Формування позитивного ставлення до праці в учнів з інтелектуальними порушеннями

Завантаження...
Зображення мініатюри
Дата
2022
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
У кваліфікаційній роботі здійснено теоретичний аналіз та узагальнення результатів дослідження проблеми формування позитивного ставлення до праці в учнів з інтелектуальними порушеннями. Розглянуто особливості учнів з інтелектуальними порушеннями. Науково обґрунтовано і експериментально перевірено психолого-педагогічні умови формування позитивного ставлення до праці в учнів з інтелектуальними порушеннями. In the qualification work, a theoretical analysis and generalization of the results of the study the problem of the formation of a positive attitude to work among students with intellectual disabilities are carried out. The features of students with intellectual disabilities are considered. Psychological and pedagogical conditions for the formation of a positive attitude to work among students with intellectual disabilities have been scientifically substantiated and experimentally tested.
Опис
Ключові слова
учні з інтелектуальними порушеннями, молодші школярі, трудове навчання, мотивація навчальної діяльності, самооцінка, позитивне ставлення, students with intellectual disabilities, junior schoolchildren, labor training, motivation of educational activity, self-esteem, positive attitude
Цитування
Сендецький В. А. Формування позитивного ставлення до праці в учнів з інтелектуальними порушеннями : кваліфікац. робота на здобуття освіт. ступеня магістр : спец. 016 Спеціальна освіта / В. А. Сендецький ; Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди, каф. здоровʼя людини, реабілітології і спец. психології. – Харків, 2022. – 101 с. : іл., табл. + дод.
Колекції