логіка, алгоритмізація, кодування інформації, щo вивчають у 9–11-х класах. Досліджено можливості математичних пакетів щодо реалізації комп’ютерної підтримки, для розв'язання комбінаторних задач на уроках інформатики. В статье рассмотрено широкое внедрение в учебный процесс новых информационно-коммуникационных технологий обучения, основанных на компьютерной поддержке. Проанализировав действующую учебную программу по информатике выяснено, что комбинаторные задачи находят свое применение в таких темах: программирование (олимпиадные задачи и задачи для нахождения количества комбинаций – вложенные циклы), математическая логика, алгоритмизация, кодирование информации, чтo изучают в 9–11-х классах. Исследованы возможности математических пакетов по реализации компьютерной поддержки, для решения комбинаторных задач на уроках информатики. The article considers the widespread introduction of new information and communication technologies in the educational process based on computer support. Having analyzed the current computer science curriculum, it has been found out that combinatorial problems are used in the following topics: programming (Olympiad problems and problems for finding the number of combinations – nested cycles), mathematical logic, algorithmization, information coding, which are studied in the 9-11th grades. The possibilities of mathematical packages to implement computer support for solving combinatorial problems in computer science lessons have been investigated.
- ДокументТЕХНОЛОГІЯ ВИВЧЕННЯ РОБОТОТЕХНІКИ У СУЧАСНІЙ ШКОЛІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-11-23) Колгатіна, Л. С.; Комаровський, Б. М.Робототехніка – прикладна наука, що займається розробкою автоматизованих технічних систем. У сучасній школі робототехніка допомагає сформувати алгоритмічне та творче мислення, навчає приймам самостійних та нестандартних рішень, розвиває комунікативні навички та вміння працювати у команді. Запропоновано типи завдань для проведення занять. Gamification is one of the modern approaches to the organization of the educational process, which allows the use of game techniques in non-game situations. Some elements of the game are offered to create a gamified educational process.
- ДокументТЕХНОЛОГІЯ СТВОРЕННЯ ГЕЙМІФІКОВАНОГО ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-11-23) Колгатіна, Л. С.; Дьяков, С. І.Гейміфікація є одним із сучасних підходів до організа-ції освітнього процесу, що дозволяє використовувати ігрові методики в неігрових ситуаціях. Запропоновано деякі елементи гри для створення гейміфікованого освітнього процесу. Gamification is one of the modern approaches to the organization of the educational process, which allows the use of game techniques in non-game situations. Some elements of the game are offered to create a gamified educational process.