Перегляд за Автор "Ільченко, А. Р."
Зараз показано 1 - 9 з 9
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументКомунікативні стратегії і тактики в англомовному воєнному медіадискурсі (на матеріалі британських та американських онлайн-публікацій про російсько-українську війну)(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Подуфалова, Т. В.; Ільченко, А. Р.У статті визначено комунікативні стратегії і тактики в британському та американському воєнному медіадискурсі на матеріалі новинних інформаційних статей онлайн-видань The Telegraph та The Washington Post, присвячених російсько-українській війні. Виокремлено дві макростратегії – інформативну та оцінну, що спрямовані на досягнення відповідних головних комунікативних цілей статей. Кожна із цих макростратегій реалізується за допомогою мікростратегій, спрямованих на досягнення супутніх цілей статей: дискредитаційної, оцінної, емоційного впливу, інформативної, агітаційної, підвищення власного статусу, які водночас реалізуються низкою комунікативних тактик та відповідних мовних засобів. The topicality of the study proposed in this article is determined by the necessity to expand the scholarly knowledge of war media discourse and its characteristic commutative strategies and tactics using data of present-day publications in quality newspapers. The article aims to identify communicative strategies and tactics in British and American war media discourses, which are represented by news articles about the Russian-Ukrainian war, published online by The Telegraph and The Washington Post newspapers. It singles out two macrostrategies, informative and evaluative ones, which are aimed at achieving the corresponding primary communicative purposes of the news articles, informing and evaluating respectively. Each of these macrostrategies is implemented by means of microstrategies aimed at achieving the complementary objectives of the news articles, which comprise discrediting, evaluative and informative (informative-interpretative) microstrategies, as well as those of emotional impact, agitation, and raising one’s status (self-presentation). These microstrategies are, in turn, implemented by a number of communicative tactics and appropriate language means. The discrediting microstrategy is found to be the most frequent in the British war media discourse (32,61%), whereas the microstrategy of emotional impact is defined as the most frequent in the American one (27,50%). Overall, microstrategies of discrediting (30,30%), evaluation (23,30%) and emotional impact (23,30%), as well as the informative one (15,10%) are the most represented in both discourses. The microstrategy of raising one’s status (identified only in the American war media discourse) (4,60%) and the agitation microstrategy (3,40%) are much less frequently employed. The tactics of appeal to authorities, values and basic needs as well as the factual tactic are some of the most frequently applied in both discourses. In terms of language means, both discourses employ a wide range of stylistic devices, which tend to predominate in the American one though.
- ДокументМОВНА РЕАЛІЗАЦІЯ КОМУНІКАТИВНИХ СТРАТЕГІЙ І ТАКТИК У СУЧАСНОМУ БРИТАНСЬКОМУ ТА АМЕРИКАНСЬКОМУ ВОЄННОМУ МЕДІАДИСКУРСІ (НА МАТЕРІАЛІ ПУБЛІКАЦІЙ ПРО РОСІЙСЬКО-УКРАЇНСЬКУ ВІЙНУ)(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Ільченко, А. Р.У кваліфікаційній роботі досліджується мовна реалізація комунікативних стратегій і тактик в британському та американському воєнному медіадискурсі на тему повномасштабної російсько-української війни. Виокремлено інформативну та оцінну макростратегії, що спрямовані на досягнення відповідних головних комунікативних цілей інформаційно-аналітичних статей, які слугують матеріалом для дослідження. Кожна із цих макростратегій реалізується за допомогою мікростратегій, орієнтованих на реалізацію супутніх комунікативних цілей статей: дискредитаційної, власне оцінної, емоційного впливу, власне інформативної, агітаційної та самопрезентації, втілення яких уможливлюється низкою комунікативних тактик та відповідних мовних засобів. The thesis studies linguistic implementation of communicative strategies and tactics in British and American war media discourse, revolving around the Russian-Ukrainian full-scale war, based on the analysis of corresponding informational-analytical articles. Aimed at achieving the respective primary communicative purposes of the articles, two macrostratgies, informative and evaluative are singled out, either of which is implemented by means of microstrategies directed at realizing the complementary objectives of the articles, whose range includes discrediting, evaluative proper and informative proper microstrategies, along with those of emotional impact, agitation, and self-presentation. These microstrategies are, in turn, implemented by a number of communicative tactics and appropriate language means.
- ДокументПоняття про стрес та методи психоемоційного розвантаження(ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти», Чернігівський національний технологічний університет, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-09-27) Ільченко, А. Р.; Прокопчук, К. С.; Поміляйко, В. О.; Мілова, Д. І.Автором було розкрито поняття про стрес та методи психоемоційного розвантаження. Найголовнішою умовою збереження психічного здоров’я студентів є дотримання науково обґрунтованих психогігієнічних норм організації навчання з урахуванням індивідуальних норм навантаження. Автором было раскрыто понятие о стрессе и методы психоэмоциональной разгрузки. Главным условием сохранения психического здоровья студентов является соблюдение научно обоснованных психогигиенических норм организации обучения с учетом индивидуальных норм нагрузки. The author revealed the concept of stress and methods of psycho-emotional relief. The main condition for maintaining the mental health of students is the observance of scientifically justified psychohygienic norms The main prerequisite for preserving the mental health of students is the observance of scientifically substantiated psychohygienic standards.
- ДокументПІЗНАВАЛЬНИЙ ІНТЕРЕС ЯК УМОВА ОВОЛОДІННЯ ЛЕКСИЧНОЮ КОМПЕТЕНТНІСТЮ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-05-14) Ільченко, А. Р.; Башкір, О. І.У публікації розглянуто формування пізнавального інтересу до вивчення іншомовної лексики. Пізнавальний інтерес, у сутності якого розкривається прагнення осягнути природу явищ, пізнати їхні теоретичні та наукові основи, є найсильнішим мотивом навчання. Зазначено, що однією з найважливіших умов розвитку інтересу до навчання є активізація пізнавальної діяльності через залучення учнів до розв’язання складних пізнавальних завдань на уроках англійської мови, що забезпечує формування навичок продуктивного та довгострокового засвоєння знань, аналітичного й системного мислення та стійкої концентрації уваги. The publication examines the formation of cognitive interest in the study of foreign language vocabulary. Cognitive interest, the essence of which reveals the desire to understand the nature of phenomena, to know their theoretical and scientific foundations, is the strongest motive for learning. It is noted that one of the most important conditions for the development of interest in learning is the activation of cognitive activity through the involvement of students in solving complex cognitive tasks in English lessons, which ensures the formation of skills for productive and long-term assimilation of knowledge, analytical and systematic thinking, and sustained concentration of attention.
- ДокументРозвиток фонетичної усвідомленості на першому році вивчення китайської мови як другої іноземної(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-03-19) Ільченко, А. Р.У статті проаналізовано сутність та складові поняття фонетичної усвідомленості, а також шляхи її розвитку. Вона відіграє дуже важливу роль в оволодінні мовою, а правильно підібрані вправи та стратегії навчання позитивно впливають на формування інших предметних компетентностей та відповідних навичок уже з першого року вивчення китайської мови як другої іноземної. В статье проанализированы сущность и составляющие понятия фонетической осознанности, а также пути ее развития. Она играет очень важную роль в овладении языком, а правильно подобранные упражнения и стратегии обучения положительно влияют на формирование других предметных компетенций и соответствующих навыков уже с первого года изучения китайского языка как второго иностранного. This article analyzes the essence and components of the concept of phonetic awareness, as well as the ways of its development. It plays a very important role in language acquisition, and properly chosen exercises and teaching strategies have a positive impact on the formation of other subject competences and related skills from the very first year of learning Chinese as a second foreign language.
- ДокументСучасні підходи, методи та прийоми викладання китайської мови в контексті розвитку здібностей до запам‘ятовування ієрогліфів(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-03-20) Ільченко, А. Р.у статті розкрито сучасні підходи, методи та прийоми викладання китайської мови в контексті розвитку здібностей до запам‘ятовування ієрогліфів. Одним із найбільш популярних підходів, націлених на успішне запам‘ятовування ієрогліфів, є оволодіння ієрогліфічною писемністю через вивчення базових знакових елементів – графем, на основі яких укладена класифікація ієрогліфів та які мотивують їхні смислові значення. В статье раскрыты современные подходы, методы и приемы преподавания китайского языка в контексте развития способностей к запоминанию иероглифов. Одним из самых популярных подходов, нацеленных на успешное запоминание иероглифов, является овладение иероглифической письменностью через изучение базовых знаковых элементов – графем, на основе которых заключена классификация иероглифов и мотивирующие их смысловые значения. The article reveals modern approaches, methods and techniques of teaching Chinese in the context of developing the ability to memorize hieroglyphs. One of the most popular approaches aimed at successfully memorizing hieroglyphs is to master hieroglyphic writing through the study of basic sign elements – graphemes, on the basis of which the classification of hieroglyphs is based and which motivate their semantic meanings.
- ДокументФОРМУВАННЯ ТЕРМІНОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ НА УРОКАХ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-12-12) Башкір, О. І.; Ільченко, А. Р.Розглянуто проблему формування термінологічної компетентності в учнів на уроках іноземної мови. Констатовано, що успішність формування даної компетентності залежить від доцільного використання методичних прийомів і методів, а також ефективного застосування новітніх педагогічних технологій. The problem of formation of schoolchildren’s terminological competency in English classes has been revealed in the article. It has been stated that successful formation of this competency depends on relevant use of teaching techniques and methods, as well as efficient application of modern pedagogical technologies.
- ДокументЯВИЩЕ ПАРЦЕЛЯЦІЇ В КИТАЙСЬКІЙ МОВІ (НА МАТЕРІАЛІ КИТАЙСЬКОЇ РОЗМОВНОЇ ДРАМИ)(Інститут сходознавства ім. А. Ю. Кримського, ГО «Українська асоціація китаєзнавців», ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»; Гельветика, 2022) Ільченко, А. Р.; Руда, Н. В.Статтю присвячено дослідженню прийому парцеляції в китайській розмовній драмі. Необхідність поглиблення лінгвістичної теорії про структурно-стилістичні особливості парцельованих конструкцій через їх широке використання у творах жанру хуацзю, а також імовірна відсутність робіт на цю тему зумовлюють актуальність дослідження. Метою роботи є визначення типових структурно-стилістичних рис парцеляції в китайській драмі перших двох третин ХХ століття. Відповідно до мети дослідження основними його завданнями є розроблення комплексної типології для класифікації парцеляційних конструкцій та виокремлення типових рис синтаксису й стилістики парцеляцій у китайській розмовній драмі. Проведене з використанням низки теоретичних, емпіричних, статистичних і спеціальних лінгвістичних методів дослідження дало авторам змогу підтвердити гіпотезу про існування парцеляції у творах жанру хуацзю як характерної та функціонально важливої риси синтаксису останніх, що послідовно обґрунтовується у статті. Окреслено теоретичні засади дослідження парцеляції як прийому експресивного синтаксису: визначено межі досліджуваного поняття, його ознаки, функції, підґрунтя для безпосереднього застосування в мовленні героїв драматичних творів тощо. Досліджено структурні та стилістичні особливості явища парцеляції в китайській розмовній драмі із застосуванням розробленої авторами комплексної типології парцельованих конструкцій. На основі аналізу конкретних прикладів застосування прийому парцеляції в п’яти творах жанру хуацзю було встановлено, що пунктуаційний та інтонаційний поділ на синтагми найчастіше вмотивований прагненням увиразнити висловлення, здійснити певний прагматичний вплив на його реципієнта або посилити його емоційне навантаження. Це характерно переважно для складних речень із будь-яким типом зв’язку. Перспективним напрямом подальших наукових пошуків убачається вдосконалення представленої комплексної типології, аналіз більшої кількості творів різних стилів і жанрів задля формування більш об’єктивного бачення виявлених структурних та стилістичних особливостей парцельованих конструкцій. The article is devoted to the study of the phenomenon of parcellation in Chinese spoken drama. The need to deepen the linguistic theory of structural and stylistic features of parceled structures due to their widespread use in works of the Huajiu genre, as well as the possible lack of works on this topic determine the relevance of the subject. The aim of the work is to determine the typical structural and stylistic features of parcellation in Chinese drama of the beginning of the twentieth century. The main tasks are to develop the complex typology for the classification of parceled structures and to highlight the typical features of syntax and style of parcellation in Chinese spoken drama. A number of special linguistic methods of the research allowed the authors to confirm the hypothesis about the existence of parcellation in the Huajiu genre as a characteristic and functionally important feature of the syntax of the latter, which is consistently substantiated in the article. Theoretical bases of research of parcellation as the element of expressive syntax are outlined: borders of the investigated concept, its signs, functions, bases for direct use in speech of heroes of dramatic works, etc. are defined. Based on an analysis of specific examples of the use of parceling in five works of the Huajiu genre, it was found that punctuation and intonation division into syntagms are most often motivated by the desire to express a statement, exert a pragmatic influence on his recipient or increase his emotional load. This is especially true for composite sentences with any type of connection. The authors see a promising direction of further work in improving the presented complex typology, analysis of more works of different styles and genres to form a more objective vision of the identified structural and stylistic features of parceled structures.
- ДокументІТ-СТАРТАПИ ТА ЇХ ВПЛИВ НА РОЗВИТОК НАЦІОНАЛЬНОЇ ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-05-20) Ільченко, А. Р.Поява і розвиток вітчизняних стартапів має помітний вплив на розвиток 4-ї технологічної революції в світовій економіці, їх розвиток може забезпечити трансформацію новостворених бізнес- структур як в окремі функціональні економічні одиниці, так і у вузькоспрямовані галузі національної економіки. Появление и развитие отечественных стартапов имеет заметное влияние на развитие 4-й технологической революции в мировой экономике, их развитие может обеспечить трансформацию в создание новых бизнес - структур как в отдельные функциональные экономические единицы, так и в узконаправленные отрасли национальной экономики. The emergence and development of domestic startups has a significant impact on the development of the 4th technological revolution in the world economy, their development can ensure the transformation of newly created business structures both in separate functional economic units, and in narrowly directed branches of national economy