Перегляд за Автор "Гринченко, І. Б."
Зараз показано 1 - 6 з 6
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументАналіз розвитку координаційних здібностей у юних бейсболістів 10–12 років(Харківський національний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди, 2019) Гринченко, І. Б.; Буяло, В. В.; Карпунець, Т. В.Проведене тестування координаційних здібностей у юних бейсболістів групи початкової підготовки (ГПП-1) віком 10-12 і школярів відповідного віку що не займаються цим видом спорту за розробленою методикою Д.В. Агапова. Виявлена достовірна різниця (р<0,05) між показниками формування координаційних здібностей за просторовими, часовими і силовими параметрами у юних бейсболістів і школярів, що не займаються бейсболом. Проведено тестирование координационных способностей у юных бейсболистов группы начальной подготовки (ГНП-1) 10-12 лет и школьников соответствующего возраста не занимающихся этим видом спорта по разработанной методике Д.В.Агапова. Выявлена достоверная разница (р<0,05) между показателями формирования координационных способностей по пространственным, временным и силовыми параметрами у юных бейсболистов и школьников, которые не занимаются бейсболом. Coordination abilities were tested among young baseball players of the initial training group (ITG-1) including 10-12 years old players and schoolchildren of the corresponding age who are not involved in this sport according to the developed technique by D.V. Agapov. A significant difference (p <0.05) was revealed between the indicators of the formation of coordination abilities in terms of spatial, temporal and strength parameters among young baseball players and schoolchildren who are not involved in baseball.
- ДокументВИКОРИСТАННЯ АКТИВНИХ МЕТОДІВ І ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПРИ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ(Health, sport, rehabilitation, 2015-12-23) Гринченко, І. Б.; Вакслер, М. А.; Тихонова, А. О.Стаття присвячена вдосконалюванню професійної підготовки майбутніх учителів фізичного виховання в Педагогічному університеті. Автори пропонують використання активних методів й інтерактивних технологій при навчанні техніці й тактиці спортивних ігор, організації краєзнавчо-туристичної діяльності й оздоровчо-реакреаційного туризму. Статья посвящена совершенствованию профессиональной подготовки будущих учителей физического воспитания в Педагогическом университете. Авторы предлагают использование активных методов и интерактивных технологий при обучении технике и тактике спортивных игр, организации краеведческо-туристической деятельности и оздоровительно-реакреационного туризма. The article is devoted to the improvement of professional training of future physical education teachers at the Pedagogical University. The authors suggest the use of active methods and interactive technologies in teaching techniques and tactics of sports games, organization of local lore and tourism activities and recreational and recreational tourism.
- ДокументВикористання ігрового методу навчання у галузі фізичного виховання(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019) Гринченко, І. Б.; Поліщук, С. Б.; Сірий, О. В.; Тихонова, А. О.; Чуприна, О. І.Метою статті є теоретичне узагальнення наукового супроводу використання ігрового методу навчання у галузі фізичного виховання. Результатом дослідження стало вивчення й узагальнення особливостей і ознак ігрового методу навчання на уроках фізичної культури. Особливе місце у дослідженні відведено питанню використання гри з навчальною метою на уроках фізичної культури. Використання рухливих і спортивних ігор у фізичному вихованні учнів, а також широке застосування ігрового методу спирається на педагогічне керівництво ігровою діяльністю. Застосування рухливих і спортивних ігор сприяє розвитку стійкого пізнавального інтересу учнів до фізичної культури через різноманітні ігрові форми, прийоми навчання. В роботі визначено специфіку ігрової діяльності на уроках фізичної культури. В межах аналізу ігрового методу визначено його властивості, наведено приклади застосування ігрового методу на уроках фізичної культури зі спортивних ігор, гімнастики, легкої атлетики. Зазначено, що спортивні ігри спираються на основні рухи, проте способи їх виконання складніші, що і зумовлює залучення учнів, особливо молодшого і середнього шкільного віку, до уроків фізичної культури. Практика фізичного виховання учнів показує, що застосування ігрового методу навчання з урахуванням вікових особливостей є вимогою сьогодення. Ігровий метод дозволяє зробити звичайний урок цікавим і захоплюючим. У дослідженні зроблено висновок, що запровадження ігрового методу навчання з використанням рухливих і спортивних ігор має чітко поставлене дидактичне завдання, ігровий задум, обов’язково має керівника (наставника), чіткі правила і, найголовніше, підсумком його застосування є формування, розширення, засвоєння, закріплення, узагальнення умінь і навичок ігрової рухливої діяльності учнів на уроках фізичної культури. The article purpose is the theoretical generalization of the scientific support in the use of game teaching method in the field of physical education. The result of the study is the research and generalization of game teaching method at physical training lessons, the issues of its features and characteristics. The special place is given to the problem of using games for educational purposes at physical training lessons. The use of sport games in learners’ physical education, as well as the widespread use of game method is based on the pedagogical guidance of play activities. The use of sport games promotes the development of learners’ stable cognitive interest in physical education through the variety of game learning forms. The specifics of game activity at physical training lessons are determined. Within the analysis of the game teaching method its properties are determined; the examples at lessons of gymnastics, athletics, and sport games are given. It is noted that sport games are based on basic movements, but the ways of their implementation are more complex, which leads to the learners’ involvement, especially at primary and secondary school ages at physical training lessons. The practice of learners’ physical training shows that the use of game teaching method, taking into account the ages, is the nowadays requirement. The game teaching method allows making an ordinary lesson interesting and exciting. The study concludes that the usage of game teaching method with sport games has a clear didactic task, a game design; a game must have a leader (mentor), clear rules and, the most important, the result of the method is the development, growth, mastering, consolidation, and generalization of skills in game activity by all learners at physical training lessons.
- ДокументЗАСТОСУВАННЯ КЕЙС‒МЕТОДУ В ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ(Health, sport, rehabilitation, 2015-12-23) Гринченко, І. Б.; Попова, А. В.; Чуприна, О. І.; Чорний, Ю. П.Стаття присвячена вдосконалюванню фахової підготовки майбутніх учителів фізичного виховання в Педагогічному університеті. Як приклад, пропонується для використання один з провідних інтерактивних методів – кейс-метод. Статья посвящена совершенствованию профессиональной подготовки будущих учителей физического воспитания в Педагогическом университете. В качестве примера, предлагается для использования один из ведущих интерактивных методов – кейс-метод. The article is devoted to the improvement of professional training of future physical education teachers at the Pedagogical University. As an example, it is proposed to use one of the leading interactive methods - the case method.
- ДокументМетодика формування «відчуття м’яча» у юних футболістів 8-9 років на початковому етапі підготовки(Health, sport, rehabilitation, 2018) Гринченко, І. Б.; Наконечний, В. О.; Сікора, В. В.; Карпунець, Т. В.Експериментальна авторська методика розвитку «відчуття м’яча» у юних футболістів 8–9 років передбачає виконання вправ, що забезпечують багаторазове торкання гравцем м’яча, які повинні включати такі технічні прийоми як ведення, передачі й удари по м’ячу. Навчально-тренувальний процес за авторською методикою передбачає впроваджування вправ з жонглюванням м’ячем зменшеної ваги і розміру, а також використання додаткового тренажерного пристрою «м’яч у сітці». Экспериментальная авторская методика формирования «чувство мяча» у юных футболистов 8-9 лет предусматривает выполнение упражнений, обеспечивающих многократное касание игроком мяча, которые должны включать такие технические приемы как ведение, передачи и удары по мячу. Учебно-тренировочный процесс по авторской методике предусматривает использование упражнений с жонглированием мячом уменьшенного веса и размера, а также использование дополнительного тренажерного устройства «мяч в сетке». The experimental author’s method of the «sense of the ball» among young football players includes exercise to ensure multiple strikes the ball by player, which should include such technical methods as dribbling, ball pass and strikes on ball. The educational and training process according to the author’s provides for the use of exercises with the ball of reduced weight and size, and also the use of additional training device “ball in the net”.
- ДокументУспішність виступів збірних команд з футболу 7х7 (спортсмени-інваліди з наслідками ДЦП та іншими неврологічними захворюваннями) на Паралімпійських іграх(Health, sport, rehabilitation, 2018) Собко, І. М.; Сірий, О. В.; Гринченко, І. Б.; Юрченко, П. О.Автор теоретично та експериментально обґрунтував вплив вікових та техніко-тактичних показників на успішність виступів головних лідерів з футболу ДЦП на Паралімпійських іграх. Автор теоретически и экспериментально обосновал влияние возрастных и технико-тактических показателей на успешность выступлений главных лидеров по футболу ДЦП на Паралимпийских играх. The author has theoretically and experimentally substantiated the influence of age and technical and tactical indicators on the success of the speeches of the main football leaders of the GP in the Paralympic Games.