Перегляд за Автор "Ковічинська, К. А."
Зараз показано 1 - 6 з 6
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАННЯ ФІЗИЦІ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Ковічинська, К. А.В кваліфікаційній роботі уточнено зміст поняття інтерактивні технології, розглянуто інтерактивні методи і прийоми які доцільно використовувати на уроках фізики, розроблено методичні рекомендації щодо використання інтерактивних технологій на уроках фізики у ЗЗСО. Досліджено якість засвоєння знань учнями з використанням інтерактивних технологій при вивченні предмету фізика в ЗЗСО, уточнено зміст поняття інтерактивні технології. Розроблені методичні рекомендації щодо використання інтерактивних технологій на уроках фізики в загальноосвітніх навчальних закладіах. Практичне значення одержаних результатів полягає у впровадженні методичних рекомендацій щодо використання інтернет-ресурсів на уроках фізики в ЗЗСО. Increasing the effectiveness of studying physics in ZZSO. In the qualification work, the content of the concept of interactive technologies is clarified, interactive methods and techniques that are advisable to use in physics lessons are considered, methodical recommendations are developed regarding the use of interactive technologies in physics lessons in ZZSO. The quality of knowledge acquisition by students with the use of interactive technologies during the study of the subject of physics in ZZSO was investigated, the content of the concept of interactive technologies was clarified. Methodological recommendations on the use of interactive technologies in physics lessons in general educational institutions have been developed. The practical significance of the obtained results lies in the implementation of methodological recommendations regarding the use of Internet resources in physics lessons in ZZSO.
- ДокументКЕЙС-ТЕХНОЛОГІЯ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ У ЗДОБУВАЧІВ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-11-03) Ковічинська, К. А.; Сергєєв, В. М.У тезах розглядається проблема формування у здобувачів різних компонентів критичного мислення у вигляді кейс-технології. Розглядається етапи розробки кейс-методів та методичні поради для розвитку у здобувачів навичок інтерпретації навчального матеріалу, гнучкості, самостійності та рефлексії. The theses examine the problem of formation of various components of critical thinking in applicants in the form of case technology. The stages of development of case methods and methodical advice for the development of students' skills in interpreting educational material, flexibility, independence and reflection are considered.
- ДокументКРИТИЧНЕ МИСЛЕННЯ ЯК НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-20) Шматько, К. В.; Ковічинська, К. А.У статті представлено напрями наукових досліджень проблеми формування критичного мислення: обґрунтування значення критичного мислення фахівця для успішної реалізації професійної діяльності; визначення суті поняття «критичне мислення»; з’ясування засобів і методів критичного мислення; визначення умов за яких формується критичне мислення; розкрито показники сформованості критичного мислення. The article presents the directions of scientific research of the problem of formation of critical thinking: substantiation of the importance of critical thinking of a specialist for the successful implementation of professional activity; defining the essence of the concept of “critical thinking”; finding out the means and methods of critical thinking; determining the conditions under which critical thinking is formed; indicators of critical thinking formation are revealed.
- ДокументОРГАНІЗАЦІЯ ТА ВДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЦЕСУ НАВЧАННЯ ФІЗИКИ В ЗАКЛАДАХ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ШЛЯХОМ ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-11-03) Сергєєв, В. М.; Ковічинська, К. А.Інтерактивне навчання має на меті удосконалення методів і організаційних форм навчально – пізнавальної роботи учнів, яке забезпечує активну й самостійну теоретичну і практичну діяльність учня в усіх ланках навчального процесу. У тезах розглянуто основні причини впровадження та умови організації. Interactive learning can be on the basis of improved methods and organizational forms of primary-learning work of students, as it ensures active independent theoretical and practical activity of learning in the mainstream of primary process. The theses examine the main reasons for the promotion of that mind organization.
- ДокументПОНЯТТЯ ПРО МЕЗОННУ ТЕОРІЮ ЯДЕРНИХ СИЛ. СУЧАСНИЙ РОЗВИТОК МОДЕЛІ ЮКАВИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-11-03) Юрченко, О. В.; Ковічинська, К. А.У тезах розглянуто механізм ядерної взаємодії за допомогою віртуальних частинок - мезонів. Мезонна модель ядерних сил, побудована на припущенні про те, що нуклони обмінюються ще не відкритими частинками, які було названо π-мезони, яка була запропонована японським фізиком Хідекі Юкава. The theses considers the leading provisions of the organization of mixed education in institutions of higher education. Approaches to defining the essence of the concept of "blended learning" are presented. The principles and methods of organizing mixed learning in the conditions of the university space are characterized.
- ДокументФОРМУВАННЯ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ У ЗДОБУВАЧІВ ПРОФІЛЬНОЇ ШКОЛИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Ковічинська, К. А.Одне з найважливіших завдань системи освіти - навчання критичного мислення, про що свідчать основні документи (Проект стратегії європейської економічної комісії ООН у сфері освіти на користь сталого розвитку (2004), Рекомендації Ради Європи (2001), у державних стандартах освіти країн Європи та світу.) У даній роботі було проаналізовано можливості методів та прийомів розвитку критичного мислення для предметів фізико-математичного циклу та виділено стратегії та прийоми, здатні зробити процес навчання на цих уроках найбільш ефективним. Робота включала методи аналізу та узагальнення змісту наукових та методологічних публікацій, присвячених розвитку критичного мислення. Оцінка рівня критичного мислення та його змін проводилася за допомогою тест критичного мислення (методика Л. Старки, адаптація Е. Л. Луценка) та емпіричного спостереження за навчальною діяльністю старшокласників. Мета роботи: дослідити рівень розвитку критичного мислення у здобувачів, виділити етапи формування критичного мислення; виділити такі умови, які мають бути створені, для розвитку критичного мислення; розробити, апробувати та перевірити методи спрямовані на розвиток критичного мислення у здобувачів при вивченні предметів фізико-математичного циклу. Новизна та теоретична значущість роботи полягає в тому, що в роботі узагальнено та систематизовано матеріал з використання методів розвитку критичного мислення у закладах загальної середньої освіти, реалізовано особистісно-орієнтований підхід у навчанні. В результаті дослідження було показано, що ефективність формування критичного мислення в рамках розглянутих методів і прийомів забезпечується перш за все, реалізацією комплексу наступних умов: створення потреби у оволодінні критичним мисленням; активізація самостійної діяльності; створення можливості для прояву і придбання здобувачами досвіду критичного мислення. Експериментальна перевірка підтвердила перехід здобувачів на вищі рівні розвитку критичного мислення. One of the most important tasks of the education system is the teaching of critical thinking, as evidenced by the main documents (the draft strategy of the European Economic Commission of the United Nations in the field of education in favor of sustainable development (2004), the recommendations of the Council of Europe (2001), in the State Education Standards the world.) This work analyzed the possibilities of methods and techniques for the development of critical thinking for subjects of the physical and mathematical cycle and highlighted strategies and techniques that can make the learning process in these lessons the most effective. The work included methods of analysis and generalization of the content of scientific and methodological publications on the development of critical thinking. Assessment of the level of critical thinking and its changes was carried out by means of a test of critical thinking (L. Stark's technique, adaptation by E. L. Lutsenko) and empirical observation of high school students' learning activities. Purpose: to investigate the level of development of critical thinking in students, to distinguish stages of formation of critical thinking; distinguish the conditions to be created to develop critical thinking; Develop, test methods aimed at developing critical thinking in students in the study of subjects of the physical and mathematical cycle. The novelty and theoretical significance of the work is that the work is generalized and systematized material on the use of methods of development of critical thinking in secondary education schools, a person-oriented approach to learning is implemented. As a result of the study, it was shown that the effectiveness of forming critical thinking within the considered methods and techniques is ensured primarily by the implementation of the complex of the following conditions: creating a need for mastering critical thinking; activation of independent activity; Creating an opportunity to manifest and acquire critical thinking experiences. The experimental test confirmed the transition of students to higher levels of development of critical thinking.