Перегляд за Автор "Сендецький, В. А."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументSTEM-ОСВІТА ДЛЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ: ПРОЕКТИ, ЩО СПРИЯЮТЬ ДОСЯГНЕННЮ ПРИНЦИПІВ ЕКОЛОГІЧНОГО РОЗВИТКУ КРАЇНИ ТА ОСВІТИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-16) Сендецький, В. А.У статті проаналізовано питання формування екологічної грамотності у здобувачів освіти. Розглянуто проекти STEM-освіти, що можуть сприяти досягненню принципів екологічного розвитку країни та освіти. Ці проекти сприяють не лише збереженню природи та забезпеченню сталого розвитку, а й розвивають екологічну свідомість серед громадян, що є важливим аспектом екологічної освіти. Зазначено, що всі ці проекти повинні бути реалізовані комплексно, з урахуванням всіх аспектів екологічного розвитку. STEM-освіта є потужним інструментом для досягнення принципів екологічного розвитку країни та освіти. Завдяки реалізації проектів, спрямованих на розробку екологічних технологій, збереження довкілля та підвищення екологічної свідомості, а також на розвиток якісної STEM-освіти, можна побудувати стійке майбутнє для нашої планети. The article analyzes the issue of the formation of environmental literacy among students. STEM education projects that can contribute to achieving the principles of ecological development of the country and education are considered. These projects contribute not only to nature conservation and sustainable development, but also to the development of environmental awareness among citizens, which is an important aspect of environmental education. It is noted that all these projects should be implemented comprehensively, taking into account all aspects of ecological development. STEM education is a powerful tool for achieving the principles of ecological development of the country and education. Thanks to the implementation of projects aimed at the development of ecological technologies, preservation of the environment and increased environmental awareness, as well as the development of high-quality STEM education, it is possible to build a sustainable future for our planet.
- ДокументОСОБЛИВОСТІ ТРУДОВОГО ВИХОВАННЯ УЧНІВ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021) Сендецький, В. А.У публікації досліджено особливості трудового виховання учнів з інтелектуальними порушеннями. Процеc cоцiалiзацiї школярiв з інтелектуальними порушеннями передбачає уcпiшну пiдготовку їх до cамоcтiйного життя, поcильної дiяльноcтi та учаcтi в cуcпiльному життi, їхньому cамовизначеннi. Cаме такi завдання поcтають перед cпецiальними закладами, де навчаютьcя та виховуютьcя, отримують профеciйно-трудовi знання та навички дiти з порушеннями інтелектуального розвитку. Зазначено, що трудове виховання займає провідне місце в системі корекційної роботи і допомагає в реабілітації та соціальної адаптації учнів з обмеженими можливостями здоров'я. The publication examines the peculiarities of labor education of students with intellectual disabilities. The process of socialization of schoolchildren with intellectual disabilities involves their successful preparation for independent life, social activities and learning in community life, their self-determination. Such tasks are assigned to special institutions where children with intellectual disabilities study and receive professional work knowledge and skills. It is noted that labor education occupies a leading place in the system of correctional work and helps in the rehabilitation and social adaptation of students with limited health opportunities.
- ДокументФормування позитивного ставлення до праці в учнів з інтелектуальними порушеннями(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Сендецький, В. А.У кваліфікаційній роботі здійснено теоретичний аналіз та узагальнення результатів дослідження проблеми формування позитивного ставлення до праці в учнів з інтелектуальними порушеннями. Розглянуто особливості учнів з інтелектуальними порушеннями. Науково обґрунтовано і експериментально перевірено психолого-педагогічні умови формування позитивного ставлення до праці в учнів з інтелектуальними порушеннями. In the qualification work, a theoretical analysis and generalization of the results of the study the problem of the formation of a positive attitude to work among students with intellectual disabilities are carried out. The features of students with intellectual disabilities are considered. Psychological and pedagogical conditions for the formation of a positive attitude to work among students with intellectual disabilities have been scientifically substantiated and experimentally tested.