Кафедра англійської філології
Постійний URI для цієї колекції
Перегляд
Перегляд Кафедра англійської філології за Автор "Aleksieieva, N."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументEKPHRASIS IN J. GALSWORTHY’S NOVEL THE WHITE MONKEY(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-04-20) Aleksieieva, N.; Kononova, Zh.The ekphrasis in Galdsworthy’s work performs a characterizing function. It also tells the reader about the society described, conveys the messages, enriches the reader with the added responses as well. The research also stresses the modernistic nature of the novel. Екфразис у творі Дж. Голсуорсі "Біла мавпа" виконує характеризуючу функцію. Він також розповідає читачеві про описуване суспільство, передає повідомлення, збагачує читача додатковими відповідями. У дослідженні також підкреслюється модерністський характер роману.
- ДокументMODERNIST EPIPHANY IN J. JOYCE’S SHORT STORY THE SISTERS(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-04-24) Aleksieieva, N.; Kononova, Zh.Modernism, the mainstream of the 1st half of the 20th century, was highly experimental in themes, ideas and literary techniques. It emerged as a strong opposition to realism with its stale methodology and commitment to mimesis. One of the new narrative techniques, introduced by modernist writers, was that of epiphany. This technique, or phenomenon, was widely employed by James Joyce, a world-renowned literary figure and one of the brightest representatives of modernism. The Sisters is the opening story in James Joyce’s 1914 collection, Dubliners. That in this short story we deal with “classical” modernist epiphany, in which the revelation happens against the background of darkness, gloom and uncertainty. Onyric poetics serves well here. Модернізм, мейнстрім першої половини 20-го століття, був дуже експериментальним у темах, ідеях та літературних прийомах. Він виник як сильна опозиція до реалізму з його застарілою методологією та прихильністю до мімезису. Однією з нових наративних технік, запроваджених письменниками-модерністами, була техніка прозріння. Цей прийом, або феномен, широко використовував Джеймс Джойс, всесвітньо відомий літературний діяч і один з найяскравіших представників модернізму. Оповідання "Сестри" відкриває збірку Джеймса Джойса "Дублінці" 1914 року. Саме в цій новелі ми маємо справу з "класичним" модерністським прозрінням, в якому одкровення відбувається на тлі темряви, мороку і невизначеності. Онірична поетика слугує тут якнайкраще.