Формування інтернет-культури майбутнього викладача музичного мистецтва в освітньому середовищі ЗВО

Завантаження...
Зображення мініатюри
Дата
2022
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний університет радіоелектроніки, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, Харківський регіональний інститут державного управління Національної академії державного управління при Президентові України, Приватна фірма «Колегіум»
Анотація
Розглянуто питання «Інтернет-культура» та окреслено етапи її формування користувацький, професійно-педагогічний та світоглядний. Визначено особливості та ризики її функціонування в сучасному освітньому середовищі. Проаналізовано взаємозв’язок Інтернету та культури. Запропоновано умови та можливі напрями формування Інтернет-культури майбутнього викладача музичного мистецтва. Наведено позитивні результати вивчення навчальної дисципліни «Інноваційна педагогіка». Обґрунтовано висновки і пропозиції щодо вдосконалення системи підготовки майбутніх викладачів музичного мистецтва в освітньому середовищі ЗВО. Обґрунтовано два компоненти Інтернет-культури: комунікативний та операційно-технологічний. Комунікативний компонент включає вміння знаходити потрібну достовірну інформацію, опановувати засобами комунікації; знання етики мережевого спілкування. Операційно-технологічного компонента складається з вміння опановувати програмними продуктами; здатністю працювати з пошуковими системами; вміння користуватися електронною поштою; знання правил безпечного користування Інтернетом тощо. Окреслено проблеми формування Інтернет-культури майбутнього викладача музичного мистецтва: 1) формування системи інформаційних понять; 2) вміння педагога здійснювати інформаційну діяльність; 3) готовність педагога до постійної самоосвіти у сфері Інтернет-технологій та ефективного використання електронних ресурсів та джерел інформації; 4) свідоме регулювання власною поведінкою в мережі, моральних та правових норм, дотримання мережевого етикету. The issue of "Internet Culture" is considered and the stages of its formation are customary, professional, pedagogical, and ideological. Peculiarities and risks of its functioning in the modern educational environment are determined. The relationship between the Internet and culture is analysed. The conditions and possible directions for the formation of Internet culture of the future teacher of musical art are offered. Positive results of studying the discipline "Innovative pedagogy" are given. Conclusions and proposals on improving the system of training future teachers of music in the educational environment of the Free Economic Zone are substantiated. Two components of Internet culture are substantiated: communicative and operationaltechnological. The communicative component includes the ability to find the necessary reliable information, to master the means of communication, and knowledge of the ethics of network communication. The operational and technological component consists of the ability to master software products; the ability to work with search engines; the ability to use e-mail; knowledge of the rules of safe use of the Internet, etc. The problems of formation of Internet culture of the future teacher of musical art are outlined: 1) formation of the system of information concepts; 2) the teacher's ability to carry out information activities; 3) readiness of the teacher for constant self-education in the field of Internet technologies and effective use of electronic resources and sources of information; 4) conscious regulation of their own behaviours in the network, moral and legal norms, compliance with network etiquette
Опис
Ключові слова
Інтернет, інформація, знання, культура, навчання, професійна підготовка, музичне мистецтво, освітнє середовище, Internet, information, knowledge, culture, teaching, professional training, musical art, educational environment
Цитування
Доценко С. О. Формування інтернет-культури майбутнього викладача музичного мистецтва в освітньому середовищі ЗВО / С. О. Доценко, Ань Чжоу // Новий колегіум. – 2022. – № 3 (108). – С. 37–41.