Перегляд за Автор "Єгорова, О. В."
Зараз показано 1 - 14 з 14
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументMedical Care and Healthy Way of Life: методичні рекомендації до самостійної роботи з англійської мови як другої іноземної для студентів 2 курсу філологічних спеціальностей(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Єгорова, О. В.; Маріна, О. В.В методичних рекомендаціях “Medical Care and Healthy Way of Life” містяться матеріали та завдання, що мають на меті засвоєння студентами лексичних одиниць у межах теми, що визначена програмою, та формування в них вмінь та навичок аудіювання, говоріння, читання й письма. The methodological recommendations "Medical Care and Healthy Way of Life" contain materials and tasks, the purpose of which is learning by students of lexical units on the topic defined by the program, and the formation of their skills and abilities of listening, speaking, reading and writing.
- ДокументSubjunctive Mood: методичні рекомендації до самостійної роботи з англійської мови як другої іноземної для студентів 3 курсу філологічних спеціальностей(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-01-18) Єгорова, О. В.В методичних рекомендаціях до самостійної роботи “Subjunctive Mood” містяться матеріали та завдання, які мають на меті засвоєння студентами форм умовного способу англійської мови. В чотирьох частинах методичних рекомендацій теоретичні відомості та приклади, що ілюструють вживання певної форми умовного способу, подаються невеликими блоками, після яких пропонуються вправи, що допоможуть закріпити отримані знання та сформувати потрібні навички. Наприкінці кожної частини представлені типові вправи на закріплення та повторення матеріалу. The methodological recommendations for the independent work "Subjunctive Mood" contain materials and tasks aimed at students' assimilation of the forms of the conditional mood of the English language. In the four parts of the methodological recommendations, theoretical information and examples illustrating the use of a certain form of the conditional mood are presented in small blocks, after which exercises that will help consolidate the acquired knowledge and form the necessary skills are given. At the end of each part, typical exercises for consolidation and repetition of the material are presented.
- ДокументTHEORETICAL ENGLISH GRAMMAR: AN EXPRESS COURSE FOR PART-TIME STUDENTS(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-03-21) Коваленко, О. А.; Єгорова, О. В.; Маріна, О. В.У методичних рекомендаціях представлено плани лекційних і практичних занять, стислий виклад теоретичного матеріалу англійською мовою, вправи для аудиторної і самостійної роботи студентів, список рекомендованої літератури, тестові завдання. Завдання методичних рекомендацій – поглибити й систематизувати знання студентів про граматичну будову сучасної англійської мови з метою практичного використання набутих знань у самостійній навчальній і науково-дослідній роботі. Методичні рекомендації розраховані на студентів заочної форми навчання, що вивчають англійську мову як фах. The methodological recommendations contain plans for lectures and practical classes, a summary of the theoretical material in English, exercises for classroom and independent students’ work, a list of recommended literature, and tests. The aim of the methodological recommendations is to deepen and systematize students' knowledge of the grammatical structure of the modern English language with the aim of practical use of the acquired knowledge in independent educational and research work. The methodological recommendations are designed for part-time students specializing in English.
- ДокументВикористання засобів наочності при навчанні англійської мови в умовах дистанційної освіти(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-18) Діхтяр, К. М.; Єгорова, О. В.В статті розглянуто використання засобів наочності при навчанні англійської мови в умовах дистанційної освіти, розкрито суть дистанційного навчання та визначені основні напрями модернізації системи освіти. Використання засобів наочності при навчанні англійській мові є важливою та ефективною передумовою для оволодіння здобувачами знань іноземною мовою та може реалізуватись за допомогою різноманітних технологічних інструментів, що перетворюють дистанційний навчальний процес на цікаву та, головне, ефективну для навчання взаємодію з викладачем, іншими здобувачами та новітніми технологіями. The article considers the use of visual aids in teaching English language in the conditions of distance learning, reveals the essence of distance learning and identifies the main directions of modernization of educational system. The use of visual aids in English language teaching is an important and effective prerequisite for students' mastering of a foreign language and can be implemented with the help of various technological tools transforming a distance learning process into an interesting and, most importantly, effective for learning interaction with a teacher, other applicants and the latest technologies.
- ДокументВимоги до персонального сайту вчителя(Бял ГРАД-БГ, 2016) Єгорова, О. В.У статті обґрунтовується місце персонального сайту вчителя в навчально-освітньому середовищі, визначаються його основні характеристики та сучасні вимоги, що висуваються до веб-сайтів. Аналізуються структурні компоненти педагогічного сайту і форми, якими можуть бути представлені навчально-методичні матеріали. В статье обосновывается место персонального сайта учителя в учебно-образовательной среде, определяются его основные характеристики и современные требования, предъявляемые к веб-сайтам. Анализируются структурные компоненты педагогического сайта и формы, которыми могут быть представлены учебно-методические материалы. This paper reports on the place of a teacher’s personal website in the learning environment, its basic characteristics and modern requirements are determined. Structural components of web sites and forms of presenting learning materials are analyzed.
- ДокументЗалучення здобувачів вищої філологічної освіти до конкурсу декламації віршів англійською мовою(Cuiavian University in Wloclawek, 2023-01-30) Єгорова, О. В.З'ясовано, що участь здобувачів філологічної оcвіти в конкурсі декламації віршів англійcькою мовою не тільки забезпечує формування ocнoвних іншoмoвних компетентноcтей та збaгaчення доcвіду фaхової підгoтoвки, але й розвиток таких бaзoвих якocтей оcoбиcтоcті мaйбутнього філолога як caмoстійність, критичне мислення, креативніcть, тoлерaнтніcть, комунікaтивність, мoбільніcть, відпoвідaльніcть за влacний вибір і результати свoєї діяльності. It was found that the participation of philology students in the recitation competition not only ensures the formation of foreign language competences and enrichment of professional training experience, but also develops such basic personality qualities of the future philologist as independence, critical thinking, creativity, tolerance, communication, mobility, responsibility for own choices and results of their activity.
- ДокументЗАСТОСУВАННЯ СЕРЕДОВИЩНОГО ПІДХОДУ ДО ФОРМУВАННЯ У ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ КУЛЬТУРИ ІНШОМОВНОГО ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Єгорова, О. В.Статтю присвячено актуальній проблемі формування у здобувачів вищої освіти культури іншомовного професійного спілкування на засадах середовищного підходу. Автором стверджується, що однією з головних складових професіоналізму сучасного фахівця будь-якої галузі є культура іншомовного професійного спілкування, яка має за мету забезпечувати високий рівень професійної та озапрофесійної діяльності. Доведено, що підвищення ефективності формування вказаної культури в здобувачів вищої освіти вимагає звернення в процесі іншомовної підготовки до середовищного підходу, який визначено як теорію, провідною концептуальною ідеєю якої є опосередковане управління освітнім процесом, у котрому основний акцент робиться на включення внутрішньої активності студента, творчій реалізації його ресурсних можливостей. The article is devoted to the topical problem of formation of culture of foreign language professional communication of future specialists at higher educational establishments on principles of the environmental approach. The author argues that one of the main components of the professional competency of a modern specialist is the culture of foreign language professional communication which aims to ensure a high level of professional and non-professional activities. It is proved that enhancement of the effectiveness of formation of this culture in students of higher educational establishments in the process of foreign language studying demands to turn to the environmental approach that is defined as a theory the leading conceptual idea of which is indirect management of the educational process that focuses on triggering the student’s internal activity and creative realization of their resource capabilities.
- ДокументМовленнєві акти конфлікту(Primedia E-launch LLC, 2021) Єгорова, О. В.У статті висвітлений комунікативно-прагматичний аспект конфліктної взаємодії. Розглянуто особистісний і мовний компоненти комунікативного конфлікту; схарактеризовані ознаки конфліктних мовленнєвих актів. Представлений матеріал про комунікативні стратегії й тактики в конфліктних ситуаціях. В статье освещен коммуникативно-прагматический аспект конфликтного взаимодействия. Рассмотрены личностные и языковые компоненты коммуникативного конфликта; охарактеризованы признаки конфликтных речевых актов. Представлен материал о коммуникативных стратегиях и тактики в конфликтных ситуациях. The article highlights the communicative and pragmatic aspect of conflict interaction. The personal and language components of communicative conflict are considered; signs of conflicting speech acts are characterized. The material on communicative strategies and tactics in conflict situations is presented.
- ДокументРозвиток загальної культури у здобувачів вищої педагогічної освіти в позааудиторній діяльності(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-07) Єгорова, О. В.; Попова, О. В.Стаття присвячена проблемі розвитку загальної культури у здобувачів вищої педагогічної освіти в позааудиторній діяльності, актуальність якої обумовлюється процесами інтеграції та модернізації, що відбуваються у суспільстві та освіті; поглибленням суперечностей між вимогами, що пред’являються до особистості та діяльності сучасної людини у формі соціального замовлення суспільства, та фактичним рівнем вказаної культури випускників закладів вищої педагогічної освіти. Обґрунтовується необхідність звернення до культурологічного підходу для розв’язання визначених суперечностей. The article is devoted to the problem of the development of general culture in students of pedagogical higher education institution during their extracurricular activities, the relevance of which is determined by the processes of integration and modernization taking place in the society and education; the deepening of contradictions between the requirements placed on a personality and activity of a modern person in the form of social demand and the actual level of the mentioned culture in graduates of pedagogical higher education institution. The need to turn to the cultural approach to resolve the identified contradictions is substantiated.
- ДокументСутність дослідницького досвіду майбутнього вчителя(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-11-14) Єгорова, О. В.У статті висвітлюється тема сутності дослідницького досвіду майбутнього вчителя. В статье освещается тема сущности исследовательского опыта будущего учителя. The article highlights the theme of the essence of the research experience of the future teacher.
- ДокументФормування професійної мобільності здобувачів вищої педагогічної освіти у процесі навчання іноземної мови(Запорізький національний університет, 2022-03-06) Єгорова, О. В.У статті розглядаються теоретичні й практичні аспекти формування професійної мобільності майбутніх учителів у процесі навчання іноземних мов у сучасних ЗВО. Розглянуто найбільш ефективні технології (проблемне й проєктне навчання; інтерактивні технології, дослідницькі технології, технологія предметно-мовного інтегрованого навчання CLIL форми і методи (дискусії, круглі столи, студентські конференції, ситуаційний метод, брейнстормінг та ін.) формування професійної мобільності майбутніх учителів у процесі навчання іноземної мови. The theoretical and practical aspects of the formation of professional mobility of future teachers in the process of teaching foreign languages at modern higher educational establishments are studied in the article. The most effective technologies (problem-based and project-based learning; interactive technologies, research technologies, technology of subject-language integrated learning CLIL and its forms and methods (discussions, round tables, student conferences, situational method, brainstorming, etc.) of formation of the professional mobility of future teachers in the process of studying a foreign language are considered.
- ДокументФормування соціокультурної компетентності в майбутніх учителів англійської мови в процесі позааудиторної роботи(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Єгорова, О. В.Статтю присвячено проблем і формування соціокультурної ком петентності в майбутніх учителів англійської мови в процесі позааудиторної роботи, актуальність якої зумовлюється процесами глобалізації та інтеграції України до світового та європейського освітнього простору. Автором з’ясовано суть соціокультурної компетентності майбутніх учителів англійської мови як професійно-особистісного інтегративного утворення. Розкрито роль і значення соціокультурної компетентності для майбутніх учителів англійської мови. The article is devoted to the problem of the formation of sociocultural сompetence in future English language teachers in the process of extracurricular work, the relevance of which is determined by the processes of globalization and integration of Ukraine into the world and European educational space. The author clarified the essence of the sociocultural competence of future teachers of the English language as a professional and personal integrative formation.The role and significance of sociocultural competence for future English language teachers is revealed.
- ДокументЦитата та її функції в художньому тексті(Science and education LTD, Sheffield, 2017) Єгорова, О. В.У роботі визначено поняття цитати, представлено ретельний аналіз сучасних підходів до класифікації цитат. За допомогою виявлених критеріїв класифікації подано характеристику таких функцій цитати в художньому тексті, як стилістична, інформативна, прагматична та ін. В работе определено понятие цитаты, представлен тщательный анализ современных подходов к классификации цитат. С помощью выявленных критериев классификации дана характеристика таких функций цитаты в художественном тексте, как стилистическая, информативная, прагматическая и др. The concept of quotationis defined in the work; a thorough analysis of modern approaches to the classification of quotations is presented. The characteristics of such functions of quotationsin a literary workas stylistic, informative, pragmaticand othersare givenwith the help of the revealed classification criteria.
- ДокументІмітаційні ігри в навчально-пізнавальному процесі(Cognum Publishing House, Manchester, United Kingdom, 2022-05-11) Єгорова, О. В.В статті висвітлено роль імітаційних ігор в навчально пізнавальному процесі; розкрито передумови їхнього застосування з метою формування активного навчального середовища та чинники, за яких цей процес відбуватиметься найбільш ефективно, й сприятиме формуванню комунікативних умінь студентів, розвитку їхніх творчих здібностей та пізнавальної активності. The article highlights the role of simulation games in the educational cognitive process; the preconditions of their application in order to form an active learning environment and the factors under which this process will be most effective and will promote the formation of communicative skills in students, development of their creative abilities and cognitive activity are revealed.