Кафедра спеціальної педагогіки
Постійний URI для цієї колекції
Перегляд
Перегляд Кафедра спеціальної педагогіки за Автор "Ivanchuk, V."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументThe theoretical foundations of the regional training program for teachers’ professional development “Education in conflict”(EDP Sciences, 2020-03-26) Trubavina, I.; Tsybulko, L.; Mohyliova, N.; Ivanchuk, V.The article is devoted to the issue of developing professional skills of teachers working in a situation of a conflict. The purpose of the research is to substantiate the theoretical foundations of the course and to develop the content of a new training program for Ukrainian teachers’ professional development. The scientific novelty of the research lies in the content of the teachers’ professional development training program, which is grounded on a set of scientific approaches of different levels: philosophic, general scientific, specifically scientific, pedagogical approaches. The importance of children’s security assurance and warranty of their right to education in conflict is under our special consideration. The content of the program includes the following modules: 1) “Children’s problems caused by the armed conflict”; 2) “Education in conflict: the essence, standards (on the UNISEF and UNESCO information)”; 3) “Ways of implementation education in conflict in Ukraine”. The practical significance of the research lies in the multidisciplinary character of the regional training program “Education in conflict” and the recommendations to the methods of teaching it. Стаття присвячена проблемі розвитку професійних навичок учителів, які працюють в ситуації конфлікту. Метою дослідження є обґрунтування теоретичних основ курсу та розробка змісту нової навчальної програми для професійного розвитку вчителів України. Наукова новизна дослідження полягає у змісті навчальної програми з підвищення кваліфікації вчителів, яка ґрунтується на сукупності наукових підходів різних рівнів: філософського, загальнонаукового, конкретно наукового, педагогічного підходів. Важливість забезпечення безпеки дітей та гарантії їх права на освіту в конфлікті під нашим особливим увагою. Зміст програми включає наступні модулі: 1) "Проблеми дітей, викликані збройним конфліктом"; 2) «Освіта в конфлікті: суть, стандарти (за інформацією ЮНІСЕФ та ЮНЕСКО)»; 3) «Шляхи впровадження освіти в умовах конфлікту в Україні». Практичне значення дослідження полягає в мультидисциплінарному характері регіональної програми навчання «Освіта в конфлікті» та рекомендаціях щодо методів її навчання. Статья посвящена проблеме развития профессиональных навыков учителей, работающих в конфликтной ситуации. Цель исследования - обоснование теоретических основ курса и разработка содержания новой учебной программы для профессионального развития украинских учителей. Научная новизна исследования заключается в содержании программы повышения квалификации учителей, которая основана на наборе научных подходов различного уровня: философского, общенаучного, конкретно научного, педагогического. Особое внимание уделяется важности обеспечения безопасности детей и гарантии их права на образование в условиях конфликта. Содержание программы включает следующие модули: 1) «Проблемы детей, вызванные вооруженным конфликтом»; 2) «Образование в условиях конфликта: сущность, стандарты (по информации ЮНИСЕФ и ЮНЕСКО)»; 3) «Пути реализации образования в условиях конфликта в Украине». Практическая значимость исследования заключается в междисциплинарном характере региональной учебной программы «Образование в конфликте» и рекомендациях к методам ее преподавания.
- ДокументTheoretical foundations of the regional training program "Education in conflict" for teachers' professional development(Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 2021) Trubavina, I.; Tsybulko, L.; Mohyliova, N.; Ivanchuk, V.The article is focused on the problem of helping instructors improve their professional abilities when dealing with conflict. The research's objectives are to support the theoretical underpinnings of the course and to create the content of a new training program for the professional advancement of Ukrainian teachers. The content of the professional development training program for teachers is based on a variety of scientific methods at many levels, including philosophic, general scientific, specifically scientific, and pedagogical approaches. This is where the scientific novelty of the research lies. We pay particular attention to the need of guaranteeing children's safety and their access to an education in times of war. The following modules make up the program's content: "Children's problems caused by armed conflict"; "Education in conflict: the essence, standards (on the information from UNISEF and UNESCO)"; and "Ways of implementation education in war in Ukraine." The study's recommendations for teaching strategies and the multidisciplinary nature of the regional training program "Education in Conflict" are what give it its practical value. Стаття присвячена проблемі допомоги інструкторам у вдосконаленні їхніх професійних навичок під час роботи з конфліктами. Цілі дослідження полягають у підтримці теоретичних засад курсу та створенні змісту нової навчальної програми для професійного розвитку українських вчителів. Зміст навчальної програми професійного розвитку вчителів ґрунтується на різноманітних наукових методах, зокрема філософські, загальнонаукові, конкретно-наукові та педагогічні. У цьому полягає наукова новизна дослідження. Особливу увагу ми звертаємо на необхідність гарантування безпеки дітей та їхнього доступу до освіти в умовах війни. Зміст програми складають наступні модулі: "Проблеми дітей, спричинені збройним конфліктом"; "Освіта в умовах конфлікту: сутність, стандарти (за матеріалами ЮНІСЕФ та ЮНЕСКО)"; "Шляхи вирішення проблеми доступу дітей до освіти в умовах війни". Рекомендації щодо стратегій викладання та мультидисциплінарний характер регіональної навчальної програми "Освіта в умовах конфлікту" надають дослідженню практичної цінності.