ВИКОРИСТАННЯ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ У МУЗИЧНІЙ ОСВІТІ КИТАЮ

Завантаження...
Зображення мініатюри
Дата
2022-05-20
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
Використання цифрових технологій у музичній освіті сприяє підвищенню інтересу до навчання, його ефективності. Китай визнано одним із лідерів у сфері цифровізації музичної освіти. Акцентовано увагу на використання спеціальних платформ, сервісів, музичних програмах, які дозволяють не лише слухати музику у високій якості запису, переглядати фрагменти творів відеозаписів, а й дають доступ до інформації, що пов’язана зі світом музики. The use of digital technologies in music education helps to increase interest in learning, its effectiveness. China is recognized as one of the leaders in the field of digitalization of music education. Emphasis is placed on special platforms, services, music programs. The role of digital technologies in music education is significant. A computer at school allows you to enter the study of those musical programs that allow you not only to listen to music in high-quality recordings, view fragments of video recordings, but also provide access to information related to the world of art: painting, music, literature.
Опис
Ключові слова
освіта, цифрові технології, музична освіта, Китай, аспірантські роботи, Education, digital technologies, music education, China, postgraduate works
Цитування
Чжоу Ань. Використання цифрових технологій у музичній освіті Китаю / Ань Чжоу // Психолого-педагогічні проблеми вищої і середньої освіти в умовах сучасних викликів: теорія і практика : матеріали VI Міжнар. наук.-практ. конф., Харків, 20–21 трав. 2022 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди [та ін.] ; за ред. А. В. Боярської-Хоменко, О. В. Попової. – Харків : [б. в.], 2022. – С. 152–155.