Кафедра соціальної роботи і соціальної педагогіки
Постійний URI для цієї колекції
Перегляд
Перегляд Кафедра соціальної роботи і соціальної педагогіки за Автор "Аксакова, П. А."
Зараз показано 1 - 4 з 4
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументАКТУАЛЬНІСТЬ ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ СУБ’ЄКТНОСТІ ДІТЕЙ З ПРИЙОМНИХ СІМЕЙ У ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-10-27) Аксакова, П. А.У публікації розглянуто формування соціальної суб'єктності дітей з прийомних сімей. Формування соціальної суб’єктності включає в себе розвиток навичок самостійності, відповідальності та активної громадянської позиції. Задля забезпечення розвитку самостійності та відповідальності у дітей з прийомних сімей необхідно цілеспрямовано створювати умови і можливості для їхнього самовираження, висловлення та обґрунтування власної думки, реалізації їхніх інтересів і амбіцій. Зазначено, що формування соціальної суб’єктності дітей з прийомних сімей є актуальною проблемою, яка вимагає системного підходу та спільних зусиль фахівців різних галузей. Педагоги, соціальні працівники та інші спеціалісти повинні взаємодіяти задля створення умов, що сприяють розвитку цих дітей як активних та відповідальних членів суспільства. The publication examines the formation of social subjectivity of children from foster families. The formation of social subjectivity includes the development of skills of independence, responsibility and active citizenship. In order to ensure the development of independence and responsibility in children from foster families, it is necessary to purposefully create conditions and opportunities for their self-expression, expression and justification of their own opinion, realization of their interests and ambitions. It is noted that the formation of the social subjectivity of children from foster families is an urgent problem that requires a systematic approach and joint efforts of specialists from various fields. Educators, social workers and other specialists must work together to create conditions conducive to the development of these children as active and responsible members of society.
- ДокументСОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ З ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ СУБʼЄКТНОСТІ ДІТЕЙ З ПРИЙОМНИХ СІМЕЙ: ЗАКОРДОННИЙ ДОСВІД(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-23) Аксакова, П. А.У публікації проаналізовано формування соціальної суб’єктності дітей з прийомних сімей у закладах загальної середньої освіти. Аналіз закордонного досвіду соціально-педагогічної діяльності з формування соціальної субʼєктності дітей з прийомних сімей засвідчив важливість та необхідність забезпечення індивідуального підходу, створення сприятливого середовища, підтримки прийомних батьків та самовизначення дітей. Це сприятиме їхньому гармонійному розвитку, соціальній інтеграції, ефективному формуванню соціальної суб’єктності. Зазначено, що необхідною є розробка та впровадження в практику роботи закладів загальної середньої освіти відповідних програм соціально-педагогічної діяльності з формування соціальної суб’єктності дітей з прийомних сімей. The publication analyzes the formation of social subjectivity of children from foster families in institutions of general secondary education. The analysis of foreign experience of socio-pedagogical activity in the formation of social subjectivity of children from foster families proved the importance and necessity of providing an individual approach, creating a favorable environment, supporting foster parents and self-determination of children. This will contribute to their harmonious development, social integration, effective formation of social subjectivity. It is noted that it is necessary to develop and implement into the practice of general secondary education institutions the relevant programs of socio-pedagogical activities for the formation of the social subjectivity of children from foster families.
- ДокументТеоретичний аналіз суті і особливостей соціально-педагогічного виховання дітей-сиріт(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-10-21) Аксакова, П. А.В роботі розкрито особливості соціально-педагогічного виховання дітей-сиріт. Обгрунтовано потребу у розвитку і популяризації інституту прийомних сімей та забезпечення їх систематичного соціально-виховного впливу на сиріт, зокрема молодшого шкільного віку, для формування особистості дитини. The work reveals the peculiarities of socio-pedagogical upbringing of orphans. The need for the development and popularization of the institution of foster families and ensuring their systematic social and educational influence on orphans, in particular those of primary school age, for the formation of personality of the child.
- ДокументТЕХНОЛОГІЇ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ РОБОТИ З ДІТЬМИ-СИРОТАМИ У ПРИЙОМНІЙ СІМ’Ї(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-05-19) Аксакова, П. А.У публікації досліджено розроблену технологію соціально-педагогічної роботи з дітьми-сиротами у прийомній сім’ї, яка включає в себе такі етапи: мотиваційно-ціннісний, пізнавально-розвивальний, діяльнісний. Визначено особливості соціальної роботи з дітьми-сиротами, які перебувають у новій (прийомній) сім’ї. Соціальний педагог має звертати увагу на можливі психологічні травми, які дитина могла отримати до спілкування з прийомними батьками. The publication examines the developed technology of social and pedagogical work with orphans in a foster family, which includes the following stages: motivational and value, cognitive and developmental, and activity. The peculiarities of social work with orphans in a new (foster) family are determined. A social educator should pay attention to possible psychological traumas that a child may have received before communicating with foster parents.