Перегляд за Автор "Клименченко, В."
Зараз показано 1 - 6 з 6
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументМІСЦЕ ВИДІВ ПІДГОТОВЛЕНОСТІ ЮНИХ ФЕХТУВАЛЬНИКІВ 10–12 РОКІВ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-10-27) Кривенцова, І.; Клименченко, В.; Самойлов, Д.Процес підготовки кваліфікованих спортсменів потребує постійного вивчення. Необхідно враховувати сучасні умови та особливості навчально-тренувального процесу, вносити корегування у методику навчання. Мета дослідження – за результатами анкетування фахівців, визначити ступінь важливості спеціальних здібностей та якостей юних фехтувальників 10-12 років у тренувальному процесі на етапі базової підготовки. Учасники. В анкетуванні взяли участь провідні тренери та кваліфіковані фехтувальники Харківщини (n=21). Методи організації дослідження: педагогічні спостереження, бесіди, анкетування, аналіз спеціальної літератури, методи математичної статистики обробки отриманих результатів. Результати: Фехтування є складно-координаційним видом спортивного єдиноборства з використанням холодної зброї. На основі аналізу спеціальної літератури було розроблено анкету та проведено анкетування фахівців фехтувального спорту. За основні складові загальної підготовленості фехтувальника було обрано: інтелектуальний розвиток (знання, вміння, навички); фізичний розвиток (антропометричні дані та психосоматика); фізичні якості; технічна підготовленість; тактична підготовленість (розуміння, вміння, навички). За результатами анкетування встановлено рівні значущості означених показників особистості юного фехтувальника. Також визначено їхнє місце на етапі базової підготовки. Висновки: Найважливішими названі інтелектуальні вміння (95,23%) та навички (90,47%); розвиток спритності (61,90%) та швидкості (42,85%); розуміння фехтувальником мети виконання технічних прийомів (71,42%). The process of training of qualified athletes requires constant study. It is necessary to take into account modern conditions and peculiarities of the educational and training process, to make adjustments to the teaching methodology. The purpose of the study is to determine the degree of importance of special abilities and qualities of young fencers aged 10-12 years in the training process at the stage of basic training, based on the results of a survey of experts. Participants. Leading coaches and qualified fencers of Kharkiv Region (n=21) took part in the survey. Methods of research organization: pedagogical observations, interviews, questionnaires, analysis of special literature, methods of mathematical statistics for processing the obtained results. Results: Fencing is a complex-coordinating type of martial arts with the use of cold weapons. Based on the analysis of special literature, a questionnaire was developed and a survey of fencing experts was conducted. The main components of a fencer's overall preparation were chosen as follows: intellectual development (knowledge, skills, abilities); physical development (anthropometric data and psychosomatics); physical qualities; technical readiness; tactical preparedness (understanding, ability, skills). According to the results of the survey, the levels of significance of the specified indicators of the young fencer's personality were established. Their place at the stage of basic training is also determined. Conclusions: Intellectual abilities (95.23%) and skills (90.47%) were named as the most important; development of dexterity (61.90%) and speed (42.85%); the fencer's understanding of the purpose of performing technical techniques (71.42%).
- ДокументОСОБЛИВОСТІ НАВЧАЛЬНО-ТРЕНУВАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ ШПАЖИСТІВ У ГРУПАХ ЗМІШАНОГО ТИПУ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-12-01) Бочаров, М.; Кривенцова, І.; Клименченко, В.В роботі розглядається пошук оптимальних технологій тренування фехтувальників у групах змішаного типу. Мета роботи – апробація розробленої програми з підготовки фехтувальників різного віку, статі та підготовленості. Учасники: у дослідженні взяли участь фехтувальники на шпагах (n=22), хлопці та дівчата віком від 6 до 17 років. З них 8 початківців та 14 спортсменів, які вже займалися фехтуванням і мали досвід тренувань та спортивні розряди. Методи дослідження: аналіз наукової та методичної літератури, педагогічне тестування, методи математичної статистики. Результати. Встановлено достовірне покращення всіх показників в обох групах. В ЕГ1 зросли результати загальної фізичної підготовки у Тестах 1 та 2 (р˂0,05). Динаміка результатів спеціальної підготовленості у Тестах 3 та 4 достовірно збільшилися (р˂0,01). У Тесті 2. помітно зменшилося середнє квадратичне відхилення, що свідчить про вирівнювання показників в групі. В ЕГ2 відбулося вирівнювання між результатами учасників групи у Тесті 1. «Стрибок у довжину» (р˂0,05) та Тесті 4. «Укол в мішень» (р˂0,001), що свідчить про набуття юними шпажистами спеціальних навичок. Висновки. У динаміці, в обох групах помітний суттєвий приріст рівня розвитку швидкісних та силових якостей, у групах у цілому, й окремо у кожного шпажиста (р˂0,05). Оцінювання спеціальної фізичної підготовки та результативності бойової практики довело покращення рівню техніко-тактичної підготовленості та координаційних здібностей в обох групах (р˂0,01). Запропонована програма має позитивний ефект і може бути рекомендована тренерам, які працюють з фехтувальниками у змішаних групах та усім зацікавленим особам. The work considers the search for optimal technologies of training fencers in mixed-type groups. Purpose of the work is approval of the developed program for the training of fencers of various kinds age, gender and training. Participants: epee fencers participated in the study (n=22), boys and girls aged 6 to 17 years. 8 of them are beginners and 14 athletes who already practiced fencing and had training experience and sports classes. Research methods: analysis of scientific and methodical literature, pedagogical testing, methods of mathematical statistics. The results. Installed significant improvement in all indicators in both groups. In EG1 increased results of general physical training in Tests 1 and 2 (р˂0.05). Dynamics of special results preparedness in tests 3 and 4 increased significantly (р˂0.01). In Test 2. the standard deviation has significantly decreased, which indicates the leveling of indicators in a group In EG2 there was an equalization between the results of group participants in Test 1. "Long jump" (p˂0.05) and Test 4. "Throw into the target" (p˂0.001), which indicates the acquisition of special skills by young fencers. Conclusions. In dynamics, in both groups, a significant increase in the level of development of speed and strength is noticeable, in groups as a whole, and individually for each epee fencer (р˂0.05). Assessment of special physical improvement of the technical and tactical level proved the training and effectiveness of combat practice preparedness and coordination abilities in both groups (р˂0.01). The proposed program has a positive effect and can be recommended for coaches who work with fencers in mixed groups and to all interested persons.
- ДокументПОКАЗНИКИ ШВИДКІСНО-СИЛОВИХ ЗДІБНОСТЕЙ ЮНИХ ФЕХТУВАЛЬНИКІВ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-11-25) Клименченко, В.; Несен, О.; Никиткин, М.У дослідженні наведені результати тестування швидкісно-силових здібностей шпажистів 12-13 років, показаний взаємозв’язок окремих швидкісно-силових здібностей м’язів поясу верхніх та нижніх кінцівок спортсменів. В исследовании приведены результаты тестирования скоростно-силовых способностей шпажистов 12-13 лет, показана взаимосвязь отдельных скоростно-силовых способностей мышц пояса верхних и нижних конечностей спортсменов. The study presents the results of testing the speed and strength abilities of swordsmen 12-13 years, shows the relationship of individual speed and strength abilities of the muscles of the girdle of the upper and lower extremities athletes.
- ДокументПРО ОРГАНІЗАЦІЮ І ПРОВЕДЕННЯ СПОРТИВНИХ ЗМАГАНЬ ПІД ЧАС ЕПІДЕМІЇ КОРОНАВІРУСНОЇ ІНФЕКЦІЇ COVID-19(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-11-25) Вострокнутов, Л.; Клименченко, В.; Вострокнутов, І.Загострення проблем здоров’я людини, особливо під час епідемії коронавірусної інфекції COVID-19, питання її виживання в умовах сучасного погіршення соціального становища, екологічної кризи, що примушує ретельніше придивлятися до досвіду попередніх поколінь, бачити в цьому раціональні способи гармонійного розвитку особистості, вивірені століттями прийоми підтримання фізичного і морального здоров’я. У повному обсязі це стосується проведення масових заходів з великим скупченням людей, в тому числі спортивних змагань. Обострение проблем здоровья человека, особенно во время эпидемии коронавирусной инфекции COVID-19, вопрос ее выживания в условиях современного ухудшения социального положения, экологического кризиса, что заставляет более тщательно присматриваться к опыту предыдущих поколений, видеть в этом рациональные способы гармоничного развития личности, выверенные веками приемы поддержания физического и нравственного здоровья. В полном объеме это касается проведения массовых мероприятий с большим скоплением людей, в том числе спортивных состязаний. Exacerbation of human health problems, especially during epidemic of coronavirus infection COVID-19, the question of its survival in the conditions the current deterioration of the social situation, the forcing environmental crisis take a closer look at the experience of previous generations, see in it rational ways of harmonious development of the personality, verified for centuries methods of maintaining physical and mental health. In full it is concerns the holding of mass events with large crowds, including number of sports competitions.
- ДокументПРОФІЛАКТИКА РЕСПІРАТОРНИХ ЗАХВОРЮВАНЬ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ ПІД ЧАС КАРАНТИННИХ ОБМЕЖЕНЬ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-11-25) Кривенцова, І.; Клименченко, В.Надана інформація щодо викладання фізичного виховання засобами фехтування здобувачам вищої освіти під час карантинних обмежень. Простежено взаємозв’язок між активними заняттями фізичними вправами, та зміцненням імунітету серед здобувачів вищої освіти педагогічного університету. Представлена информация о преподавании физического воспитания средствами фехтования соискателям высшего образования во время карантинных ограничений. Прослежена взаимосвязь между активными занятиями физическими упражнениями и укреплением иммунитета среди соискателей высшего образования университета. Information on teaching physical education by means of fencing to applicants for higher education during quarantine restrictions is presented. The relationship between active physical exercises and the strengthening of immunity among applicants for higher education at the university has been traced.
- ДокументСАМООЦІНКА ФІЗИЧНОЇ ПІДГОТОВЛЕНОСТІ ТА ПРІОРИТЕТИ РУХОВОЇ АКТИВНОСТІ НА ЗАНЯТТЯХ З ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ ПЕДАГОГІЧНОГО ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-12-01) Клименченко, В.Мета дослідження: проаналізувати і порівняти анкетні дані здобувачів вищої освіти 2022 та 2023 років вступу у ХНПУ щодо самооцінки фізичної підготовленості та пріоритетів рухової активності на заняттях з фізичного виховання. Матеріали та методи. У дослідженні взяли участь 90 студентів 2023 року вступу і 128 студентів 2022 року вступу у ХНПУ імені Г.С.Сковороди. Було проведено аналіз науково-методичної літератури, анкетування та застосований метод математичної статистики. Анкетування проходило шляхом заповнення гугл форм у дистанційному режимі. В результаті дослідження виявлено: 28 здобувачів 2023 року вступу у ХНПУ та 43 студента 2022 року вступу змінили місце перебування, 25 студентів 1 курсу та 32 студенти 2 курсу мають хронічні захворювання, 60 студентів 1 курсу та 53 студенти 2 курсу визначили свій психологічний стан як «все ок, я веселий» та «буваю спокійним». Самооцінка фізичної підготовленості здобувачів 2022 року вступу до ХНПУ вища, ніж здобувачів 2023 року вступу. Пріоритетними видами рухової активності на заняттях з фізичного виховання серед студентів ХНПУ є заняття волейболом та йогою. Висновки: Виявлено погіршення рівня фізичної підготовленості за особистим визначенням студентів, але покращення психологічного стану студентської молоді. Визначені пріоритетні види фізичної активності на заняттях з фізичного виховання. The aim of the research: to analyze and compare the questionnaire data of higher education applicants of 2022 and 2023 years of admission to KNPU concerning self-assessment of physical fitness and priorities of motor activity in physical education classes. Materials and methods. The research was attended by 90 students of 2023 and 128 students of 2022 of entering in H. S. Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University. The analysis of scientific and methodical literature, questionnaire and the method of mathematical statistics were conducted. The survey was conducted by filling out Google forms remotely. The study revealed the following: 28 applicants of 2023 and 43 students of 2022 have changed their place of residence, 25 1st year students and 32 2nd year students have chronic diseases, 60 1st year students and 53 2nd year students defined their psychological state as "everything is ok, I am cheerful" and "I am calm". The self-assessment of physical fitness of applicants in the year of admission 2022 is higher than that of applicants in the year of admission 2023. The priority types of physical activity in physical education classes among students of KhNPU are volleyball and yoga. Conclusions: The deterioration of the level of physical fitness according to the personal definition of students, but the improvement of the psychological state of student youth was revealed. The priority types of physical activity in physical education classes are determined.