Перегляд за Автор "Сендецький, В. А."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументОСОБЛИВОСТІ ТРУДОВОГО ВИХОВАННЯ УЧНІВ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021) Сендецький, В. А.У публікації досліджено особливості трудового виховання учнів з інтелектуальними порушеннями. Процеc cоцiалiзацiї школярiв з інтелектуальними порушеннями передбачає уcпiшну пiдготовку їх до cамоcтiйного життя, поcильної дiяльноcтi та учаcтi в cуcпiльному життi, їхньому cамовизначеннi. Cаме такi завдання поcтають перед cпецiальними закладами, де навчаютьcя та виховуютьcя, отримують профеciйно-трудовi знання та навички дiти з порушеннями інтелектуального розвитку. Зазначено, що трудове виховання займає провідне місце в системі корекційної роботи і допомагає в реабілітації та соціальної адаптації учнів з обмеженими можливостями здоров'я. The publication examines the peculiarities of labor education of students with intellectual disabilities. The process of socialization of schoolchildren with intellectual disabilities involves their successful preparation for independent life, social activities and learning in community life, their self-determination. Such tasks are assigned to special institutions where children with intellectual disabilities study and receive professional work knowledge and skills. It is noted that labor education occupies a leading place in the system of correctional work and helps in the rehabilitation and social adaptation of students with limited health opportunities.
- ДокументФормування позитивного ставлення до праці в учнів з інтелектуальними порушеннями(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Сендецький, В. А.У кваліфікаційній роботі здійснено теоретичний аналіз та узагальнення результатів дослідження проблеми формування позитивного ставлення до праці в учнів з інтелектуальними порушеннями. Розглянуто особливості учнів з інтелектуальними порушеннями. Науково обґрунтовано і експериментально перевірено психолого-педагогічні умови формування позитивного ставлення до праці в учнів з інтелектуальними порушеннями. In the qualification work, a theoretical analysis and generalization of the results of the study the problem of the formation of a positive attitude to work among students with intellectual disabilities are carried out. The features of students with intellectual disabilities are considered. Psychological and pedagogical conditions for the formation of a positive attitude to work among students with intellectual disabilities have been scientifically substantiated and experimentally tested.