Перегляд за Автор "Чжоу, Ань"
Зараз показано 1 - 7 з 7
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВИКОРИСТАННЯ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА В УМОВАХ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Чжоу, АньВпровадження в педагогічну практику цифрових технологій має велике значення для сучасної музичної освітньої, зокрема в умовах змішаного навчання. Обґрунтовано, що цифрові технології створюють можливості для якісної організації музичного навчання та виховання. Зазначено, що актуальність вивчення зазначеної проблеми зумовлена тим, що в сучасній школі вчитель музики повинен володіти не лише музично-виконавськими навичками, а й мати високий рівень цифрових компетентностей, бути професійно мобільним. Визначено, що недостатньо розроблено методичне забезпечення процесу музичного навчання та виховання засобами цифрових технологій, а також відсутня методика їх використання в освітніх закладах. Наведено групи цифрових інструментів та ресурсів для музичної освіти: музичні програвачі; програми для співу, караоке; музичні конструктори; музичні енциклопедії; навчальні програми. Розкрито ефективність PowerPoint для створення мультимедійних презентацій, месенджерів Viber, Telegram, WhatsApp для комунікації з учнями та їх батьками, платформ Zoom, Microsoft Teams, Skype, Google Hangouts для проведення онлайн-уроків. Визначено перспективу подальших досліджень – створення дорожньої карти організації змішаного навчання на уроках музичного мистецтва. The introduction of digital technologies in pedagogical practice is of great importance for modern music education, in the context of blended learning. It is substantiated that digital technologies create opportunities for quality organization of music education and upbringing. It is noted that the urgency of studying this problem is since in a modern school a music teacher must have not only musical performance skills but also have a high level of digital competencies and be professionally mobile. It is determined that the methodological support of the process of music education and upbringing by means of digital technologies is insufficiently developed, and there is no methodology for their use in educational institutions. Groups of digital instruments and resources for music education are given music players; programs for singing, and karaoke; music designers; music encyclopedias; educational programs. The effectiveness of PowerPoint for creating multimedia presentations, Viber messengers, Telegram, WhatsApp for communication with students and their parents, Zoom platforms, Microsoft Teams, Skype, Google Hangouts for online lessons. The prospect of further research is determined the creation of a roadmap for the organization of blended learning in music lessons.
- ДокументВИКОРИСТАННЯ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ У МУЗИЧНІЙ ОСВІТІ КИТАЮ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-20) Чжоу, АньВикористання цифрових технологій у музичній освіті сприяє підвищенню інтересу до навчання, його ефективності. Китай визнано одним із лідерів у сфері цифровізації музичної освіти. Акцентовано увагу на використання спеціальних платформ, сервісів, музичних програмах, які дозволяють не лише слухати музику у високій якості запису, переглядати фрагменти творів відеозаписів, а й дають доступ до інформації, що пов’язана зі світом музики. The use of digital technologies in music education helps to increase interest in learning, its effectiveness. China is recognized as one of the leaders in the field of digitalization of music education. Emphasis is placed on special platforms, services, music programs. The role of digital technologies in music education is significant. A computer at school allows you to enter the study of those musical programs that allow you not only to listen to music in high-quality recordings, view fragments of video recordings, but also provide access to information related to the world of art: painting, music, literature.
- ДокументКУЛЬТУРНА СПАДЩИНА: ЗБЕРЕЖЕННЯ І ПОПУЛЯРИЗАЦІЯ ЗАСОБАМИ ІКТ(Обласний організаційно-методичний центр культури і мистецтва; ТОВ «Друкарня Мадрид», 2022-06-17) Чжоу, АньУ публікації розглянуто проблему збереження культурних цінностей засобами цифрових технологій. Масштаб та складність, новизна та динамічність цілей цифровізації у сфері культури змушує визначити ряд першочергових проблем, серед яких головною проблемою цифрової трансформації стає необхідність масового навчання та перенавчання людей щодо використання цифрових технологій у культурній сфері. The publication addresses the problem of preserving cultural property through digital technologies. The scale and complexity, novelty and dynamism of the goals of digitalization in the field of culture makes it necessary to identify a number of priority issues, among which the main problem of digital transformation is the need for massive training and retraining of people to use digital technologies in the cultural sphere.
- ДокументРОЗВИТОК ЕСТЕТИЧНОГО СМАКУ ЗАСОБАМИ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-03-14) Чжоу, АньУ тезах розглянуто розвиток естетичного смаку засобами цифрових технологій. Розвиток естетичного смаку є актуальною проблемою, оскільки він сприяє розвитку культурної свідомості, музичної освіти, емоційного розвитку, збереженню національної ідентичності здобувачів освіти. Важливість формування естетичного смаку полягає в організації різноманітної діяльності учнів художньо-естетичного спрямування, а також формування у них здібностей щодо правильного розуміння та повноцінного сприйняття прекрасного у мистецтві та житті. Зазначено, що цифрові технології відкривають нові можливості для розвитку естетичного смаку, дозволяючи людям вивчати та цінувати мистецтво в різних формах. The theses consider the development of aesthetic taste by means of digital technologies. The development of aesthetic taste is a topical problem, since it contributes to the development of cultural consciousness, musical education, emotional development, and the preservation of the national identity of students. The importance of the formation of aesthetic taste lies in the organization of diverse activities of students of artistic and aesthetic orientation, as well as the formation of their abilities to correctly understand and fully perceive the beautiful in art and life. It is noted that digital technologies open up new opportunities for the development of aesthetic taste, allowing people to study and appreciate art in various forms.
- ДокументФормування інтернет-культури майбутнього викладача музичного мистецтва в освітньому середовищі ЗВО(Харківський національний університет радіоелектроніки, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, Харківський регіональний інститут державного управління Національної академії державного управління при Президентові України, Приватна фірма «Колегіум», 2022) Доценко, С. О.; Чжоу, АньРозглянуто питання «Інтернет-культура» та окреслено етапи її формування користувацький, професійно-педагогічний та світоглядний. Визначено особливості та ризики її функціонування в сучасному освітньому середовищі. Проаналізовано взаємозв’язок Інтернету та культури. Запропоновано умови та можливі напрями формування Інтернет-культури майбутнього викладача музичного мистецтва. Наведено позитивні результати вивчення навчальної дисципліни «Інноваційна педагогіка». Обґрунтовано висновки і пропозиції щодо вдосконалення системи підготовки майбутніх викладачів музичного мистецтва в освітньому середовищі ЗВО. Обґрунтовано два компоненти Інтернет-культури: комунікативний та операційно-технологічний. Комунікативний компонент включає вміння знаходити потрібну достовірну інформацію, опановувати засобами комунікації; знання етики мережевого спілкування. Операційно-технологічного компонента складається з вміння опановувати програмними продуктами; здатністю працювати з пошуковими системами; вміння користуватися електронною поштою; знання правил безпечного користування Інтернетом тощо. Окреслено проблеми формування Інтернет-культури майбутнього викладача музичного мистецтва: 1) формування системи інформаційних понять; 2) вміння педагога здійснювати інформаційну діяльність; 3) готовність педагога до постійної самоосвіти у сфері Інтернет-технологій та ефективного використання електронних ресурсів та джерел інформації; 4) свідоме регулювання власною поведінкою в мережі, моральних та правових норм, дотримання мережевого етикету. The issue of "Internet Culture" is considered and the stages of its formation are customary, professional, pedagogical, and ideological. Peculiarities and risks of its functioning in the modern educational environment are determined. The relationship between the Internet and culture is analysed. The conditions and possible directions for the formation of Internet culture of the future teacher of musical art are offered. Positive results of studying the discipline "Innovative pedagogy" are given. Conclusions and proposals on improving the system of training future teachers of music in the educational environment of the Free Economic Zone are substantiated. Two components of Internet culture are substantiated: communicative and operationaltechnological. The communicative component includes the ability to find the necessary reliable information, to master the means of communication, and knowledge of the ethics of network communication. The operational and technological component consists of the ability to master software products; the ability to work with search engines; the ability to use e-mail; knowledge of the rules of safe use of the Internet, etc. The problems of formation of Internet culture of the future teacher of musical art are outlined: 1) formation of the system of information concepts; 2) the teacher's ability to carry out information activities; 3) readiness of the teacher for constant self-education in the field of Internet technologies and effective use of electronic resources and sources of information; 4) conscious regulation of their own behaviours in the network, moral and legal norms, compliance with network etiquette
- ДокументЦифровізація процесу формування фахових компетентностей(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-09-21) Доценко, С. О.; Собченко, Т. М.; Ворожбіт-Горбатюк, В. В.; Чжоу, Ань; Ван, Чжен; Му, Веньлун; Чан, Чжень; Се, КежаньМетодичні рекомендації містять інформаційно-дорадчі матеріали про використання цифрових платформ та сервісів у процесі підготовки фахівців музичних спеціальностей. Методичні матеріали, запропоновані укладачами, будуть корисними в організації самостійної, навчальної, науково-дослідної роботи, опанування циклу професійної (спеціальної) підготовки, вибіркових компонент ОНП, практичної підготовки здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти, галузь знань 01 Освіта / Педагогіка. Навчальне видання розраховане для використання здобувачами третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти, науково-педагогічними працівниками груп забезпечення освітньо-наукових програм, галузь знань 01 Освіта / Педагогіка. Methodological recommendations contain informational and advisory materials on the use of digital platforms and services in the process of training specialists in music specialties. The methodical materials proposed by the compilers will be useful in the organization of independent, educational, research work, mastering the cycle of professional (special) training, selective components of ONP, practical training of applicants of the third (educational and scientific) level of higher education, field of knowledge 01 Education / Pedagogy . The educational edition is designed for use by students of the third (educational-scientific) level of higher education, scientific-pedagogical workers of groups providing educational-scientific programs, field of knowledge 01 Education / Pedagogy.
- ДокументІсторія та розвиток музичних комп’ютерних технологій(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-11) Чжоу, АньВ статті досліджено історію музично-комп‘ютерних технологій, які отримали швидкий розвиток завдяки об‘єктивному процесу виникнення, удосконалення та проникнення комп‘ютерних технологій у всі сфери людської діяльності, зокрема у музично-педагогічну освіту. В історії музикального навчання, виокремлено етапи її розвитку. The article investigates the history of music and computer technologies, which have developed rapidly due to the objective process of emergence, improvement and penetration of computer technologies in all spheres of human activity, in particular in music and pedagogical education. In the history of of music education, the stages of its development are distinguished.